Zo 03/01/2010 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

8) zal ook eens afkomen lang geleden da nog een TT gereden heb en Snellegem is altijd een mooie .
wa beentjes strekken voor nieuwe seizoen

SEE YOU
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Al veel goeie dingen gehoord over deze rit,niet te missen...
I'm there..

c
truckertje
Mountainbiker

Post by truckertje »

dus als ik het goe versta kan je van de basistoer 28km opbouwen tot 40km :^o :^o
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Bike@holics uit Harelbeke komen ook af
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

truckertje wrote:dus als ik het goe versta kan je van de basistoer 28km opbouwen tot 40km :^o :^o
Tot 48 zul je bedoelen. Als je steeds de 48-pijlen volgt zul je er effectief 48 hebben. Bij iedere splitsing kun je in feite beslissen als je het lusje erbij neemt of niet. De basistoer is 30km + ( 4x5km ) = 50 km. Maar 't is er 48. De lusjes zijn "ongeveer" 5 km.Den enen 3.5 en den anderen een stuk of 6.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Juist via den telefoon vernomen da ik een lift krijg naar snellegem van de wel bekende rikc (org. vd Erika's Baaikers) , joepie :bounce: =D>
Deze toertocht nog nie gereden :oops: maar ben zeker dat deze in orde zal zijn .
Zit vandaag gefrustreed achter de pc nie kunnen rijden in Lichtervelde #-o
See ya on the track :bounce:
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Deze morgen met Kajobiker op pad geweest. Parcours controleren. Slechts 1 pijltje verdraaid :evil: op de kleine toer. Nog een drietal pijltjes bijgehangen ter verduidelijking. :wink: Verder heb ik vooral moeten bijten om Kajo zijn achterwiel in het vizier te kunnen houden. :oops:
Op het laatste nog het stukske voor de "ezels" meegepakt,(is eigenlijk voor de 48km)en dan tevreden binnengereden.
Fré is samen met Marnix vertrokken om de lussen te controleren. Ik heb nog geen van beide gehoord. 'T enige dat ik gehoord heb is iets ivm overgeven langs de baan, en zo... :drunk: :drunk: Waarschijnlijk wat naweeën van de feestdagen. :lol:
Deze middag nog de zaal, bevoorradingen, parking , afspuit,... klaarzetten en jullie mogen afkomen voor de jaarlijkse "post-feestdagen-workout".
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

kilted biker wrote:
KLEIN BROTHER wrote:komende van Oedelem pik ik jaarlijks aan aan de controle. Is die weer in het bos bij Tillegem/Beisbroek???
De controles liggen dit jaar bij Boer Filip zoals bij de zomerrit, en bij Nonkel Roland in varsenare. Dus weet ik niet waar je juist zal aanpikken.
Langs waar kom je onze streek binnengereden?? Nu,... als je de gele pijltjes volgt zal je wel terecht komen.
See you !!
wij komen van Oedelem via de Veemarkt en zo naar Torhoutsesteenweg en dan het bos in via de Diksmuidse Heirweg; eenmaal pijltjes gevonden pikken wij aan
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Moet dringend weer op de bike want zit met een kerstgezwel... #-o #-o #-o
viking16
Mountainbiker

Post by viking16 »

kilted biker heeft het altijd over de Fré, awel hier is hij dan:
na een ganse week van bosjes vrijmaken, pijltjes en linten hangen, ... hoop ik dat we kunnen zeggen dat de toer klaar is.
vanmiddag werd een parking aangelegd (in onze Highland Games-weide, 26-27 juni 2010), zaal in orde gebracht, etc...
wegens het wegvallen van een belangrijk stuk bos, hebben we een andere wending moeten geven aan onze toer maar ik hoop dat we toch weer origineel uit de hoek zijn kunnen komen; een basislus die dient als "kleine toer" en daar lussen aan gemaakt die wanneer je die volgt de "grote toer" vormen
en voor de mensen van de streek; niet denken "aha, t is langs hier zoals vorige keer.." want denk dat je misschien bedrogen zou kunnen uitkomen.
kajobiker !!?? gelukkig heeft hij hem vanmorgen al voor een stuk gereden..
vanmorgen de lussen gecontroleerd (op enkele verdraaide pijltjes en losgemaakte linten na :evil: ) alles in orde; alles is berijdbaar, en met de vrieskoude van deze nacht zal alles wel nog harder liggen.hopelijk doen nu ook de privé-eigenaars hun poorten op tijd open!!
de marnix lag na enkele km op zijn knieën; was het nu omdat we zo dicht bij de paters waren of wegens het teveel van de laatste dagen aan de aarde teruggeven... rara
enfin, we hopen op een mooie op toer met veel opkomst en ne goeie après !!
grtz
Post Reply