Za 02/01/2010 Zottegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Ook de eerste 48 mtbkm in de benen. We zijn weeral goe bezig
Vertrokken rond 11 u bij -1, maar kou viel mee. Eerste deel was met de verharde ondergrond redelijk vlammen, het tweede deel was iets pittiger en ook met de ondertussen minder harde grond was het soms oppassen. Bepijling was goed, 1ste bevoorrading super, 2de sober maar ok. Fietske was toch vuil genoeg om af te spuiten (was ondertussen niet meer aan het vriezen). Vond die 3 spuiten toch wa weinig ...
Douche was dan weer prima en de boterhammen en de enames lekker.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Waar zijn de foto's die ze genomen hebben juist voor de eerste bevoorrading ? :lol: :lol:
Reli
Mountainbiker

Post by Reli »

timdelma wrote:Waar zijn de foto's die ze genomen hebben juist voor de eerste bevoorrading ? :lol: :lol:
daar zijn er - volgens die fotograaf - veel op hunne bek gegaan :lol: net zoals een van m'n MTB vriendjes #-o
babken
Mountainbiker

Jan de Lichte pad

Post by babken »

Ook terug van een mooie MTB tocht in de streek rond Zottegem.
Wat ik bijzonder spijtig vind is het feit dat een VTT Jan de Lichte de mooiste single track van de streek naast de Molenbeek, het welbekende roverspad van Jan De Lichte niet mag gebruiken.
Ik vraag mij af wat de Zottegemse politiekers bezielt om dit pad te verbieden voor de fietsers!
Laat ons daar met zijn allen eens op reageren op de website van Zottegem...www.zottegem.be
#-o
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Post by RACING ANIMAL »

Heb gisteren samen met een ploegmaat en z'n pa gestart rond 9u voor de 48km . Mooie tocht met veel vals plat en wat nijdige klimmekes. Technisch kon je dit niet echt noemen behalve de stukken offroad met bevroren tracks die het weliswaar technisch maakten om je fiets in goeie banen te leiden. Daarna nog eens de gedaan om aan ons 4u te geraken. 1 min puntje, ik vond de ligging van de bevoorradingsposten wat raar.
De eerste lag al ver boven de helft van de grote toer en dan ongeveer een 11tal km verder de tweede. In de meeste toertochten ligt de eerste rond de 20km. Nu ja het weegt niet door voor de perfecte organisatie.
greetz
foxy lady
Mountainbiker

Post by foxy lady »

Ik heb me gisteren goed geamuseerd! 't Was berekoud, maar voor de rest was alles dik in orde! Houden zo! Tot volgend jaar!
:wink:
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Reli wrote:
timdelma wrote:Waar zijn de foto's die ze genomen hebben juist voor de eerste bevoorrading ? :lol: :lol:
daar zijn er - volgens die fotograaf - veel op hunne bek gegaan :lol: net zoals een van m'n MTB vriendjes #-o
Kan ik geloven, maar kan ik de foto's nu vinden ? :wink:
TimoDM
Mountainbiker

Post by TimoDM »

timdelma wrote:
Reli wrote:
Kan ik geloven, maar kan ik de foto's nu vinden ? :wink:
Iemand?
PeterMTB
Mountainbiker

Post by PeterMTB »

heb al eens een mail gestuurd naar organisatie maar nog geen antwoord gekregen.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

PeterMTB wrote:heb al eens een mail gestuurd naar organisatie maar nog geen antwoord gekregen.
Heb ook een e-mail gestuurd...
Ik krijg het er van... dan nemen ze foto's en je mag/kan ze niet eens zien :evil:
Waarschijnlijk checkt er iemand één keer per jaar dat e-mailadres....

Zucht. het zal zeker wel aan mij liggen...
Post Reply