Zo 03/01/2010 Sint-Jozef / Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja Gunther ik kan je alleen maar bijtreden, wat een mooie tocht in een zeer prachtig kader. Van mijn part mag het nog heel de winter sneeuwen, is eens iets wat anders dan die bagger en nog mooi ook. Vraagt op sommige plaatsen wel wat aangepaste snelheid maar met de nodige voorzichtigheid toch zeer goed te rijden.
De uitpijling was fantastisch, de bevoorrading uitstekend, de parkeermogelijkheden zijn daar enorm, een leuke apres en zeer hete douches. Wat wil een mens nog meer. Na 4 weken van inactiviteit heb ik er door deze TT weer heel veel zin in gekregen.
Proficiat organisatie =D> =D> =D>
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Beste bikers,

Langs deze weg wil MTB Palmvelden alle dappere bikers nogmaals van harte bedanken voor hun deelname aan onze tourtocht ondanks de winterse omstandigheden. =D> =D> :P

Fijn ook te horen dat de meesten zeer hebben genoten van deze feeërieke omstandigheden en de organisatie van de tourtocht zelf.

Wij hopen jullie dan ook talrijk te mogen verwelkomen bij de zomereditie van onze tourtocht op donderdag 13 mei 2010 ( Ons - Heer - Hemelvaart ).

PS. Vandaag zal op de lokale Ring TV ook een reportage over onze tourtocht uitgezonden worden.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

das waar het was een mooie tocht, met een redelijke hoog snelheid, 1keer heb ik groot geluk gehad of??? in een diep spoor van die tractors, maar weet iemand waar ik die fotos kan bekijken , want ik heb toch iemand fotos zien nemen van ons, bedankt
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Wat een prachtige tocht.

Om 8.30 vertrokken en blij verrast dat het er overal zo goed berijdbaar was.
Eerste 10 km wel wat kou gehad, raakte niet opgewarmd (harder rijden om warm te rijden was iets te gevaarlijk en beklimmingen zaten er ook nie echt in).
Eenmaal warm supergenoten van het prachtige landschap en de tred er stevig ingehouden.
Lang geleden dat in de wintermaanden nog eens een AVS van 19Km/h op de teller stond.
Ons overal kunnnen rechthouden en bij aankomst nog kraaknet, geen spatje modder opgelopen (niet dat ik daar mee inzit maar is toch wel vreemd na een winter mtb rit :lol: )

Perfecte bepijling en goede bevoorading :dus goe gedaan,mannen van de organisatie =D>

Groeten
MTB club Straf in bergaf
Opwijk
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Avs eveneens 19km/u vandaar dat we elkaar onderweg niet hebben gezien. :wink:
Mooie tocht dankzij de sneeuw anders was het misschien wat tegengevallen gezien de vlakke omgeving.
Eén van de weinige keren dat ik eens op 't gemak heb gereden om van het lanschap te genieten.
Paar foto'kes nemen, twee keer over het heuveltje in het bos,...
Inderdaad leuk om eens met propere kledij huiswaarts te keren.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Bergpallieteres waren ook met een kleine delegatie aanwezig en ik moet zeggen we hebben ontzettend genoten van deze tocht, zeer mooie vergezichten dankzij het mooi besnaauwd landschap een parcours dat er toch veel technischer bij lag dan wat je normaal zou verwachten dankzij de bevroren sporen. Ik had zowaar een Ardennen gevoel. Lekkere bevoorrading en een zeer goed afgepijld parcours zoals steeds was de organisatie dik in orde. Proficiat mannen en waarschijnlijk tot in mei.
dragonfly
Mountainbiker

Post by dragonfly »

absalonke wrote:Beste bikers,

Langs deze weg wil MTB Palmvelden alle dappere bikers nogmaals van harte bedanken voor hun deelname aan onze tourtocht ondanks de winterse omstandigheden. =D> =D> :P

Fijn ook te horen dat de meesten zeer hebben genoten van deze feeërieke omstandigheden en de organisatie van de tourtocht zelf.

Wij hopen jullie dan ook talrijk te mogen verwelkomen bij de zomereditie van onze tourtocht op donderdag 13 mei 2010 ( Ons - Heer - Hemelvaart ).

PS. Vandaag zal op de lokale Ring TV ook een reportage over onze tourtocht uitgezonden worden.
Heb inderdaad die camera ploeg gezien. Kun je dit ergens online bekijken ?
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

kan er hier eens iemand antwoorden op de vraag waar de foto's te vinden zijn die genomen zijn tijdens deze tt aub ?
Post Reply