wie weet al iets meer ????????
Gizmo
Post by Haberdasher28 »
Ik ga vandaag dan maar eens naar't Hallerbos, al lang geleden. Half dagske congé pakken...GT dude wrote:ja de freeride was super leuk, er werden zieke dingen uitgehaald vandaag in het hallerbos, echt ziek ziek ziek, zieke afdalingen, zieke drops, zieke jumps en zieke gaps, en kben maar 4 keer op mijn doze gegaan
Gizmo wrote:zijn er daar al sporen trouwens van een vaste route die ze hadden beloofd op de TT van zondag 14 september 2003, dat stond daar op een papier geschreven dat de lokale politie zou meewerken aan een permanente route
wie weet al iets meer ????????
Gizmo
Post by Haberdasher28 »
Post by Haberdasher28 »
Wil wel gerust ne keer met een groepke afspreken. Goed ken ik mijn weg ook niet in den bos. (soms eindig ik wel eens op een paardenwegske, wat dan weer ploeteren is, vooral met dit weer)Pétard wrote:Ik wil dienen bos ook nekeer doorsjeezen!
Laat ma weten als er iemand zin heeft me de weg te wijzen, en daarna misschien ne pot te gaan pakken of zo...
tis daar waarschijnlijk nat nu, das minder leuk natuurlijkHaberdasher28 wrote:Wil wel gerust ne keer met een groepke afspreken. Goed ken ik mijn weg ook niet in den bos. (soms eindig ik wel eens op een paardenwegske, wat dan weer ploeteren is, vooral met dit weer)Pétard wrote:Ik wil dienen bos ook nekeer doorsjeezen!
Laat ma weten als er iemand zin heeft me de weg te wijzen, en daarna misschien ne pot te gaan pakken of zo...
Nog mensen die eventueel eens toerke in Hallerbos willen doen?
Greetz