Bij AS adventure lukt het in ieder geval niet om camelback te kopen met eco cheque.
Camelback valt daar onder de categorie 'travel'. Heb hen toch eens een mail gestuurd naar de logica hierachter.
Vooral zo'n lobo camelback is specifiek voor mtb ontworpen. 'k Wacht nog op antwoord.
Eco cheques zijn daar enkel geldig op alles wat zich op de bike afdeling bevindt.
Eco cheques
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
bij mijn dealer kunt ge ook zonder problemen betalen met eco cheques.
ik heb trouwens bij 3 collega's een pakketje van 125 euro in eco cheques voor 100 euro overgenomen,komt goed van pas als ge een nieuw bike hebt gekocht
zo maak ik intussen 75 euro zuiver winst op mijn nieuw fiets en misschien volgen er nog collega's die echt niet weten wat de doen met die ecocheques en die liever 100 euro cash zien.(fiets komt trouwens maar binnen in februari dus wie weet)
groetjes
ik heb trouwens bij 3 collega's een pakketje van 125 euro in eco cheques voor 100 euro overgenomen,komt goed van pas als ge een nieuw bike hebt gekocht
zo maak ik intussen 75 euro zuiver winst op mijn nieuw fiets en misschien volgen er nog collega's die echt niet weten wat de doen met die ecocheques en die liever 100 euro cash zien.(fiets komt trouwens maar binnen in februari dus wie weet)
groetjes
ik geef 105 voor jullie ecochequesbekka wrote:bij mijn dealer kunt ge ook zonder problemen betalen met eco cheques.
ik heb trouwens bij 3 collega's een pakketje van 125 euro in eco cheques voor 100 euro overgenomen,komt goed van pas als ge een nieuw bike hebt gekocht![]()
groetjes