Zo 03/01/2010 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Chiemel wrote:In principe kom ik hier ook de feestdagen uit mijn lijf rijden.
t Is te hopen dat het al genoeg gaat vriezen, zodat de zompige stukken toch iets berijdbaar worden!
Ik denk dat vriezen meer kwaad dan goed zal doen. Zoals je weet is het midden van de plas (meestal) het best berijdbaar. In de winter hebben we ook onze gevreesde weide-doorsteken. Als het nu gaat vriezen zijn dat weer allemaal knuisten, terwijl je nu overal droog kan doorrijden. 't is maar op de grond dat er water ligt. Dus, als je je voeten op de pedalen kan houden blijf je relatief droog.
Kom maar gewoon af, 't is echt weer een pracht-rit. :bounce: :bounce:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Deze kunnen we gewoon niet missen. Altijd een topper in de streek! :bounce:
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

kilted biker wrote:
MX jorgy wrote:@ kilted biker: boterham met kaas ook vo de ni vleeseters :lol:
Er is meer kaas besteld dan ham. Maar da's natuurlijk nog geen garantie dat er nog één over is als jij er bent. :lol:
Kga wa rapper rijden dan ;-)
Heb es langs de baan gereden vandaag en veel pijltjes tegengekomen :-)
canyonbiker
Mountainbiker

Post by canyonbiker »

Ik kom ook af, breng mijn broer gerard ook mee want hij zal weer veel eten met oudejaar! =D> =D>
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

MX jorgy wrote:
kilted biker wrote:
MX jorgy wrote:@ kilted biker: boterham met kaas ook vo de ni vleeseters :lol:
Er is meer kaas besteld dan ham. Maar da's natuurlijk nog geen garantie dat er nog één over is als jij er bent. :lol:
Kga wa rapper rijden dan ;-)
Heb es langs de baan gereden vandaag en veel pijltjes tegengekomen :-)
ik ga ook wa rapper rijden maar nie voor die stutte wel voor den eerste apres van 2010 sante
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Nog eens wat belangrijke info ivm de afstanden.
De 28km is er dus ongeveer 30 geworden.Maar vanaf 30 kun je eigenlijk kiezen tot 48km.
Er zijn namelijk gewoon vier lussen toegevoegd aan de kleine toer.
Ze zijn alle vier tussen de 3.5 en de 6 km (ongeveer)
Dus, ofwel rij je 30km(aangeduid als zijnde 28km), ofwel volg je steeds de 48km, ofwel neem je de 28km pijlen, met 1,2 of drie lusjes erbij.Al naargelang de conditie.(= splitsen 48km)
En je sluit gewoon terug aan op het 28km parcours .Er zijn ook nog eens drie "bissen" aangeduid. Da's dan voor een paar van de spelebosjes waar een bis kan gereden worden zonder problemen voor het parcours.
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

Na enkele maanden van inactiviteit (lees: andere bezigheden) ga 'k ne keer 't stof van mijn mtb proberen te blazen, en me dan voorzichtig richting Snellegem proberen te bewegen, eens zien of ik het nog kan :-D . Dat zal afzien worden! #-o
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

t Is te hopen dat het al genoeg gaat vriezen, zodat de zompige stukken toch iets berijdbaar worden!
#-o sorry man, voor mijn voorbarige reactie. Ik heb zopas het weerbericht nog gezien en men geeft vriestemperaturen uit. Zelfs tot -6 voor de nacht van zaterdag op zondag.
Alles zal dus hoogstwaarschijnlijk hard liggen. En de weide-doorsteken zullen een "parijs-roubaix" gevoel opwekken. Da's ook eens wat anders,hé. :wink:
steval
Mountainbiker

Post by steval »

kilted biker wrote:
#-o sorry man, voor mijn voorbarige reactie. Ik heb zopas het weerbericht nog gezien en men geeft vriestemperaturen uit. Zelfs tot -6 voor de nacht van zaterdag op zondag.
Alles zal dus hoogstwaarschijnlijk hard liggen. En de weide-doorsteken zullen een "parijs-roubaix" gevoel opwekken. Da's ook eens wat anders,hé. :wink:
denk niet dat het van die ene nacht al hard zal liggen, je zal bedrogen uitkomen. of zou moeten zijn dat je als eerste vertrekt. voor de achterkomers zal het wel al losgereden zijn
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

steval wrote:
kilted biker wrote:
denk niet dat het van die ene nacht al hard zal liggen, je zal bedrogen uitkomen. of zou moeten zijn dat je als eerste vertrekt. voor de achterkomers zal het wel al losgereden zijn
't Gaat toch enkele dagen achter elkaar beginnen vriezen hoor nu...
Post Reply