Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
cannondaleboy
- Mountainbiker
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Post by Yalta-cruiser »
Begonnen in 1991 of 92.
Eerste fiets was een Raleigh Usa MT500 (Tomac involved), en heb dat kader nog steeds.
Was (en is) een Alu db hoofddriehoek, op een cro-mo achterdriehoek gelijmd.
Jaren hiermee rondgereden (alleen al voor de onovertroffen kleuren) om dan over te stappen op Piranha (carbon)
Flink op mijn muil gegaan, en paar jaar eruit geweest.
In totaal 15 jaar elke week de blubber met pak buitenlandse tochten en seizoentje meegereden voor de knikkers.
Mvg.
Eerste fiets was een Raleigh Usa MT500 (Tomac involved), en heb dat kader nog steeds.
Was (en is) een Alu db hoofddriehoek, op een cro-mo achterdriehoek gelijmd.
Jaren hiermee rondgereden (alleen al voor de onovertroffen kleuren) om dan over te stappen op Piranha (carbon)
Flink op mijn muil gegaan, en paar jaar eruit geweest.
In totaal 15 jaar elke week de blubber met pak buitenlandse tochten en seizoentje meegereden voor de knikkers.
Mvg.
-
Bibber
- Mountainbiker
- Location: GT Xizang 9R , Kona Honzo DL/AL , Santa Cruz Chameleon C
Begonnen in februari 2007 na de skivakantie , was toen 42 jaar .
Op skivakantie gemerkt dat bewegen goed was voor mijn hernia en zodoende fietsje gekocht en nog geen moment spijt van gehad .
http://harryabsalon.come2me.nl/
Op skivakantie gemerkt dat bewegen goed was voor mijn hernia en zodoende fietsje gekocht en nog geen moment spijt van gehad .
http://harryabsalon.come2me.nl/
Ik ga binnen enkele weken beginnen. Heb mijn voorste kruisbanden gescheurd begin september in competitievoetbal.
Nu moet ik nog enkele weken wachten voor ik in het veld ga/gladde baan op moet (zodat ik als ik onverwacht mijn been zou moeten zetten er geen nare dingen gebeuren
).
Ik ben nu 18jaar en heb 3 weken geleden een Cube Analog 2010 gekocht.
Nu moet ik nog enkele weken wachten voor ik in het veld ga/gladde baan op moet (zodat ik als ik onverwacht mijn been zou moeten zetten er geen nare dingen gebeuren
Ik ben nu 18jaar en heb 3 weken geleden een Cube Analog 2010 gekocht.
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Post by Scott USA scale20 »
Ik ben begonnen op m'n 13de men broer reed al wedstrijden bij Gilbert Geurts, Cup 5 noemde da toen. Dit wilde ik ook is proberen en aangezien ge toen nog geen wedstrijden mocht rijden in vlaanderen onder de 15 jaar iedere zondag naar de walen om te koersen, dit heb ik fanatiek vol gehouden tot m'n 22ste, toen met kameraden een oude club terug leven in geblazen en gewoon voor de fun beginnen rijden wordt nu 27 en de garage heeft al aardig wat bikes zien passeren 
- _number86
- Mountainbiker
Ben (her)begonnen sinds november 2009.
Ben er nu 36, maar heb vroeger ook nog MTB gereden, 'k had toen een TREK 830 en een GIANT (Boulder of zoiets) daarna. Sinds 2007 gestopt met motorcross... wegen rug en knieklachten, 2 jaar enkel golf gespeeld, maar nu toch weer aan de conditie aan het werken
in de winter
De knieproblemen (displasie kraakbeen) zijn er nog altijd dus 't gaat niet echt rap bij mij, maar ik heb FUN!
Ben er nu 36, maar heb vroeger ook nog MTB gereden, 'k had toen een TREK 830 en een GIANT (Boulder of zoiets) daarna. Sinds 2007 gestopt met motorcross... wegen rug en knieklachten, 2 jaar enkel golf gespeeld, maar nu toch weer aan de conditie aan het werken
De knieproblemen (displasie kraakbeen) zijn er nog altijd dus 't gaat niet echt rap bij mij, maar ik heb FUN!
Bij geurts heb ik ook nog gereden,in 98 en 99 geloof ik,toen nog nieuwelingen bij Cornu,Wijnen en nog een deel van die mannen,was ne mooie tijd en leuke wedtsrijden vond ik!!!Scott USA scale20 wrote:Ik ben begonnen op m'n 13de men broer reed al wedstrijden bij Gilbert Geurts, Cup 5 noemde da toen. Dit wilde ik ook is proberen en aangezien ge toen nog geen wedstrijden mocht rijden in vlaanderen onder de 15 jaar iedere zondag naar de walen om te koersen, dit heb ik fanatiek vol gehouden tot m'n 22ste, toen met kameraden een oude club terug leven in geblazen en gewoon voor de fun beginnen rijden wordt nu 27 en de garage heeft al aardig wat bikes zien passeren
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Post by Scott USA scale20 »
Was inderdaad nen schone tijd met schoon parcours en de conditie was toen ook nog veel beterMX DUDE wrote:Bij geurts heb ik ook nog gereden,in 98 en 99 geloof ik,toen nog nieuwelingen bij Cornu,Wijnen en nog een deel van die mannen,was ne mooie tijd en leuke wedtsrijden vond ik!!!Scott USA scale20 wrote:Ik ben begonnen op m'n 13de men broer reed al wedstrijden bij Gilbert Geurts, Cup 5 noemde da toen. Dit wilde ik ook is proberen en aangezien ge toen nog geen wedstrijden mocht rijden in vlaanderen onder de 15 jaar iedere zondag naar de walen om te koersen, dit heb ik fanatiek vol gehouden tot m'n 22ste, toen met kameraden een oude club terug leven in geblazen en gewoon voor de fun beginnen rijden wordt nu 27 en de garage heeft al aardig wat bikes zien passeren