Wo 30/12/2009 Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jo de groot
Mountainbiker

Post by jo de groot »

Dieter S wrote:de dender, dat is die vervuilde rivier??
'T is de Demer die in Aarschot passeert. :wink:
Oeps :oops: :oops: :oops: , met te zeggen dat het een typefout is zal ik er niet van afkomen zeker #-o #-o mea culpa
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

dat het parcours het vast bloso route volgt vind ik nog niet zo erg
maar dat langdurig en saaie stuk Demer #-o :-?

enne... ik was eigenlijk beschaamd in anderen hun plaats
dat er zijn die met hun vuile vol met modder hangende kleren in de kantine nadien gaan zitten [-X
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

Beny wrote:enne... ik was eigenlijk beschaamd in anderen hun plaats
dat er zijn die met hun vuile vol met modder hangende kleren in de kantine nadien gaan zitten [-X
Da heb 'k ook gemerkt ... heb zelf ook ni gedouchet, maar toch wel een ander broek aangetrokken voor ik iet (tot +/-14u blijven hangen) ging drinken ...
tcoureurke
Mountainbiker

Post by tcoureurke »

spaghetti_2 wrote:'t lag er idd heel vettig bij, regelmatig stevig moeten ploeteren. De bevoorrading kwam voor de 45 km dan weer heel vroeg eigenlijk ... nog voor de splitsing. Niet goed voor 't materiaal, maar wel plezant. In totaal 110 km
110 km gisteren? chapeau!
Gulae
Mountainbiker

Post by Gulae »

Beny wrote:enne... ik was eigenlijk beschaamd in anderen hun plaats
ik heb in de kantine 2 consumpties gedronken na de tocht in mijn vuile kleren, gewoon om de organisatie nog wat te steunen. Alternatief was om naar huis te rijden zonder om te zien. Douche of propere kleren waren geen optie aangezien ik met de mtb de verplaatsing gemaakt heb ... Als ge schrik hebt om een stofke in uw oog te krijgen nadat ge ne douche genomen hebt, had gij beter naar huis kunnen rijden.

ps : ik ben bewust blijven staan aan den toog om het niet al te smerig te maken ...
Post Reply