Net beslist om de topic nog eens door te lezen en ...
Zeebrugge zal het worden.
Met alle berichten over de inspanningen die de organisatie levert ben ik overtuigd om zondag naar hier te komen
I second that...slijkcrosserke wrote:Zondag is er nog een beetje twijfel gekomen door alternatieven verder van huis.
Net beslist om de topic nog eens door te lezen en ...
Zeebrugge zal het worden.
Met alle berichten over de inspanningen die de organisatie levert ben ik overtuigd om zondag naar hier te komen![]()
Post by off road biker »
Post by SafariChris »
Had je geen goede voornemens genomen en beloofd meer te sporten?henkieboy wrote:juust ne berichtje gekregen van t'vrouwke : zondag om 11u nieuwjaarsmaaltijd bij schoonouders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELP![]()
![]()
Hierbij een paar voorstellen van het relatiebureau "Moustache":henkieboy wrote:juust ne berichtje gekregen van t'vrouwke : zondag om 11u nieuwjaarsmaaltijd bij schoonouders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELP![]()
![]()
Post by Pro-bikertje »
hopelijk ook dit jaar ons kunnen wanen gelijk jezuske??Bresciani wrote:Ik meen mij te herinneren dat die tapijtjes vorig jaar waren aangebracht op de laag ijs...SafariChris wrote:Tapijtjes waar nodig, yep!Traxer wrote: Ik meen me te herinneren dat het vorig jaar ook hard bevroren lag. Zelfs tapijtjes op de gladste stukken?die een vijver bedekte...
juist voor de bevoorrading?
We reden dus letterlijk over 't water...
Ik was fotograaf van dienst en stond er dus zelf niet op...
De rest van de pics zijn te bekijken op
http://bresciani.pinkbike.com/album/MTB ... Zeebrugge/