Van zodra een model uit het gamma is verdwenen, is het afgeschreven. Dus waar wacht je op? Tips nodig?jimi wrote:zeg steven,is mjnen taurine dan ook klaar om te sterven??
RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Misschien best da ze er hier een slot op zetten. Anders gaan hier nog accidenten gebeuren...RigolleM wrote:jimi wrote:ik wil nie zo een lelijk model als dat jij gaat krijgen é
Btw, Jimi, moet jij die LO hendel van Leonardi Racing nog hebben? Je had die een tijdje terug gereserveerd (toen je nog achter de Slowaakse trezekes zat).
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Ok.jimi wrote:jaja,ik wil die
Leuk nieuws gehad van die hufters van Cannondale. Nu is de Taurine Berzerker Green in mijn maat niet meer leverbaar. Enkel nog de rood-zwarte, maar dat moet ik niet hebben.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Een Taurine frame in rood-zwart, dat is er wel nog in maat small.Swannie wrote:wat dan wel?
Upgraden naar Scalpel bvb gaat ook niet. Maar ik heb geduld...
maar je schrijft net, dat je die zwart-rode niet ziet zitten...Herder Steven wrote:Een Taurine frame in rood-zwart, dat is er wel nog in maat small.Swannie wrote:wat dan wel?
Upgraden naar Scalpel bvb gaat ook niet. Maar ik heb geduld...
Als je die écht niet mooi vind, MOET cannondale toch iets naar je zin geven...