Zo 03/01/2010 Sint-Jozef / Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PsYchO66
Mountainbiker

Post by PsYchO66 »

Vanmorgen ook aangezet voor de 52km.
Lag overal zeer goed bereidbaar, buiten enkele stukken met hard bevroren sporen,
maar dat was alles bij elkaar misschien 500m op 50km dus zeker geen probleem!
Ben er toch in geslaagd 2x onderuit te gaan :-D , ene keer op zo een glad diep spoor,
en een tweede keer door niet rap genoeg uit mijn klikkers te geraken (het werd stilaan tijd dat ik dat eens voorhad :oops: )
Allemaal mijn eigen schuld dus #-o

Goeie en sympathieke organisatie, alles perfect in orde!
Bij leven en welzijn, tot volgend jaar
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

body bevroren terwijl het hart véél goesting had. Ik kan er van rotten.
ikkenick
Mountainbiker

Post by ikkenick »

Ben rond 10u30 vertrokken voor de 42km en heb genoten van de ganse tocht. 't Landschap lag er prachtig bij onder dun laagje sneeuw, de meeste stukken waren perfect te berijden. Ben 1 keer onderuit gegaan op een ijsplek tijdens een klim, en een paar keer wat geschoven, verder niks. Bepijling was perfect.
Dikke merci aan de organizatie.
marathonfreak
Mountainbiker

Post by marathonfreak »

Overal goed berijdbaar, die banden wil ik ook wel.
Miljaar zeg, stukken waar ik onmogelijk recht kon blijven en een paar keer hard tegen de bevrozen sporen gesmakt. Die 200m achter mij lag ook op zijn buik.
52km op 3u04' :-?
Ik ben laat vertrokken, het was misschien beter in de verse sneeuw want daar liep alles altijd goed.
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

52 km op 2u26 min :-D
sgoon tochtje :P en geen enkele keer gevallen :bounce:
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Naar gewoonte vandaag ook in Londerzeel gestart. Ik moet de Ware bijtreden wat parcours betreft, nog nooit zo'n lichtlopend parcours meegemaakt, gewoonlijk regent het daar. Toch twee keer tegen de grond gegaan, de eerste keer op een gladde bobbel en een tweede keer simpelweg onderuit gemaaid door een snellere passant ...
't Was weer in orde, tot in mei zekers ...
marathonfreak
Mountainbiker

Post by marathonfreak »

Aja, ik schreef er nog een stukske over op mijn space http://paulvanhiel.spaces.live.com/
Er staat een foto bij van mijn remmen hoe ze er gisteren uitzagen :oops:
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Normaal gingen we deze TT ook gereden hebben , doch gezien mijn compagnon forfait heeft gegeven heb ik gekozen ( het was toch - in normale omstandigheden - 50 min rijden met auto ) om een Bloso route in mijn streek (Pajotteland ) te rijden en inderdaad het was prachtig om te mountainbiken in dit weer :-D .
Hopelijk tot volgend jaar
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

The muddevils waren met 8 bikers te Londerzeel en hebben zich goed geamuseerd onderweg :bounce:

Toch iets speciaal in de sneeuw rijden ,prachtige zichten onderweg, een goede bevoorrading en een goed afgepijlde rit .

Bravo mannen van de palmvelden =D> =D> =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

De Goodfellas van Dendermonde zijn deze morgend ook afgezakt met een man of 9 om van de sneeuwpret te genieten :lol:

Bij het vertrek wist ik meteen dat mijne body het niet ging uithouden #-o
Een paar km voor de bevoorrading was het dan toch prijs body bevroren :-? Een km'terken of 2 gelopen tot één van ons mannen moest plassen en zich ten volle richte op mijne body wat dan toch geholpen had =D> (thx Jakke )
Aan de bevoorrading dan toch gevraagd om mijne bike aan het vuurtje te houden , wat die mannen van de organisatie graag voor me deden =D> Hartelijk dank daarvoor (heb daarna geen problemen meer gehad) . Tot ik de fiets had afgespoten en zag dat gans mijn kabeltje boven mijne derailleur open lag en was platgesmolten #-o Ze hadden hem wa dicht tegen het vuurtje gehouden blijkbaar :lol:

Maar ik ben toch blij dat ik de 52 km kunnen uitrijden heb :wink:

Prachtige organisatie en zeer mooie tocht =D> =D> tot de volgende :bounce:
Post Reply