Heb met de racing ralph's nog niet anders moeten doen als nieuwe binnenbanden steken. Weekje ardennen en zeker 4x lek gereden. Uiteindelijk voor de houffamarathon mijn velgen luchtdicht gemaakt en zonder binnenband gerden met no-tubes erin. Na km 30 scheur in band zodat de vloeistof eruit spoot. na de rit band nagekeken en er waren vele kleine scheurtjes te zien.
Vandaag Geax barro mountain TNT gekocht en eens zien wat dit geeft.
Wel rond de 340gr zwaarder dan schwalbe per set.
Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
joeke
- Mountainbiker
Je kan natuurlijk altijd eens pech hebben door op een zeer scherpe steen te rijden, maar ja. Afgelopen week meegereden emet een groepje naar Wissant. Na 10km stonden we al stil met een collega biker met een scheur in de voorband. En ja een Schwalbe Rocket Ron. Het hulpmiddel was een verpakking van een energiereep en die heeft het uitgehouden.Timba wrote:Heb met de racing ralph's nog niet anders moeten doen als nieuwe binnenbanden steken. Weekje ardennen en zeker 4x lek gereden. Uiteindelijk voor de houffamarathon mijn velgen luchtdicht gemaakt en zonder binnenband gerden met no-tubes erin. Na km 30 scheur in band zodat de vloeistof eruit spoot. na de rit band nagekeken en er waren vele kleine scheurtjes te zien.
Vandaag Geax barro mountain TNT gekocht en eens zien wat dit geeft.
Wel rond de 340gr zwaarder dan schwalbe per set.
Ik heb nog geen enkele keer lek gereden met een GEAX TNT of Tubeless band (Arrojo, Barro Mountain, Saguaro). Doe dit meer dan 6 jaar.
Hopelijk zo verder.
Joeke
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Iemand al de nieuwe GEAX GATO getest?
Bevindingen graag...
Omdat ik er toch over denk, deze eens te proberen, al dan niet in combinatie met een barro mountain achteraan
Bevindingen graag...
Omdat ik er toch over denk, deze eens te proberen, al dan niet in combinatie met een barro mountain achteraan
-
discofrisco
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Met racing ralph zal je niet veel verkeerds kopen.den daler wrote:heb hier da allemaal is gelezen
mijn conclusie
ik zoek dus nen nieuwe achterband voor deze zomer de ardennenmarathons te doen
twijfel tussen
racing ralph
tiger claw
black panther
en black panther xtrac
welke zou ik het beste nemen
heeft wel zo geen sterke flanken als de black panthers, maar persoonlijk vind ik dat de rr meer grip bieden. dan hebben de bp xtrac minder rolweerstand.
testen zeker?
Ik heb afgelopen jaar met Killerbees gereden. prima grip en weinig rolweerstand. heb er zelfs een trail in Wales mee gereden. Moet alleen niet te nat zijn.bert9 wrote:Iemand al ervaring met volgende banden?
Vredestein C-Rock
Vredestein T Lope Sl (zouden de vroegere Killerbees zijn)
Vredestein Tiger Claw
De blackpanthers zijn goed bestendig tegen lekrijden. Zouden deze dat dan ook zijn?