hahahalooneycooney wrote:![]()
![]()
we gaan het hier ni laten escalleren zene, anders komen ze weer mé nen
hoewel ... er wordt hier niks meer gefietst/getraint precies .... zijn we nu écht de enigen hier ????
Post by ikke met de fiets »
hahahalooneycooney wrote:![]()
![]()
Post by fietsertjeAnn »
hebt ge dat op gps file staan Anneke ??fietsertjeAnn wrote:Ja ja , er wordt wel nog een betteke gefietst hoor![]()
![]()
Deze nm met 3 de Groene Koepel gereden met de mtb.
Wel vrij veel baan maar toch een aantal stukjes voor de mtb.
Bij thuiskomst 68 km.
Als het weer morgen een beetje te doen is, rijden we voor de laatste dag van 2009 nog 4 uurtjes en dan zit ons fietsjaar erop.![]()
Post by fietsertjeAnn »
Heb vandaag pas een gps gekocht maar die route kan je altijd rijden.MaC'Red wrote:hebt ge dat op gps file staan Anneke ??fietsertjeAnn wrote:Ja ja , er wordt wel nog een betteke gefietst hoor![]()
![]()
Bij thuiskomst 68 km.
Als het weer morgen een beetje te doen is, rijden we voor de laatste dag van 2009 nog 4 uurtjes en dan zit ons fietsjaar erop.![]()
MaC'Red
schone kerst / nieuwjaars cadeau zeg, zal es zoeken op het net danfietsertjeAnn wrote:Heb vandaag pas een gps gekocht maar die route kan je altijd rijden.MaC'Red wrote:hebt ge dat op gps file staan Anneke ??fietsertjeAnn wrote:Ja ja , er wordt wel nog een betteke gefietst hoor![]()
![]()
Bij thuiskomst 68 km.
MaC'Red
Is aangeduid met bordjes. Denk dat ze er allemaal staan maar ben niet zeker. Kijk niet meer naar de bordjes omdat mijn fietske die route al zodanig veel gereden heeft dat hij (of misschien is het een zij) die zonder mij ook zou kunnen rijden![]()
Morgen rijden we eerst de Boerenkrijgroute en dan nog 2 uurtjes iets anders.
Post by fietsertjeAnn »
'k Wil die route altijd met jou eens rijden hoor maar dan moet je je wel haasten want vanaf 6 januari ga ik in winterslaapMaC'Red wrote:schone kerst / nieuwjaars cadeau zeg, zal es zoeken op het net danfietsertjeAnn wrote:Heb vandaag pas een gps gekocht maar die route kan je altijd rijden.MaC'Red wrote: hebt ge dat op gps file staan Anneke ??
MaC'Red
Is aangeduid met bordjes. Denk dat ze er allemaal staan maar ben niet zeker. Kijk niet meer naar de bordjes omdat mijn fietske die route al zodanig veel gereden heeft dat hij (of misschien is het een zij) die zonder mij ook zou kunnen rijden![]()
MaC'Red
en ik ben juist de 6de januari thuis danfietsertjeAnn wrote:'k Wil die route altijd met jou eens rijden hoor maar dan moet je je wel haasten want vanaf 6 januari ga ik in winterslaapMaC'Red wrote:schone kerst / nieuwjaars cadeau zeg, zal es zoeken op het net danfietsertjeAnn wrote: Heb vandaag pas een gps gekocht maar die route kan je altijd rijden.
MaC'Red![]()
![]()
![]()
Ze start eigenlijk in centrum van Ninove maar wij gaan altijd op parcours op Jaagpad in Okegem.
Post by ikke met de fiets »