Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

even een gok wagen ....
misschien om je batterijpack aan je camelback te hangen of zo , als je bv het draag als hoofdlampje ...?!
meestal genoeg riempjes aan een camleback of rugzak , daarmee dat ik zoiets vermoed , of om aan je hoofd te hangen op de hoofdband , maar dat lijkt me nogal zwaar. :P
CaNNondAle BiKeR
Mountainbiker
Location: Cannondale F1000 LeFtY / Cannondale Team Scalpel '07 LeFtY (Broken!!) / Cannondale Scalpel '09 LeFtY

Post by CaNNondAle BiKeR »

CaNNondAle BiKeR wrote:
Bulls69 wrote:Ik ben nog altijd in blijde verwachting van een levering :-k ,vandaag nog eens gecheckt bij de Hong-Kong post en wat staat er bij de status "The item left Hong Kong for its destination on 14-Dec-2009"had eigenlijk toch gehoopt ze eind van deze week geleverd te krijgen zodat ze aanstaande vrijdag in Stabroek tijdens de nachtrit uitgebreid getest kon worden, hoop doet leven :wink:
Wordt vervolgd . . .
Hi, Ik heb mijn setje besteld op 30/11/2009 (DealExtreme) en nu staat er vermeld bij men status... Processing - Awaiting Stock (al van 09/12/2009)
Dus we wachten rustig af, maar ik zal zeker een verslag uitbrengen als ik hem in men bezit heb
Erwin :-)
Vandaag zijn er 3 weken gepasseerd, en heb nu op men account staan "Temporary stock shortage, contact us if necessary" :-? niets aan te doe, gewoon ff afwachten... en geen kerstcadeau! :(
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

CaNNondAle BiKeR wrote:
CaNNondAle BiKeR wrote:
Bulls69 wrote:Ik ben nog altijd in blijde verwachting van een levering :-k ,vandaag nog eens gecheckt bij de Hong-Kong post en wat staat er bij de status "The item left Hong Kong for its destination on 14-Dec-2009"had eigenlijk toch gehoopt ze eind van deze week geleverd te krijgen zodat ze aanstaande vrijdag in Stabroek tijdens de nachtrit uitgebreid getest kon worden, hoop doet leven :wink:
Wordt vervolgd . . .
Hi, Ik heb mijn setje besteld op 30/11/2009 (DealExtreme) en nu staat er vermeld bij men status... Processing - Awaiting Stock (al van 09/12/2009)
Dus we wachten rustig af, maar ik zal zeker een verslag uitbrengen als ik hem in men bezit heb
Vandaag zijn er 3 weken gepasseerd, en heb nu op men account staan "Temporary stock shortage, contact us if necessary" :-? niets aan te doe, gewoon ff afwachten... en geen kerstcadeau! :(
Ik heb mijn besteld op 16/11 en had ze ook al verwacht, ik vrees dat er niets anders opzit dan geduldig af te wachten :-?
CaNNondAle BiKeR
Mountainbiker
Location: Cannondale F1000 LeFtY / Cannondale Team Scalpel '07 LeFtY (Broken!!) / Cannondale Scalpel '09 LeFtY

Post by CaNNondAle BiKeR »

CaNNondAle BiKeR wrote:
CaNNondAle BiKeR wrote:
Wordt vervolgd . . .
On 12/29/2009: Shipped with HongKong Post =D>
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Bulls69 wrote:
-JP- wrote:Vergeet de review niet ;) Normaal is DE vrij snel met leveringen (voor de psp sticks toch)
Ik ben nog altijd in blijde verwachting van een levering :-k ,vandaag nog eens gecheckt bij de Hong-Kong post en wat staat er bij de status "The item left Hong Kong for its destination on 14-Dec-2009"had eigenlijk toch gehoopt ze eind van deze week geleverd te krijgen zodat ze aanstaande vrijdag in Stabroek tijdens de nachtrit uitgebreid getest kon worden, hoop doet leven :wink:
Wordt vervolgd . . .
En ik blijf maar (on)geduldig afwachten wanneer deze eindelijk geleverd worden . . . wacht ondertussen al 6 weken, dus blijkbaar niet zo snel vanuit DE [-o<
Bulls69
Mountainbiker

Post by Bulls69 »

CaNNondAle BiKeR wrote: On 12/29/2009: Shipped with HongKong Post =D>
Tel daar dus maar gauw nog een 4-tal weken bij om ze geleverd te krijgen :(
Mijn bestelling stond "Shipped with HongKong Post" vanaf 22/11, en heb ze nog altijd niet geleverd gekregen . . .
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Bulls69 wrote:
CaNNondAle BiKeR wrote: On 12/29/2009: Shipped with HongKong Post =D>
Tel daar dus maar gauw nog een 4-tal weken bij om ze geleverd te krijgen :(
Mijn bestelling stond "Shipped with HongKong Post" vanaf 22/11, en heb ze nog altijd niet geleverd gekregen . . .
Heb ik ook al voorgehad. Uiteindelijk was het pakket terug gestuurd naar afzender.
Moest ik opnieuw betalen voor verzending [-X [-X [-X .
Om dat rond te krijgen heb ik via http://www.resellerratings.com/store/DealExtreme mijn mening neergepend, en toen ging het plots véél vlotter.
Heb je bij customer service al nagevraagd? Let daar wel mee op, ze durven je aan het lijntje houden.
Sevenmountains
Mountainbiker

Post by Sevenmountains »

Voor diegene die interesse heeft heb ik nog een verlichtingssetje liggen, gaat in de verkoop wegens aanschaf tacx
Bulls69
Mountainbiker

Post by Bulls69 »

rubber-12 wrote: Heb je bij customer service al nagevraagd? Let daar wel mee op, ze durven je aan het lijntje houden.
Yep, heb gisterenavond een online-formulier ingevuld, nu nog even wachten op de respons. Indien het niet snel vlot zal ik uw link gebruiken, amai ik lees daar toch redelijk wat negatieve feedback over hun leveringen [-(
theplayer
Mountainbiker

Post by theplayer »

Ik lees toch nog al wat vertragingen in de verschillende bestellingen bij DealExtreme. Ik heb weliswaar wat meer betaald maar de levering ging vrij snel en zonder problemen. Soms wil je voor een dubbeltje vooraan zitten maar dan zie je ineens minder.....! :-D
Post Reply