Als ge nen man van je woord bent kan je niet anders dan starten hé.wezze wrote:dit jaar zoals ieder jaar terug aanwezig. dit is een rit die ge nie naast u kunt laten liggen. gewoon de max.
Mag iedere forumrijder stoppen bij den bakker?
Enkele weinige stroken (max 30 a 50 m) zijn zwaar ploeteren, maar toch berijdbaar zonder een voet te zetten. 1 echt zware strook (heihoekbos) is via alternatieve strook te vermijden.
overtuig mij om te starten. ik zit hier serieus te twijfelen
grote toer passeert stroveltkruis.
--------------------------------------------------------------------------------
Is het de kleine toer die passeert aan Stroveldkruis? (baan Staden-de Geite). Ik zou van daar willen starten en dan inschrijven bij passeren in Gits.
Post by den wakkere bakker gits »
ba jaa gij zo leren we u kennen eduwerke wrote:Als ge nen man van je woord bent kan je niet anders dan starten hé.wezze wrote:dit jaar zoals ieder jaar terug aanwezig. dit is een rit die ge nie naast u kunt laten liggen. gewoon de max.![]()
![]()
Mag iedere forumrijder stoppen bij den bakker?
den wakkere bakker gits wrote:En n iet vergeten voor de forummers onder jullie EXTRA bevoorradinge bij den wakkere bakker.
Enkel nog een uurken afspreken waneer jullie ongeveer zullen passeren.
opnieuw een hartverwarmend natje en een zoet droogje.
Een TT'ke da je moe door de eindejaarsperiode helpen geraken zonder al te veel gewichtstoename![]()
En voor mij eens een prettige verstrooiinge in men werk.
Aanwezig op de Extra BEVOORRADING:
1 T'bakkerke
2 ...............
Post by just for fun »
Post by bruyneelke »
Ik begrijp wat je bedoeld heb, het ook al meegemaakt, en toch had biken misschien uw zinnen een beetje verzet. Hoe oud was uwen viervoeter????just for fun wrote:Gisteren onze duitse viervoeter onverwacht moeten laten inslapen. Man man 'k ben er kapot van. Vandaar geen courage gehad om vandaag te vertrekken.
'k weet tis wel nen hond maar het was mijn beste maatje ,
Sorry dat ik dit hier op het fietsforum even neerpen maar deze mtb'er heeft het efkes moeilijk.