Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Zou zaterdag deze route willen gaan rijden. Iemand het adres van Speelplein kruisberg (startplaats rode route)? vindt dat nergens terug en heb da nodig om in mijnen GPS te zetten.

thanks.

Marc
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

mcoen wrote:Zou zaterdag deze route willen gaan rijden. Iemand het adres van Speelplein kruisberg (startplaats rode route)? vindt dat nergens terug en heb da nodig om in mijnen GPS te zetten.

thanks.

Marc
't Is op de splitsing van de Heistraat en Wijngaard.
Anders moet ge het adres van kleding Wellens nemen: Lichtaatrsesteenweg 2
Als ge daar zijt (de baan richting Lichtaart), net over de spoorweg een straatje naar links (Wijngaard) en dan direct terug over de spoorweg zie je op je rechterkant een zandparking. Daar is't.
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

't Was bijna 3 maanden geleden da 'k het volledige parcours nog eens had afgebold.
Tedju, 't is ondertussen weeral op vele plaatsen zandvreten geblazen.
Die lange rechte strook op blauw (je weet wel, kort na de Floréal) is écht wel ni te doen. Je zet aan op de rechterflank, maar na een tijdje moet je willens nillens de zandbak in om te proberen links wat vaste grond te vinden in de bosrand. Recht erdoor is gewoon ni te doen ...zwadderen en zwieren en ni vooruit geraken.
Dit was ook ineens de eerste proefrit mijn mijn nieuwe vork. Nu weet ik ook wat een zalig gevoel een verende vork geeft (de vorige -> RST Gila had wel veren, maar veerde niet #-o )
Zondag is er een TT in Grobbendonk. Doet waarschijnlijk het Blosoparcours aan. Dus legt ulle zandbandjes maar op!
frog
Mountainbiker

Post by frog »

Tanja Dexters voor den ogenblijk op ka2 met een Scapel in de bossen van Herentals
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

frog wrote:Tanja Dexters voor den ogenblijk op ka2 met een Scapel in de bossen van Herentals
met een gemiddelde van 32 km/u :lol:
trouwens die mocht daar nie rijden eh,die moet de pijltjes volgen gelijk iedereen :P
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

Forza rijdt dit parcour elke dinsdagavond (bij mooi weer) starten doen wij omstreeks 18.45uur aan het boskapelletje nabij de kabouterberg. Wie goesting heeft kan altijd een keertje meerijden. Après bike in den Technofit te Kasterlee. :wink:
MartaSL
Mountainbiker

Post by MartaSL »

FORZA LUC wrote:Forza rijdt dit parcour elke dinsdagavond (bij mooi weer) starten doen wij omstreeks 18.45uur aan het boskapelletje nabij de kabouterberg. Wie goesting heeft kan altijd een keertje meerijden. Après bike in den Technofit te Kasterlee. :wink:
Wat rijden jullie gemiddeld, dan weet ik of ik het groepje bij kan houden :oops:
Nico Wils
Mountainbiker

Post by Nico Wils »

FORZA LUC wrote:Forza rijdt dit parcour elke dinsdagavond (bij mooi weer) starten doen wij omstreeks 18.45uur aan het boskapelletje nabij de kabouterberg. Wie goesting heeft kan altijd een keertje meerijden. Après bike in den Technofit te Kasterlee. :wink:
hoe lang rijden jullie gemiddeld op de routes ? 1u, 2u ???? :P
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

Ongeveer een gemiddelde van 25 km/u :bounce: Dit varieert naargelang wie er meerijdt.
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Luc, ik ga eens proberen af te komen! Ik ben al lang aan het zeggen dat ik eens naar daar kom, maar het komt er nooit van. Ik zal er eens werk van maken! :wink: (Gisteren was ik er wel, maar dan waren jullie er weer niet... #-o )
Die boskapel... is dat aan de parking van de sporthal van Kasterlee? Achter den Bosrand?
Post Reply