Zo 03/01/2010 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik kom zeker af, maar ik wil toch een waarschuwing posten.

Op dit moment is het overal in de streek spiegelglad. Wees dus voorzichtig!!!
smogfrogie
Mountainbiker

Post by smogfrogie »

i-Mac wrote:Ik kom zeker af, maar ik wil toch een waarschuwing posten.

Inderdaad ! mijn terras is in een ijspiste veranderd. En in het tweede deel van de nacht nog een laagje sneeuw erbij.. Dat wordt voorzichtig rijden morgen(met mtb en met auto)
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

smogfrogie wrote:
i-Mac wrote:Ik kom zeker af, maar ik wil toch een waarschuwing posten.

Inderdaad ! mijn terras is in een ijspiste veranderd. En in het tweede deel van de nacht nog een laagje sneeuw erbij.. Dat wordt voorzichtig rijden morgen(met mtb en met auto)
Klopt, de straat hier is een ijspiste geworden ondertussen... Voorzichtigheid troef morgen dus!
vrij actief
Mountainbiker

Post by vrij actief »

Ben bijna gaan slapen maar toch wat info,we hebben in weer en wind,regen,vrieskou sneeuw en nog veel meer toch een zeer mooie tocht samengesteld.Mijn handen weten van meer....we hebben in een nieuw ontgonnen bos oa 200m vrij moeten maken van 2 m distels,Wat Martin D,Fre en tony doen voor onze vereniging is chapeau,niet alles kan perfect zijn we zijn maar mensen, ik zend mij hond toch niet in zo'n rotweer op pad,zij gingen ervoor,de rit zal u zeker bijblijven kom gerust langs en weet dat u opnieuw een mooie rit zal meemaken,kijk links en rechts en besef hoe mooi onze streek is ,bedankt aan alle medewerkers van vas die dit opnieuw hebben realiseren;tot morgen en btw een prettig nieuwjaar aan u ,uw familie en vrienden laat 2010 u bekoren..Martin Rogiers,secretais VAS,met dank voor uw deelname !!!
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ik ga vertrekken, er ligt hier in loppem geen cm sneeuw :lol: :lol: :lol:
nu maar hopen dat het in snellegem ook zo is.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik blijf thuis. Het is te gevaarlijk om met de fiets af te zakken naar Snellegem. Alle wegen in de buurt zijn onberijdbaar. Ik neem liever geen onnodige risico's.
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

na een 10-tal km ingezien dat verder rijden geen optie meer was.
had toen al 2 keer de grond gekust en wilde verder geen risico's meer lopen.
vlak na de start was er daar zeker al nen plezanten die in die wijk een emmer water had uitgekletst waardoor heel wat bikers daar als eens onzacht tegen de vlakyte gingen.
en dan de passage net na het bosje en bij de vijver was echt niet te doen, daar hadden ze ons toch de mais mogen insturen.
enfin, als organistaie kun je niet alles van op voorhand controleren en inschatten.
jammer want ik had de tocht graag uitgereden na de leuke ervaring van vorig jaar. 't zal voor een andere keer zijn.
bedankt en nu nog even wachten op de nummers van de tombola.
groten tetter
Mountainbiker

Post by groten tetter »

=D> =D> =D> Puike organisatie zoals altijd in Snellegem en zeker gezien de omstandigheden van de vandaag en de laatste dagen.
:-? :-? Ik heb wel 1 van de gevaarlijkste en verraderlijkste ritten gereden ooit. Het was ontzettend oppassen! We zijn er heelhuids doorgeraakt wat hopelijk iedereen vanmiddag zal kunnen zeggen, #-o al vrees ik het ergste.
Tot volgend jaar Snellegem
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

Gestart in Oostkamp.
In Loppem het parkoer opgereden, na minder dan de kilometer tegen de vlakte en vervolgens beslist om terug te keren en een koffie te gaan drinken bij Superfan, dat was een stuk veiliger, alhoewel :-D
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Jammer van de gladheid #-o anders een mooie tocht =D>
Dat kan niet anders hé in de streek van Brugge. :bounce:
Volgende keer schaatsen meebrengen. :roll:
Maar toch een pluim voor de organisatie. =D> =D> =D>

- - - - - - - - - - -

See you next year...
Post Reply