Za 02/01/2010 Schilde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

VOOR DE BIKERS VAN VANDAAG IN SCHILDE : MORGEN ZONDAG 2 JANUARI KAN JE EVENEENS TERECHT VOOR BIKEWORK IN OOSTMALLE VAN DE LUSTIGE TRAPPERS : FIETSBEWAKING_PECHDIENST_BEVOORRADING_(koeken-bananen-sportdrank-soep-peperkoek)
KIDSTOER_DOUCHES VOOR DAMES EN HEREN (WEL APART HE)
AFSPUITEN FIETSEN _BIKEASSISTENTIE

i.s.m. VLAAMSE WIELRIJDERSBOND EN SPONSERING VANDEPLAS ZOERSEL
FIETSENZAAK

IEDEREEN VAN HARTE WELKOM
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

stresskip wrote:VOOR DE BIKERS VAN VANDAAG IN SCHILDE : MORGEN ZONDAG 2 JANUARI KAN JE EVENEENS TERECHT VOOR BIKEWORK IN OOSTMALLE VAN DE LUSTIGE TRAPPERS : FIETSBEWAKING_PECHDIENST_BEVOORRADING_(koeken-bananen-sportdrank-soep-peperkoek)

FIETSENZAAK

volgens mij is het morgen zondag 3 januari :-D
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

stresskip wrote:VOOR DE BIKERS VAN VANDAAG IN SCHILDE : MORGEN ZONDAG 2 JANUARI KAN JE EVENEENS TERECHT VOOR BIKEWORK IN OOSTMALLE VAN DE LUSTIGE TRAPPERS : FIETSBEWAKING_PECHDIENST_BEVOORRADING_(koeken-bananen-sportdrank-soep-peperkoek)

FIETSENZAAK

Als alles daar zo georganiseerd is.......
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Nu zijn we al maanden bezig met de organisatie en hier se zo ne flater dat ik hier nu bega.
Bedankt voor de snelle opmerking vriend.

Verder is met mij alles nog in orde dus maak je geen zorgen voor morgen.
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

Vandaag ook de trip naar Schilde gedaan vanuit Overbroek. Zo'n rit ontbrak nog in men prille bike-ervaring (ik mtb sinds 2 maanden en zag al vanalles: slijk, ijs, regen, koude, etc ...) ... een supersnelle (?) toer.
Heen langs Antitankkanaal tot in Schilde en dan de toertocht zelf: om 9 uur vertrokken, lekker koud en keiharde ondergrond (na een stuk peperkoek). Ondanks dat er vrij weinig singles inzaten toch leuke omgeving leren kennen om eens goe te vlammen (op mijn nivo dan). Prima bevoorrading (alles erop en eraan) maar wel zo stom om men vest open te doen en de rits begaf het. Met dank aan de dames ter plaatse voor het lenen (?) van enkele veiligheidsspelden zodat ik de vest toch een klein beetje gesloten kon houden (heb trouwens deze middag daarvoor een nieuwe vest gekregen bij de leverancier -- Hopmans in NL :oops: ) . Laatste stuk vrij veel asfalt maar geen probleem daar ik meestal toch op de baan rijd met de "koersfiets". Bij aankomst een paar boterhammen (1 met hesp en enkele glazen boterhammen) en terug langs antitankkanaal huiswaarts (via wat singletracks in sint-job!)
Uiteindelijk zo'n 80 Km op de teller om het nieuwe jaar in te zetten!
beuk
Mountainbiker

Re: Papegaai aan 't fort van Oelegem!

Post by beuk »

StrammerMax wrote:.
Beuk viel nog eens om toen hij vast kwam te zitten in de modder. Maar een landing in de modder is toch zachter als op de harde grond aan 't fort. En hij heeft tenminste geprobeerd van er al bikend door te geraken, wat van mij niet kan gezegd worden! :oops:
Ja idd en ik had den indruk dat ik er zo vlot doorraakte en toen ging ineens mijn voorwiel onder me weg. Vraag me nog altijd af of ik soms in een spoor of op een bevroren stukje onder de modder ben terechtgekomen. Het ging in ieder geval snel.
Robby VG
Mountainbiker

Re: Papegaai aan 't fort van Oelegem!

Post by Robby VG »

beuk wrote:
StrammerMax wrote:.
Beuk viel nog eens om toen hij vast kwam te zitten in de modder. Maar een landing in de modder is toch zachter als op de harde grond aan 't fort. En hij heeft tenminste geprobeerd van er al bikend door te geraken, wat van mij niet kan gezegd worden! :oops:
Ja idd en ik had den indruk dat ik er zo vlot doorraakte en toen ging ineens mijn voorwiel onder me weg. Vraag me nog altijd af of ik soms in een spoor of op een bevroren stukje onder de modder ben terechtgekomen. Het ging in ieder geval snel.
Het was wel knap om te zien! :wink:
nele
Mountainbiker

Post by nele »

Namens De spildoren willen we iedereen die aan onze VTT heeft deelgenomen bedanken. Jullie -veelal positieve-commentaren zijn erg leuk om te lezen. We nemen dit mee naar onze volgende editie die zal doorgaan op zaterdag ]8 januari 2011.

Hierbij zou ik ook nog onze excuses willen aanbieden voor het koude water dat uit onze douches stroomde. Door 'overmacht' was dit toch een domper op de verder vlekkeloos verlopen dag. De meeste van jullie namen dit ongemak wel erg sportief op, hiervoor onze dank. Volgend jaar beloven we een lekker warme douche!

Voor iedereen een fantastisch 2010 gewenst met veel bike en fun!

[/b]
1musketier
Mountainbiker

Post by 1musketier »

Thanks voor uw "input" Nele!!!

Jij hebt zelf ook fantastisch werk geleverd hoor, mag ik naast alle deelnemers bij deze ieder van jullie, alle medewerkers, leden en niet-leden, sponsors en sympathisanten van harte danken voor jullie super-inzet die jullie vandaag leverden! =D>

Nog even meegeven : vanaf morgen is een gedeelte van de actiefoto's van vandaag reeds te zien op www.despildoren.be (vanaf maandag wellicht alle foto's) Met dank hiervoor aan KRIMA.BE , Marc en Kristof voor de foto's.

Ook bijzondere dank aan het Rode Kruis van LIER die 4 toffe medewerkers stuurden voor medische bijstand. :-?
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

nele wrote:Namens De spildoren willen we iedereen die aan onze VTT heeft deelgenomen bedanken. Jullie -veelal positieve-commentaren zijn erg leuk om te lezen. We nemen dit mee naar onze volgende editie die zal doorgaan op zaterdag ]8 januari 2011.

Hierbij zou ik ook nog onze excuses willen aanbieden voor het koude water dat uit onze douches stroomde. Door 'overmacht' was dit toch een domper op de verder vlekkeloos verlopen dag. De meeste van jullie namen dit ongemak wel erg sportief op, hiervoor onze dank. Volgend jaar beloven we een lekker warme douche!

Voor iedereen een fantastisch 2010 gewenst met veel bike en fun!

[/b]
daar ging dus al het water heen die naar de bike wash moest gaan... :-D
Post Reply