(60' rijden met de auto voor 32km, met de fiets doe ik er één uur en 10min over)
Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Dame blanche
- Mountainbiker
Post by Dame blanche »
dito & zo oud ben ik eigenlijk helemaal niet.chrissie wrote:eerste werkdag, auto genomen,
sinds behoorlijke valpartij ook in het kader van woon werkverkeer iets minder wild van fietsen in alle omstandigheden, de leeftijd zeker, k voel het nog altijd .
De wegen zijn schandalig glad op sommige plaatsen (lees; de kant van de weg waar de fietser moet rijden en/of het fietspad)
Ik wil wel maar ... F*CKING SNOW & t lijkt of ie niet rap zal weg zijn
Gij wel ja ... ik krijg just nikskechrissie wrote:bon morgen nieuwe dag, nieuwe kans![]()
we krijgen nu immers 0.20 euro/km.
Maar toch ga ik véél liever met mijn veloke!
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Voila, de kop is er vanaf, de eerste werkdag van het jaar en met de mtb door de sneew naar het werk geploeterd.
Viel eigenlijk beter mee dan waar ik voor vreesde.
Voor de terugweg een extra helmlampje gemonteerd, zodoende dat ik de sporen in de hartbevroren sneeuw goed kon zien en was maar een 12 minuten later thuis als gewoonlijk.
Viel eigenlijk beter mee dan waar ik voor vreesde.
Voor de terugweg een extra helmlampje gemonteerd, zodoende dat ik de sporen in de hartbevroren sneeuw goed kon zien en was maar een 12 minuten later thuis als gewoonlijk.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
In wemmel is het schitterend, daar ligt geen morzel sneeuw meer op de fietspaden, daar hebben ze met een speciale tractor de boel deftig opgekuist.Tom wrote:Hoe liggen de fietspaden langs de Brusselsesteenweg richting Wemmel erbij ? In Opwijk is het idd. weer de moeite...
Ook het lange stuk naar merchtem ligt er reuzegoed bij.
enkel een stuk in merchtem en Opwijk is tergens slecht
Streets
Andere kant van Brussel (tervurenlaan) tot vanmorgen nog nergens niet vrijgemaakt. Al moet ik zeggen dat mijn bandjes goed de baan houden en nog geen 'slippertje' heb gemaakt.
Ondanks weer toch nog veel fietsers die aan woon werk verkeer doen vind ik
Ach ene keer gewoon is het bijna een verslaving. ik voel mij slecht als ik met de wagen naar werk moet omdat ik op verplaatsing moet werken.
Ondanks weer toch nog veel fietsers die aan woon werk verkeer doen vind ik
Ach ene keer gewoon is het bijna een verslaving. ik voel mij slecht als ik met de wagen naar werk moet omdat ik op verplaatsing moet werken.