Waar kopen jullie kleding?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Vandaag ook nog bij Van Eyck in Tessenderlo geweest (voor semislicks).
Ben met moeite aan de kledingrekken voorbijgelopen want nog effe wachten en dan zijn het weer solden
Ben met moeite aan de kledingrekken voorbijgelopen want nog effe wachten en dan zijn het weer solden
waar kopen jullie kleding
Besten, Ik ga bij De Geest in Laarne. Nergens goedkoper. Ik heb daar al altijd wat gevonden. De mensen zijner vriendelijk en spontaan. Het is niet ver van de sporthal te Laarne. Als je in de buurt bent eens binnen springen. Gwoon doen. Veel sportiviteit, Rudy VdE.
Ga in ieder geval niet bij fietsboetiek Bollen in Diepenbeek !! De service trekt op geen kloten en ze hebben daar letterlijk twee zuur pruimen in de winkel staan.
Ken veel gesten die daar hun zuurverdiende centjes zijn gaan opdoen en alleen maar een lang gezicht in de plaats hebben gekregen. Enfin de andere fietshandelaars kunnen er maa hun voordeel mee doen.
Ken veel gesten die daar hun zuurverdiende centjes zijn gaan opdoen en alleen maar een lang gezicht in de plaats hebben gekregen. Enfin de andere fietshandelaars kunnen er maa hun voordeel mee doen.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Ik bestel alles gewoon via mijn wel bekende fietsenboer ...is een officiële Scott-verkoper . Heel tevreden van en omdat ik zoveel bestel krijg ik hier en daar eens een mooi prijsje
eergisteren nog waren er handschoentjes , sokken , zadeltasje en rc-stix van Scott geleverd
tegen mid/eind februari de lang verwachte 'RC body' 
eergisteren nog waren er handschoentjes , sokken , zadeltasje en rc-stix van Scott geleverd
- S-WORKS BIKER
- Mountainbiker
Post by S-WORKS BIKER »
ik rij met de reclame van mijn fietsboer,Vroemans te Lichtaart, krijg alles aan inkoopprijs (Bio Racer)kheb zelfs al een wintervest GRATIS gekregen.
"Thx Vroemy"
"Thx Vroemy"