Zo 03/01/2010 Sint-Jozef / Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pirgy
Mountainbiker

Post by Pirgy »

turbotiger wrote:
de ware wrote:
dirty wrote:Ik ben ook tegen een bewaakte fietsenstalling ,indien je de verkeerde fiets meegeeft aan iemand en dat is toevallig een duurdere ,leg het dan maar uit aan de betrokkene #-o

Een goed slot kan wonderen doen , of indien je een grote sporthal hebt zoals bij ons kunnen heel wat bikers hun fiets mee binnen nemen en zo zelf in't oog houden.

Ingeval er geen ijzel is zoals een aantal jaar geleden zullen we zeker aan de start staan aan de Palmvelden :wink:
#-o #-o hoe kan da nu ,een verkeerde velo meegeven :(
als aan elke afgegeven velo een nummerke hangt is de kans op foutjes veel kleiner dan de kans op diefstal!
wat dat slot betreft; een spiraalslot dat in je zak past is eenvoudig door te knippen (tang,multifunctioneel tool,allesknipper... (mijn gestolen bike hing vast met z on spiraalslot)),een slot dat niet eenvoudig te kraken is is meestal groot en omvangrijk en onpraktisch om mee te nemen op de tocht!
Wij zullen ook aanwezig zijn met enkele Dworpse Bikers.
Wat die bewaakte fietsparking betreft, wij hebben dit met onze 2e Wcupclassic voor de eerste keer gedaan en is zeer goed meegevallen. De meeste mensen waren content dat ze min of meer zonder zorgen konden een pintje drinken of een douchke nemen. En met een doeie nummering lukt dat best.
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Morgen beginnnen we met de afpijling;
Gelet op de weersvoorspelling wordt het een goed berijdbare omloop voor al wie goed ingeduffeld een frisse neus wenst te halen en de overtollige callorietjes wenst af te rijden.
Morgen avond meer nieuws.
Tot morgen avond.

Prettig en sportief nieuwjaar voor alle bikers.
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

De bergpallieters uit Buggenhout komen hun mtb jaar ook hier starten. Heb al verschillende malen hier komen rijden en is steeds een leuk tochtje, goede organisatie. Kortom niet te missen goed of slecht weer....Tot zondag
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de ware wrote:en 't begint hier te sneeuwen..... :P
bewaakte fietsparking of ni...ik zal der zijn :wink:
't was poedersneeuw en hij is reeds verdwenen.....maar nu wel berekoud
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

de ware wrote: 't was poedersneeuw en hij is reeds verdwenen.....maar nu wel berekoud
Ja Ware misschien is het terug glad, uw specialiteit.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Morgen komen we ook met een 10 tal Goodfellas van Dendermonde.
Zal een hard bevroren tocht worden, oef, eens geen bagger want ik was al een beetje beu gebaggerd!

@Domme, het zijn niet zozeer de bikers die een ander zijn velo meenemen maar diegene die op een toertocht rondhangen om op dievenpad te gaan! Onlangs hebben ze er eens een paar op heterdaad betrapt en die mannen hun garage stond vol dure gestolen bikes.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

TimDC wrote:Morgen komen we ook met een 10 tal Goodfellas van Dendermonde.
Zal een hard bevroren tocht worden, oef, eens geen bagger want ik was al een beetje beu gebaggerd!

@Domme, het zijn niet zozeer de bikers die een ander zijn velo meenemen maar diegene die op een toertocht rondhangen om op dievenpad te gaan! Onlangs hebben ze er eens een paar op heterdaad betrapt en die mannen hun garage stond vol dure gestolen bikes.
'k Weet het wel, en ik besef het wel dat er ook nog mensen met slechte wil rondlopen op zulke evenementen! Spijtig genoeg zullen we er weinig tegen kunnen beginnen. Daarom vraag ik hierbij ook aan organisatoren om rekening proberen te houden met een degelijke fietsstalling te plaatsen, indien mogelijk :wink:
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker

Post by Kiekefretter in de kempen »

Mannen, gaat de rit door als er sneeuw ligt ? Ik ben 2 weken geleden naar Ossendrecht gereden en deze was afgeslast ter plekke...
Nu is het voor mij wel een thuismatch maar een paar vrienden komen vanuit de Kempen...
En van die fietsen, ik wou dat ik er eens ene op heterdaad zou kunnen betrappen...
Ik wist eigenlijk niet dat dit al eens gebeurde op een toertocht
Ratters
Mountainbiker

Post by Ratters »

Heren,
wat betekent 'licht' heuvelachtig? Zijn er hoogtemeters te overbruggen op de 2 langere tochten??
Parcours nog steeds goed berijdbaar?
Bedankt. #-o
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Beste collega bikers,

Zijn vandaag een hele dag gaan afpijlen.
De omloop lag er zeer goed berijdbaar en hard bevroren bij.
Wij hebben in de loop van de dag geen sneeuwvlokje gezien.
Hopelijk blijft het ook vannacht en morgenochtend droog ... zodat iedereen morgen met een frisse neus kan genieten van de mooie streek rond Impde, Oppem, Ossel, Steenhuffel, ...
Blijf toch allemaal voorzichtig bij het opdraaien van het asfalt ... een zwieper is zo snel gebeurd ...

Vertrek blijft mogelijk tot 12 uur 's middags .... Dus als jullie wat later willen vertrekken ( na een uitgebreid ontbijt en het smelten van de eerste ochtendsneeuw ) geen enkel probleem ...

Dank aan alle bikers die deze winterse kou trotseren om hun overtollige kalorietjes te verbranden.

Tot morgen.

Stefke Absalon
Post Reply