Ik rijd zelf nu iets langer als een jaar met een Ridley Tiger, ik vind het zeker geen minderwaardige kader, je kan er gerust even hard en even veel met vlammen als met een andere kader.
Toch zit er op de Tiger kader nog steeds een heel klein verschil met een echte topkader (vb. specialized M5), maar de prijs is dan ook veel lager!
Maar de andere kaders van de dure merken moet ridley zeker niet onder doen!
Ridley
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ridley kader
De kaders van Ridley (shark) vind ik zeer mooi.
Zou het mogelijk zijn om enkel de kader te kopen en dan zelf voor de afmontage te zorgen ?
Kan je dat ook eventueel rechtstreeks kopen en tegen welke prijs ?
Graag wat info !
Alvast bedankt !
Zou het mogelijk zijn om enkel de kader te kopen en dan zelf voor de afmontage te zorgen ?
Kan je dat ook eventueel rechtstreeks kopen en tegen welke prijs ?
Graag wat info !
Alvast bedankt !
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Bij ridley kan je altijd je fiets naar wens afmonteren ,dan kan je tenminste nog een goeie prijs krijgen bij je fietsenboer .
Allé da is mijn mening hé als je alles los koopt kom je volgens mij duurder uit of ni ???
Ik denk dat de afmontagemogelijkheden bij Ridley nogal beperkt zijn. Wil je meer, beter of anders dan moet je zelf monteren.
Los van het feit dat je daar veel plezier aan beleeft lijkt het op het eerste zicht duurder.
Maar veel bikers hebben hun fiets nauwelijks gekocht of ze zijn hem al aan het upgraden. Dan kan je hem beter zelf in elkaar steken met onmiddellijk de gewenste onderdelen.
Los van het feit dat je daar veel plezier aan beleeft lijkt het op het eerste zicht duurder.
Maar veel bikers hebben hun fiets nauwelijks gekocht of ze zijn hem al aan het upgraden. Dan kan je hem beter zelf in elkaar steken met onmiddellijk de gewenste onderdelen.
Last edited by viper on Fri 25 Jun 2004 22:43, edited 1 time in total.