Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

uurke bunny hops zitten trainen en zijwaartsspringen vanuit sur place, voelt aan alsof ik hele dag op de fiets heb gezeten :P
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Airdip wrote: En het fietske na de tocht, hier aan het paneel van het startpunt
Image
ik zie geen slijk ... of hebde normaal gezien ne witte fiets :-D

gisteren een spinnerke meegepikt ... tegenover de donderdagse bergspinning is da toch peanuts zene :roll: ... de vaste gasten begonnen pas het laatste kwartiertje op dreef te komen ...
had de tournevis meegenomen om plaatje nogwa te verschuiven, maar m'n knie was nog altijd ni content #-o

PS : da Whistle emoticonneke marcheert nog altijd ni :cry:
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

@ikke: Slijk genoeg, ge moet gewoon goe kijken :lol:
volgende keer (als die er komt :lol: ) zal ik met mijn camera trekken, dan zult ge slijk zien ! :evil:
kheb zo'n nieuw product op mijn frame gespoten... Holmenkol Dirt Protector, google dat maar eens, blijft inderdaad minder modder op hangen :lol:
alleen spijtig dat dat niet werkt op mijn rugzak en mijn kleren :-?
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

mja dat is gewoon ne protector op basis van nanotech...showroomshine-producten voor autolakken is tzelfde , ik gebruik dat ook soms voor de bike van die produkten .
Voordeel ervan tov bv siliconensprays is dat ze niet vettig aanvoelen en een mooie glans geven..ook wast die beter af en geeft idd een waterafstotend laagje wat langer blijft dan bv siliconenprodukten .
wist niet dat voor bikes het nu ook al bestond , een aanrader idd .
+1 voor Airdip :-)
Last edited by looneycooney on Wed 30 Dec 2009 19:39, edited 1 time in total.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Airdip wrote: alleen spijtig dat dat niet werkt op mijn rugzak en mijn kleren :-?
allé, 'k zal mijnen bril is kuisen ... #-o
heb ook zo is in den drash gaan rijden ; kwestie van is "te weten wat het is" (en ook omdat ik er ni onderuit kon :oops: )... inderdaad goe voor ééne keer !
en wa ge ni hebt kunnen afspoelen, zal nog lang in de vorm van gedroogd zand blijven ronddwarrelen in de camelbag & fietsschoenen. :-D
trouwens : kan je een camelbag in het wasmachien steken ?
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

ik steek mijne altijd in het wasmachien..laat maar lekker draaaien...grote wasjes , kleine wasjes , stop ze in het wasmachien!.. :-D
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ikke met de fiets wrote:
Airdip wrote: alleen spijtig dat dat niet werkt op mijn rugzak en mijn kleren :-?
allé, 'k zal mijnen bril is kuisen ... #-o
heb ook zo is in den drash gaan rijden ; kwestie van is "te weten wat het is" (en ook omdat ik er ni onderuit kon :oops: )... inderdaad goe voor ééne keer !
en wa ge ni hebt kunnen afspoelen, zal nog lang in de vorm van gedroogd zand blijven ronddwarrelen in de camelbag & fietsschoenen. :-D
trouwens : kan je een camelbag in het wasmachien steken ?
yep das mogelijk, wel geen spoelmiddel opdoen naar het schijnt ( heeft iets te maken met de waterafstotende laag ofwat dat zou kunnen worden aangetast.

Mac'Red 8)
ikke met de fiets
Mountainbiker

MaC'Red wrote: yep das mogelijk, wel geen spoelmiddel opdoen naar het schijnt ( heeft iets te maken met de waterafstotende laag ofwat dat zou kunnen worden aangetast.
Mac'Red 8)
euh, i'm lost :-?
is spoelmiddel ni voor de vaatwasser ? :-D of bedoel je wasverzachter ? of gewoon totaal geen zeep ?
#-o
en als ik hem in de droger steek, krijg ik dan ne camel voor mijn zoontje ? :-D
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

wasverzachter niet gebruiken alleszins :-)
Ik laat hem gewoon zo op het droogrek drogen , dat is aardig snel droog hoor :-)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ikke met de fiets wrote:
MaC'Red wrote: yep das mogelijk, wel geen spoelmiddel opdoen naar het schijnt ( heeft iets te maken met de waterafstotende laag ofwat dat zou kunnen worden aangetast.
Mac'Red 8)
euh, i'm lost :-?
is spoelmiddel ni voor de vaatwasser ? :-D of bedoel je wasverzachter ? of gewoon totaal geen zeep ?
#-o
en als ik hem in de droger steek, krijg ik dan ne camel voor mijn zoontje ? :-D
wasverzachter inderdaad, bij ons in oilsjt is da dus spoelmiddel

MaC'Red 8)
Post Reply