moesten ze een beker geven voor de meeste tuimelperters dan denk ik dak een groote kans maak dat die beker van mij zou zijn. ne keer of 8 tegen dek.
men knie men pols ai ai ai van de blauwe plekken spreken we nie.
En toch heb ik me geamuseerd.
volgende keer kom ik terug.
Zo 03/01/2010 Snellegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fietsenpulle
- Mountainbiker
- MX jorgy
- Mountainbiker
Vanmorgen ook aangezet voor de tocht dichtbij huis
Heb me super gejeund en dan ook mijn gewone trainingstempo afgewerkt.
De ganse tijd op hartslag gereden met 2kg bandendruk voor en achter.
Nergens tegen de grond gegaan en ik vond het een superrit.
Bedankt aan kiltedrider en compagnie voor de leuke TT.
Doe zo voort,kwist eigenlijk ni dat er bij ons zo'n mooie stukjes lagen
Heb me super gejeund en dan ook mijn gewone trainingstempo afgewerkt.
De ganse tijd op hartslag gereden met 2kg bandendruk voor en achter.
Nergens tegen de grond gegaan en ik vond het een superrit.
Bedankt aan kiltedrider en compagnie voor de leuke TT.
Doe zo voort,kwist eigenlijk ni dat er bij ons zo'n mooie stukjes lagen
Dat de ondergrond bevroren zou liggen voelde ik gisteren al aankomen en dus besliste ik om pas om 11u te starten. Degenen die mij vooraf gingen zullen alles wel 'opwarmen' was de gedachte. Niks van! In de eerste 18 km 3x de grond gekust om daarna pas geleerd te zijn
en dus het tempo te laten zakken.
Goede organisatie
en een mooie tocht maar de weersomstandigheden zaten niet echt mee om er een goeie lap op te kunnen geven. Tot volgend jaar.
Goede organisatie
Voor de tweede week op rij gestart met teveel anti-vries in de bloedvaten

Kontent dat de eindejaarsperiode eindelijk ten einde is!
Mooi rit, prima bevoorradingen (merci voor de ananas) en 100% off-road
Miljaar dat was opletten geblazen, van de eerste tot de laatste seconde. Voor de derde week op rij veel valpartijen gezien, maar zelf gelukkig overal terug recht kunnen blijven. Alvast een spoedig herstel gewenst aan diegenen die minder geluk hadden de afgelopen weken. Deze was alvast de gevaarlijkste!
Vooral de passage aan het voetbalveld in Jabbeke was echt niet te doen. Een bobslee-parcours, dat was het.
Ondanks de lage gemiddeldes, toch nog redelijk vermoeid over de eindstreep gebold. Blij dat de "baan" tussen Snellegem en Zedelgem tegen dan al ijsvrij was en er met een gerust gemoed naar huis kon gefietst worden.
Tot volgen jaar!
Kontent dat de eindejaarsperiode eindelijk ten einde is!
Mooi rit, prima bevoorradingen (merci voor de ananas) en 100% off-road
Miljaar dat was opletten geblazen, van de eerste tot de laatste seconde. Voor de derde week op rij veel valpartijen gezien, maar zelf gelukkig overal terug recht kunnen blijven. Alvast een spoedig herstel gewenst aan diegenen die minder geluk hadden de afgelopen weken. Deze was alvast de gevaarlijkste!
Vooral de passage aan het voetbalveld in Jabbeke was echt niet te doen. Een bobslee-parcours, dat was het.
Ondanks de lage gemiddeldes, toch nog redelijk vermoeid over de eindstreep gebold. Blij dat de "baan" tussen Snellegem en Zedelgem tegen dan al ijsvrij was en er met een gerust gemoed naar huis kon gefietst worden.
Tot volgen jaar!
Ook met de mtb van Zedelgem naar Snellegem gebold om deze super TT te rijden. Glad dat was het en wisten we... Dus passen we ons aan...
Na 12km toch tegen dek gegaan: gevolg: bout die mijn zadel samen houdt gebroken... Ik zonder zadel terug naar huis gereden (da waren de lastigste km van mijn rit vandaag!) onder de vele glimlachende gezichten van de mensen die mij passeerden... Een nieuwe bout erin geschoven en hup terug naar waar ik gevallen was... De rest afgelegd met heel veel plezier! Ik vond het echt super! Hoeveel stukken ik nog nooit gereden heb terwijl dit mijn trainingsomgeving is!! Zoals bijvoorbeeld stukje nummer 20!!! Die vond ik zalig!!! Kan mij iemand van de organisatie vertellen of die privé was? Heb er niet op gelet.
Thuisgekomen met meer dan 60km op de teller en bevroren tenen! Pijn dat dat deed toen er weer gevoel in kwam!!! Niet te doen....
Prachtige rit. Bedankt aan de organisatie! Volgend jaar zeker terug!!!
Na 12km toch tegen dek gegaan: gevolg: bout die mijn zadel samen houdt gebroken... Ik zonder zadel terug naar huis gereden (da waren de lastigste km van mijn rit vandaag!) onder de vele glimlachende gezichten van de mensen die mij passeerden... Een nieuwe bout erin geschoven en hup terug naar waar ik gevallen was... De rest afgelegd met heel veel plezier! Ik vond het echt super! Hoeveel stukken ik nog nooit gereden heb terwijl dit mijn trainingsomgeving is!! Zoals bijvoorbeeld stukje nummer 20!!! Die vond ik zalig!!! Kan mij iemand van de organisatie vertellen of die privé was? Heb er niet op gelet.
Thuisgekomen met meer dan 60km op de teller en bevroren tenen! Pijn dat dat deed toen er weer gevoel in kwam!!! Niet te doen....
Prachtige rit. Bedankt aan de organisatie! Volgend jaar zeker terug!!!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Vanmorgen opgepikt door de Erikabus van Rik C. met enkele tussenstops aan de plaatselijke bakkers en beenhouwer, samen met Fast2 na een te kort aan "mijn hoofdkussen van dicht gezien te hebben" vertrokken richting Snellegem. Gapend en geeuwend uit de camionete gekomen en schuddend van de kou op de "oude Thompson" geklommen. Eenmaal vertrokken begon de 'antigel' zijn werk te doen en begonnen de bevroren kneukels en gewrichten te ondooien met gevolg: een wakkere Jägermeister. Botsend van de ene Single track in de andere ( toch bijna een boompje gekust), glijdend en niet glijgend, het ene stuk voetje op de grond
en het andere schette geven onze fast2 bij te houden
( onderweg goeiendag gezegd tegen Erika collega Henkieboy en z'n vrouwke
) . Voor mij was dit 'Plopsaland' en heb ferm genoten van de tocht
. Bevoorrading meer dan OK, Warme verkiwkkende douches, maar hier en daar kon voor mij een pijltje meer.
Aan de organisatie: proficiat
.
Nog even wat reclame voor onze tt::-D

Aan de organisatie: proficiat
Nog even wat reclame voor onze tt::-D
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Vanmorgen om 7u30 gewekt en es door het raam gepiept. Alles lag wit, bevroren en spiegelglad
Tegen de tijd dat ik terug aan mijn gsm kwam, smsje van Knurrebiker Filip en Filip2 dat zij niet zouden rijden reden "spiegelglad"...
Wij wilden eigenlijk ook net hetzelfde smssen
Sorry, maar geen zin om botten te breken en tijd buiten strijd te zijn...
zodoende wat slaap ingehaald
Hopelijk volgend jaar betere weersomstandigheden, dan zijn de Knurrebikers zeker paraat
--------------------------------------------------
1/ Nog één Berner pup reu met stamboom beschikbaar. Pups mogen het nest verlaten rond 14/02/2010
2/ Check our site www.mtbabescyclingteam.com
Tegen de tijd dat ik terug aan mijn gsm kwam, smsje van Knurrebiker Filip en Filip2 dat zij niet zouden rijden reden "spiegelglad"...
Wij wilden eigenlijk ook net hetzelfde smssen
Sorry, maar geen zin om botten te breken en tijd buiten strijd te zijn...
zodoende wat slaap ingehaald
Hopelijk volgend jaar betere weersomstandigheden, dan zijn de Knurrebikers zeker paraat
--------------------------------------------------
1/ Nog één Berner pup reu met stamboom beschikbaar. Pups mogen het nest verlaten rond 14/02/2010
2/ Check our site www.mtbabescyclingteam.com
Last edited by Knurrebikers lady on Sun 03 Jan 2010 19:58, edited 1 time in total.
- Feniksbiker
- Mountainbiker
Post by Feniksbiker »
Prachtig glijdende rit, bedankt en chapeau aan de organisatie om dit in elkaar te steken. Hier en daar toch afgestapt wat daarom niet veiliger was op de ijsplaten, k' heb vreemde danspasjes gezien van sommige medebikers! Hopelijk niemand al te erge kwetsuren!
Hier voor de eerste keer gereden en 'k moet zeggen : mooie tocht die spijtig genoeg door de weersomstandigheden niet volledig tot zijn recht kon komen.
Het was nog gevaarlijker (gladder) dan vorige week maar behalve het eerste "moeilijke " stukje toch overal kunnen rijden en vooral zonder te vallen.
Prima organisatie.
Hopelijk volgend jaar zonder ijs.
Het was nog gevaarlijker (gladder) dan vorige week maar behalve het eerste "moeilijke " stukje toch overal kunnen rijden en vooral zonder te vallen.
Prima organisatie.
Hopelijk volgend jaar zonder ijs.