Beste,
Wat zouden jullie doen?
De xtr set of avid juicy carbon set?
Prijs is ongeveer gelijk.
xtr of avid juicy carbon?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Re: xtr of avid juicy carbon?
XTR ! Zeker weten...kevin87 wrote:Beste,
Wat zouden jullie doen?
De xtr set of avid juicy carbon set?
Prijs is ongeveer gelijk.
Ik denk dat je met Xtr's niet zo veel fout kan doen!
Elk merk of elke schijfrem heeft wel zijn problemen hoe duur of goedkoop die ook is!
Als je het geld er wilt aan geven en dus die xtr's wilt kopen zou ik het zeker doen.
Er rijden genoeg mensen met deze remmen rond dus zo slecht zullen ze nu ook wel weer niet zijn!
Integendeel...
De puro van formula zal misschien wel goed zijn maar dat is de Marta van Magura ook, zo ook Tech x2 van Hope...
Kijk nog eens rond op het forum ivm met ervaringen met de xtr's ...
Je mag natuurlijk niet bij de eerste negatieve reactie van een bepaalde schijfrem deze schijfrem gaan afschrijven...!
Elk merk of elke schijfrem heeft wel zijn problemen hoe duur of goedkoop die ook is!
Als je het geld er wilt aan geven en dus die xtr's wilt kopen zou ik het zeker doen.
Er rijden genoeg mensen met deze remmen rond dus zo slecht zullen ze nu ook wel weer niet zijn!
Integendeel...
De puro van formula zal misschien wel goed zijn maar dat is de Marta van Magura ook, zo ook Tech x2 van Hope...
Kijk nog eens rond op het forum ivm met ervaringen met de xtr's ...
Je mag natuurlijk niet bij de eerste negatieve reactie van een bepaalde schijfrem deze schijfrem gaan afschrijven...!
-
cannondaleboy
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
²Edlisjas wrote:Ik durf het haast niet meer te zeggen op dit forum, maar ...
hope tech X2 ... ?