de P heeft me daar ook over gesproken en ik ben daar helemaal warm voor! en als je in de motivatie zet dat je al een paar keer in de hel de streep hebt gehaald..Tsjernobyl wrote:Mijn grote droom is ooit deelnemen aan de Norseman triathlon in Noorwegen. 's Morgens vroeg met een boot in een groot meer gedropt worden, aan wal zwemmen, fietske op voor een pittige tocht vol stevige beklimmingen, en dan afsluiten met een marathon waarbij ze u nog tracteren op een heuse bergbeklimming.
Zou natuurlijk tof zijn als we met meerdere landgenoten kunnen deelnemen aan dit evenement. En waar anders kan ik mensen vinden die freak genoeg zijn dan tussen de helgangers?:p
Hierbij dus een oproep naar geïntresseerden voor deze uitdaging! Hoeft niet persee volgend jaar te zijn!
Alvast voorsmaakjes:
http://www.youtube.com/nxtri
of dat voor 2010 is weet ik zo nog niet. dat jaar zou ik niks te duur doen om zo mijn bike te kunnen verantwoorden. Indien we op reis naar frankrijk gaan zou ik daar wel triatlon alpe 'd huez bijnemen. 2.2k in een meer, 115 bike in de colls en afsluiten met net geen 22 lopen met aankomst op alpe 'd huez. ook niet te onderschatten denk ik.
ik zou ook de powerman in geel meedoen.. miss platter dan zofingen maar in het kader van mijn "budgetvriendelijk" jaar een mooie optie.
ja, P. jammer dat er maar 1 hel is maar als er zo 5 zouden zijn zouden onze wederhelften daar ni mee kunnen lachen me dunkt.