Komende zaterdag nog eens zien of we het nog kunnen...RigolleM wrote:Idem ditoHerder Steven wrote:Inderdaad... Alhoewel de laatste tijd hebben jullie van mij niet veel last meer gehad he.
RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Haha, strooi nog maar wat zout in de wonde. Van een clubmaat had ik iets meer medeleven verwacht. Lol.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
RigolleM wrote:'t Is de periode van zout strooien héHerder Steven wrote:Haha, strooi nog maar wat zout in de wonde. Van een clubmaat had ik iets meer medeleven verwacht. Lol.Ik leef met je mee hoor, ge moogt er straks eens over wrijven

- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Mja, dat waren ze eerst zinnens. Maar plots niet meer. Het frame strippen, goed verpakken, opsturen, herstellen en nadien weer opsturen en weer volledig monteren. Ik denk dat een nieuw frame hen veel minder gaat kosten! Voor mij was het ook wel belangrijk dat ze na het oplappen van die geleiderpat nog levenslang garantie konden geven. Err moesten immers twee gaatjes in het frame geboord worden he. Niet iedere lbs ziet dat zitten om in carbon te gaan boren!Gwen wrote:Had 't gewoon allemol nie rapper gegon hadden ze uwen ouwen taurine gewoon gefixst? Kabelgeleiderken kunnen ze toch repareren? Soit, ne nieven es attet beter hè
Ma soit, nief frame en weer een hoop centen uit te geven (wielen, remmen, SI-crank) en iedereen content. Zowel den Bruno als Cannondale. Just mijn boekhouder zal weer eens aan de lijn hangen...