Zo 03/01/2010 Korspel / Beverlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Truus
Mountainbiker

Post by Truus »

Dank aan u allen voor aanwezigheid op onze 2de tt in de sneeuw.

We zullen de opmerkingen mee nemen naar het volgende jaar en waar we kunnen gaan we bij sturen .

Er is echter een opmerking , hebben mogen vast stellen da er heel veel
zijn die zwart rijden . :(

Voor die het wel doen zoals het hoorde dank u . :lol: :P

Want wie blijft er anders nog inrichten . Het is dank zij al de andere inrichters dat Fietsen Promo ons zo een geweldige kalender kan aanbieden , dat daar de zwart rijders maar even aan denken. :-)
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Vandaag ook gekozen om voor de eerste maal de deze te rijden. Vanwege de wachtdienst en remblokken, die einde latijn waren, gekozen om de 25 te rijden, dit was wel een prachtig stukje wel spek glad. Waren er nog die problemen hadden met de remblokken? Zelf reed ik met XTR velg-remblokskes. Vond deze toertocht niet vettig en toch opgereden??? Sneeuwcondities???
rob van laer
Mountainbiker

Re: Beverlo

Post by rob van laer »

Jokke wrote:Vandaag ook de 50 (die er uiteindelijk 56 geworden zijn omdat we ergens verkeerd gereden waren) gaan bollen in Beverlo.

En ik moet Stevy bijtreden : voor de bevoorrading was het een leuk parcours, maar daarna zat er volgens mij heel veel asfalt in.

Gelukkig maakte de sneeuw het allemaal leuk om te rijden.
En ik vond de afpijling zeer karig. Meestal maar één pijltje.

De douches zijn idd. niet meer van deze tijd.

Maar toch een leuke voormiddag gehad.
hier kan ik effe op meedelen dt ik vrij ver vooraan reed, denk bijna bij de eerste 50 bikers, en hebben onderweg veel plaatsen gehad waar de pijlen verhangen waren of gewoon geen meer hingen
maar dankzij de sneeuw hebben we het spoor kunne volgen en de pijlen een beetje terug in de juiste richting gehangen zoda de volgende al de juiste richting ingingen tot er van de organisatie kwamen die de pijlen weer volledig correct konden hangen
vind het spijtig dat dit tegenwoordig weer meer en meer gebeurt op de tt's
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

Beste bikers
De foto's van onze toertocht staan sneller dan verwacht online. Je kan jezelf beginnen zoeken tussen de 818 kiekjes.
Ik heb de foto's iets kleiner gemaakt anders kreeg ik ze niet allemaal op onze webruimte. Als je een foto wil van oorspronkelijke grootte (ongeveer 3,5mb per foto), mag je altijd een mailtje doen naar koen.vangeneugden@sfc.be, dan mail ik je foto (wel dan de naam ervan niet vergeten te vermelden) door.
De link naar de foto's vind je op http://www.bevercrossers.tk

Veel plezier met je zoektocht en hopelijk tot volgend jaar!!!
SkippyFIETST
Mountainbiker

Post by SkippyFIETST »

koenvgn wrote:Beste bikers
De foto's van onze toertocht staan sneller dan verwacht online. Je kan jezelf beginnen zoeken tussen de 818 kiekjes.
Ik heb de foto's iets kleiner gemaakt anders kreeg ik ze niet allemaal op onze webruimte. Als je een foto wil van oorspronkelijke grootte (ongeveer 3,5mb per foto), mag je altijd een mailtje doen naar koen.vangeneugden@sfc.be, dan mail ik je foto (wel dan de naam ervan niet vergeten te vermelden) door.

De link werkte niet direct. Kopieerde de link vanuit de properties(eigenschappen) en probeerde het zo. Ik moest wel veel geduld hebben; na 10 minutes kon ik gaan zoeken.... Het moet je veel tijd gekost hebben maar je had ze mss beter per foto locatie opgestuurd naar Picasa; een tip voor de volgende keer.
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

koenvgn wrote:Allereerst bedankt al aan al de bikers die vandaag de sneeuw en gladheid getrotseerd hebben om onze toertocht te rijden. Jullie waren met 650 vandaag!!!

De kritieken (positief en negatief) nemen we mee om er volgend jaar voor te zorgen dat de toertocht nog beter is.

De kerel met z'n takpiercing is, voor zover ik gehoord heb, aan de start verzorgd en uiteindelijk zelf naar huis gereden. Moest hij dit lezen, verbeter me als ik het mis heb... Hopelijk geneest alles zonder verdere gevolgen.

De foto's die gemaakt zijn vandaag, vind je ten laatste woensdag terug via onze site: http://www.bevercrossers.tk Er zijn er ook meer dan 800 gemaakt dus ik vermoed dat er wel bijna van iedereen eentje zal tussen staan.

Als laatste nog bedankje aan ons bestuur! Zij hebben het merendeel van het werk geleverd de afgelopen dagen, weken, maanden... =D> =D> =D>
ik ken die kerel toevallig en toevallig werk ik ook op de spoedafdeling waar hij zich heeft gemeld, de gepiercete tak is vakkundig verwijderd en werd mee naar huis gegeven als aandenken aan deze mooie tocht die ikzelf ook gereden heb, verder is alles ok met hem
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

SkippyFIETST wrote:
koenvgn wrote:Beste bikers

De link werkte niet direct. Kopieerde de link vanuit de properties(eigenschappen) en probeerde het zo. Ik moest wel veel geduld hebben; na 10 minutes kon ik gaan zoeken.... Het moet je veel tijd gekost hebben maar je had ze mss beter per foto locatie opgestuurd naar Picasa; een tip voor de volgende keer.
Heel raar vind ik dit. Ik heb dit hier thuis zelf al eens gedaan via deze links en binnen de minuut kon ik de foto's bekijken en ook op m'n werk lukte dit binnen de minuut... Maar kan natuurlijk altijd wel zijn want het zijn inderdaad een massa foto's.
koenvgn
Mountainbiker

Post by koenvgn »

DOXX wrote:
koenvgn wrote:Allereerst bedankt al aan al de bikers die vandaag de sneeuw en gladheid getrotseerd hebben om onze toertocht te rijden. Jullie waren met 650 vandaag!!!

De kritieken (positief en negatief) nemen we mee om er volgend jaar voor te zorgen dat de toertocht nog beter is.

De kerel met z'n takpiercing is, voor zover ik gehoord heb, aan de start verzorgd en uiteindelijk zelf naar huis gereden. Moest hij dit lezen, verbeter me als ik het mis heb... Hopelijk geneest alles zonder verdere gevolgen.

De foto's die gemaakt zijn vandaag, vind je ten laatste woensdag terug via onze site: http://www.bevercrossers.tk Er zijn er ook meer dan 800 gemaakt dus ik vermoed dat er wel bijna van iedereen eentje zal tussen staan.

Als laatste nog bedankje aan ons bestuur! Zij hebben het merendeel van het werk geleverd de afgelopen dagen, weken, maanden... =D> =D> =D>
ik ken die kerel toevallig en toevallig werk ik ook op de spoedafdeling waar hij zich heeft gemeld, de gepiercete tak is vakkundig verwijderd en werd mee naar huis gegeven als aandenken aan deze mooie tocht die ikzelf ook gereden heb, verder is alles ok met hem
Doet me plezier om te lezen dat alles in orde is met hem. Als je hem tegenkomt, wens hem nog veel beterschap. En bedankt voor de complimenten over onze tocht!
koenvgn
Mountainbiker

Post by koenvgn »

Aan de mensen die me al een mail hebben gestuurd voor hun foto in origineel formaat te krijgen:
Heb je mail op m'n werk in outlook geopend en nu kan ik die dus thuis niet meer ophalen. Donderdag ben ik terug op m'n werk, dan zal ik het in orde proberen te krijgen. Als je eerder je foto wil, zal je me nog een mailtje moeten doen vrees ik.
Mijn excuses voor de vertraging!
Truus
Mountainbiker

Post by Truus »

Goe bezig Koen , dank aan de fotograaf , echt de moeite .

Dank aan u allen voor al de reacties op onze tt
Post Reply