Eco cheques

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
carolina
Mountainbiker

Post by carolina »

Bij AS adventure lukt het in ieder geval niet om camelback te kopen met eco cheque.
Camelback valt daar onder de categorie 'travel'. Heb hen toch eens een mail gestuurd naar de logica hierachter.
Vooral zo'n lobo camelback is specifiek voor mtb ontworpen. 'k Wacht nog op antwoord.

Eco cheques zijn daar enkel geldig op alles wat zich op de bike afdeling bevindt.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Bij decathlon in Anderlecht geweest vandaag om 2 shirts te kopen om mee te gaan spinnen.
In half-zen-gat Vloms gaf de kassier mij te kennen dat ze enkel die kl**te eco-checques aanvaarden als je er fietskledij mee koopt. :evil: :evil:
narya
Mountainbiker

Post by narya »

bij Interbikes in Tienen mijn MTB gekocht en deels met ecosjeks betaald...was geen enkel probleem :)
cervélooo
Mountainbiker

Post by cervélooo »

bij xtreme bike meeuwen heb ik mijn ecocheques ook klein gemaakt en ik was zeker niet de enige als ik winkelier mag geloven
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

bij Broodcoorens in Geraardsbergen ook aanvaard!
bekka
Mountainbiker

Post by bekka »

bij mijn dealer kunt ge ook zonder problemen betalen met eco cheques.
ik heb trouwens bij 3 collega's een pakketje van 125 euro in eco cheques voor 100 euro overgenomen,komt goed van pas als ge een nieuw bike hebt gekocht :wink:
zo maak ik intussen 75 euro zuiver winst op mijn nieuw fiets en misschien volgen er nog collega's die echt niet weten wat de doen met die ecocheques en die liever 100 euro cash zien.(fiets komt trouwens maar binnen in februari dus wie weet)
groetjes
cervélooo
Mountainbiker

Post by cervélooo »

bekka wrote:bij mijn dealer kunt ge ook zonder problemen betalen met eco cheques.
ik heb trouwens bij 3 collega's een pakketje van 125 euro in eco cheques voor 100 euro overgenomen,komt goed van pas als ge een nieuw bike hebt gekocht :wink:
zo maak ik intussen 75 euro zuiver winst op mijn nieuw fiets en misschien volgen er nog collega's die echt niet weten wat de doen met die ecocheques en die liever 100 euro cash zien.(fiets komt trouwens maar binnen in februari dus wie weet)
groetjes
ik geef 105 voor jullie ecocheques :-D :-D :-D
milf
Mountainbiker

Post by milf »

Delhaize bijons in de stad neemt die ook aan, eender wat je ermee koopt.
bekka
Mountainbiker

Post by bekka »

hier zult ge niet veel succes hebben cervélooo vrees ik,iedereen hier kan wel iets gebruiken van fietsonderdelen :-D
maar zij gerust,er zijn zeker collega's die echt nie weten wa te doen met die ecocheques en met plezier 105 euro zullen aannemen in ruil voor een pakketje van 125,trust me :wink:

groetjes
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Gisteren ook € 125 aan Ecocheques ontvangen.
Mijn vriendin had er om € 65, die heb ik overgenomen voor € 50.

Straks eens langs Van Eyck: setje bandjes voor deze zomer en wat werkmateriaal gaan halen.
Post Reply