Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
ik zie geen slijk ... of hebde normaal gezien ne witte fietsAirdip wrote: En het fietske na de tocht, hier aan het paneel van het startpunt
gisteren een spinnerke meegepikt ... tegenover de donderdagse bergspinning is da toch peanuts zene
had de tournevis meegenomen om plaatje nogwa te verschuiven, maar m'n knie was nog altijd ni content
PS : da Whistle emoticonneke marcheert nog altijd ni
- Airdip
- Mountainbiker
@ikke: Slijk genoeg, ge moet gewoon goe kijken
volgende keer (als die er komt
) zal ik met mijn camera trekken, dan zult ge slijk zien !
kheb zo'n nieuw product op mijn frame gespoten... Holmenkol Dirt Protector, google dat maar eens, blijft inderdaad minder modder op hangen
alleen spijtig dat dat niet werkt op mijn rugzak en mijn kleren
volgende keer (als die er komt
kheb zo'n nieuw product op mijn frame gespoten... Holmenkol Dirt Protector, google dat maar eens, blijft inderdaad minder modder op hangen
alleen spijtig dat dat niet werkt op mijn rugzak en mijn kleren
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
mja dat is gewoon ne protector op basis van nanotech...showroomshine-producten voor autolakken is tzelfde , ik gebruik dat ook soms voor de bike van die produkten .
Voordeel ervan tov bv siliconensprays is dat ze niet vettig aanvoelen en een mooie glans geven..ook wast die beter af en geeft idd een waterafstotend laagje wat langer blijft dan bv siliconenprodukten .
wist niet dat voor bikes het nu ook al bestond , een aanrader idd .
+1 voor Airdip
Voordeel ervan tov bv siliconensprays is dat ze niet vettig aanvoelen en een mooie glans geven..ook wast die beter af en geeft idd een waterafstotend laagje wat langer blijft dan bv siliconenprodukten .
wist niet dat voor bikes het nu ook al bestond , een aanrader idd .
+1 voor Airdip
Last edited by looneycooney on Wed 30 Dec 2009 19:39, edited 1 time in total.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
allé, 'k zal mijnen bril is kuisen ...Airdip wrote: alleen spijtig dat dat niet werkt op mijn rugzak en mijn kleren![]()
heb ook zo is in den drash gaan rijden ; kwestie van is "te weten wat het is" (en ook omdat ik er ni onderuit kon
en wa ge ni hebt kunnen afspoelen, zal nog lang in de vorm van gedroogd zand blijven ronddwarrelen in de camelbag & fietsschoenen.
trouwens : kan je een camelbag in het wasmachien steken ?
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
ik steek mijne altijd in het wasmachien..laat maar lekker draaaien...grote wasjes , kleine wasjes , stop ze in het wasmachien!.. 
- MaC'Red
- Mountainbiker
yep das mogelijk, wel geen spoelmiddel opdoen naar het schijnt ( heeft iets te maken met de waterafstotende laag ofwat dat zou kunnen worden aangetast.ikke met de fiets wrote:allé, 'k zal mijnen bril is kuisen ...Airdip wrote: alleen spijtig dat dat niet werkt op mijn rugzak en mijn kleren![]()
![]()
heb ook zo is in den drash gaan rijden ; kwestie van is "te weten wat het is" (en ook omdat ik er ni onderuit kon)... inderdaad goe voor ééne keer !
en wa ge ni hebt kunnen afspoelen, zal nog lang in de vorm van gedroogd zand blijven ronddwarrelen in de camelbag & fietsschoenen.![]()
trouwens : kan je een camelbag in het wasmachien steken ?
Mac'Red
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
euh, i'm lostMaC'Red wrote: yep das mogelijk, wel geen spoelmiddel opdoen naar het schijnt ( heeft iets te maken met de waterafstotende laag ofwat dat zou kunnen worden aangetast.
Mac'Red
is spoelmiddel ni voor de vaatwasser ?
en als ik hem in de droger steek, krijg ik dan ne camel voor mijn zoontje ?
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
wasverzachter niet gebruiken alleszins
Ik laat hem gewoon zo op het droogrek drogen , dat is aardig snel droog hoor
Ik laat hem gewoon zo op het droogrek drogen , dat is aardig snel droog hoor
- MaC'Red
- Mountainbiker
wasverzachter inderdaad, bij ons in oilsjt is da dus spoelmiddelikke met de fiets wrote:euh, i'm lostMaC'Red wrote: yep das mogelijk, wel geen spoelmiddel opdoen naar het schijnt ( heeft iets te maken met de waterafstotende laag ofwat dat zou kunnen worden aangetast.
Mac'Red![]()
is spoelmiddel ni voor de vaatwasser ?of bedoel je wasverzachter ? of gewoon totaal geen zeep ?
en als ik hem in de droger steek, krijg ik dan ne camel voor mijn zoontje ?
MaC'Red