Za 02/01/2010 Schilde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
1musketier
Mountainbiker

Post by 1musketier »

StrammerMax schreef:

Zo ook bij momenten op het stuk van het traject dat langs de antitankgracht liep. Op een bepaald ogenblik moesten we daar keren ter hoogte van een drukke baan. Dewelke is dat? Van waar naar waar? Vorig jaar zijn we hier ook gepasseerd.

Mooi, wel bijna 80km onder de wielen laten passeren : gewoon ten titel van info, die drukke baan ter hoogte van de antitankgracht is de baan Antwerpen - Turnhout.

Bedankt voor uw deelname en reactie!
:wink:
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Prachtige tocht, organisatie was perfect, een dikke 10/10.
Het stuk aan de autostrade in Oelegem was magnifiek. Weet iemand of je daar als mtb'er op een gewone dag moogt komen ? Want ik woon er vlak bij en vond het echt een heel mooi stuk
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

Bedankt mannen voor een knappe organisatie.
Ik wil jullie ( als sponsor) toch bedanken voor de inzet die jullie deden qua publiciteit
Weinig meegemaakt dat er zoveel werk gemaakt werd ( spandoeken , vlaggen , projecteren van logo's enz... )
Op mijn steun kunnen jullie uiteraard blijven rekenen .

grtz
Mon Ten Bike
Mountainbiker
Location: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed

Post by Mon Ten Bike »

leuke toer, mooiste stukjes van de streek zijn gepasseerd, bijzonder goeie bewijzering, alerte organisatie (ivm verwittigen ijsplekken etc). Knap werk. Mijn persoonlijke voorkeur draagt een iets uitgebreidere bevoorrading weg, maar dat mag de pret niet drukken.
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Samen met Board de toer gereden.
Zoals reeds aangegeven vooraf, aangepikt aan de toer in Zandhoven.
Qua organisatie denk ik niet dat er nog veel verbeterd kan worden, vooral die man die in Halle aan dat klein straatje stond om aan te geven dat het glad was, amai, knap!! Hopelijk was deze actie preventief en niet het gevolg van een eerdere valpartij...
Ook de vastgelopen wagen zien steken aan het fort van Oelegem. Wat was die van plan? Single tracks rijden met de wagen??
Onderweg weer het stuk tussen de autostrades, dit lijkt me een van de leukste stukken van de streek. Dit stuk wordt meer en meer tijdens TT's in de buurt aangedaan tegenwoordig!
Voor de rest komt dit parcours voor 85% overeen met ons 'trainingsparcours", dus we wisten wat er ongeveer ging komen.
Proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar!!
FOLLIES
Mountainbiker

Post by FOLLIES »

Met 7 mannen vanuit Kortrijk naar Schilde gereden. =D>
Prachtig parcours gekregen met veeeeeellllll singletracks :-D :-D :-D
Bevoorradingen waren OK maar van soep, peperkoek en boterhammen aan de aankomst hebben we niets meer gezien #-o
We zijn waaschijnlijk de laatste gestart om 12.45uur maar een fotograph hebben we ook niet meer gezien.
Bij aaankomst (15.45 uur) waren ze al de bike-wash aan het afbrekenen. [-X
Na 500m stappen om te douchen konden we lezen dat er geen WARM water was :evil: :evil: :evil:
Al bij al goed geamusseerd.
Ik weet dat het voor de organisatie een lange dag is, maar alles zo snel afbreken en opruimen, vindt ik jammer :(
Komen zeker volgend jaar terug
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Iets na 4 wordt het donker, je kunt niet eindeloos blijven wachten op laatkomers me dunkt... (en ben niet van organisatie)
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Leuke tocht as usual, afgebold met 7 man met de kids aangezien zo iets op een zaterdag altijd ideaal is. Vorig jaar was het ook lekker koud en een hard parcours is altijd is plezant. Goede organisatie, goede oversteekplaatsen, goede bepijling (wel enkele stukken van pijlen gezien die van de bomen getrokken waren) en meer dan genoeg op de bevoorrading.

De gasten met hun camionette op Oelegem fort dat waren weer kiekes, wie gaat daar nu proberen door te rijden. Tenzij de hoeveelheid alcohol daar anders over beslist en aan de tientallen lege flesjes bier op de grond ter hoogte van de camionette zal dat dan ook zo wel geweest zijn. Was toch prettig zicht en na de vraag of ze er al stonden sinds oudjaar konden ze er nog mee lachen ook. Keep up the spirit zou ik zeggen, lol.

Cya next year :wink:
black bulls
Mountainbiker

Post by black bulls »

Eerst en vooral de beste wensen voor iedereen, dat het een jaar mag worden met veel bike-plezier, en weinig valpartijen en stukken.
Net als vorig jaar uitstekend georganiseerd. De weersomstandigheden waren ook bijna hetzelfde als vorig jaar. Maar deze tocht was zeer goed berijdbaar! En bij die ene ijsplek werd je zelfs gewaarschuwd, respect. =D>
dikke proficiat aan de organisatie, en tot volgend jaar! =D>
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

toffe tocht in deze regio, en dat op een zaterdag kan dit alleen maar toejuichen!
super goede organisatie ook, elk gevaarlijk punt stond er wel iemand voor over te steken!
Post Reply