RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Herder Ronny wrote:
Den afwas (remember) :-D :-D
Schoon gerief, maar is die 40 niet te klein :lol: :lol: :lol:
Ik heb mezelf verplicht om soepeler te gaan rijden. Het zal wat aanpassingstijd vergen, maar we zullen wel zien. Zal nu serieus moeten peddelen om de (rappere) toeristen bij te houden langs de Dender of Schelde... :oops: Maar dat wist ik van op voorhand.
Is een lekkere fiets om mee te klimmen en zou hem eerder voor zulke tochten inzetten, behalve de marathons.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Vwala, het zit erop voor deze Taurine! Tijdens de Poperinge XL-tocht was de pat, die dient om de kabel van de voorderrie te spannen, losgekomen van het frame. De lijm had losgelaten. Het was al snel duidelijk dat ik wel een nieuw frame zou krijgen in garantie (constructiefout die gekend was en die vanaf de tweede generatie Taurines uit de wereld werd geholpen). Nog ff aangedrongen voor een Flash, eventueel met een opleg, maar Cannondale volgde die redenering niet. Ook nog even met het idee gelopen om een Scalpel te nemen, maar met de Rush in de garage heb ik daar ook maar van afgekeken.
Uiteindelijk gekozen voor een nieuw Taurine-frame in Berzerker Green; de Teamkleuren zouden niet meer voorhanden zijn. Ma soit, die trokken in 2009 toch op geen kloten. Het nieuwe frame zou ergens deze week moeten aankomen. En dan kan de opbouw beginnen natuurlijk. Een aantal spullen neem ik natuurlijk over van deze Taurine, maar crank, wielen en remmen worden iets nieuw.
cannondaleboy
Mountainbiker

lefty

Post by cannondaleboy »

rijd da goe ne lefty ?
krijg owk ene ma heb er nog ni op gerede
grrrrttt
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Voor de ene wel, voor de andere niet. Ik moet zeggen dat ik al met veel slechter rondgereden heb. Met beter totnutoe nog altijd niet!
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

zijn er dan nog taurines????????
Steven vd Eynde
Mountainbiker

jimi wrote:zijn er dan nog taurines????????
Spijtig genoeg wel. Ze hebben een massa Taurines in voorraad waarmee ze voor de garantiegevallen voor 2010 zouden moeten kunnen dekken. Vandaar dat ik geen Flash kon krijgen. :(
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

ge had hem beter nog een jaar bijgehouden en dan gaan janken!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Hubertje wrote:ge had hem beter nog een jaar bijgehouden en dan gaan janken!
En dan tegen ons janken dat hij niet mee kan met z'n Rush... laat het maar zitten :lol:
Steven vd Eynde
Mountainbiker

RigolleM wrote:
Hubertje wrote:ge had hem beter nog een jaar bijgehouden en dan gaan janken!
En dan tegen ons janken dat hij niet mee kan met z'n Rush... laat het maar zitten :lol:
:lol: Inderdaad... Alhoewel de laatste tijd hebben jullie van mij niet veel last meer gehad he.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Steven wrote: :lol: Inderdaad... Alhoewel de laatste tijd hebben jullie van mij niet veel last meer gehad he.
Idem dito ;-)
Post Reply