RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

RigolleM wrote:
Herder Steven wrote: :lol: Inderdaad... Alhoewel de laatste tijd hebben jullie van mij niet veel last meer gehad he.
Idem dito ;-)
Komende zaterdag nog eens zien of we het nog kunnen... :drunk:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Perfect !

Toch net Hardstaart vh jaar geworden, dus die nieuwe is dan klaar voor de 2010 verkiezing !
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Inderdaad!
Maar, de nieuwe gaat niet zo cool zijn qua kleurstelling. :-?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Steven wrote:Inderdaad!
Maar, de nieuwe gaat niet zo cool zijn qua kleurstelling. :-?
Zwart is toch zo mooi voor nen cannondale... :drunk:

Deze vind ik een mooi kleurtje:

Image

:oops: :lol:
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Haha, strooi nog maar wat zout in de wonde. Van een clubmaat had ik iets meer medeleven verwacht. Lol.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Steven wrote:Haha, strooi nog maar wat zout in de wonde. Van een clubmaat had ik iets meer medeleven verwacht. Lol.
't Is de periode van zout strooien hé :lol: Ik leef met je mee hoor, ge moogt er straks eens over wrijven :-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker

RigolleM wrote:
Herder Steven wrote:Haha, strooi nog maar wat zout in de wonde. Van een clubmaat had ik iets meer medeleven verwacht. Lol.
't Is de periode van zout strooien hé :lol: Ik leef met je mee hoor, ge moogt er straks eens over wrijven :-D
Image

:-)
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Had 't gewoon allemol nie rapper gegon hadden ze uwen ouwen taurine gewoon gefixst? Kabelgeleiderken kunnen ze toch repareren? Soit, ne nieven es attet beter hè
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

zeg steven,is mjnen taurine dan ook klaar om te sterven??
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Gwen wrote:Had 't gewoon allemol nie rapper gegon hadden ze uwen ouwen taurine gewoon gefixst? Kabelgeleiderken kunnen ze toch repareren? Soit, ne nieven es attet beter hè
Mja, dat waren ze eerst zinnens. Maar plots niet meer. Het frame strippen, goed verpakken, opsturen, herstellen en nadien weer opsturen en weer volledig monteren. Ik denk dat een nieuw frame hen veel minder gaat kosten! Voor mij was het ook wel belangrijk dat ze na het oplappen van die geleiderpat nog levenslang garantie konden geven. Err moesten immers twee gaatjes in het frame geboord worden he. Niet iedere lbs ziet dat zitten om in carbon te gaan boren!

Ma soit, nief frame en weer een hoop centen uit te geven (wielen, remmen, SI-crank) en iedereen content. Zowel den Bruno als Cannondale. Just mijn boekhouder zal weer eens aan de lijn hangen... :P
Post Reply