Di 29/12/2009 Sijsele / Damme

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Zijn er nog die starten tss 12u30 en 13u ..?? of zal ik het parcour voor mij alleen hebben...?? :lol:
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Scale wrote:Zijn er nog die starten tss 12u30 en 13u ..?? of zal ik het parcour voor mij alleen hebben...?? :lol:
Geen geluk man, wij starten normaal rond 12u30 :-)
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:

deze morgen omstreeks 08.30 uur aangezet te Sijsele. Ik had eerlijk gezegd weinig verwachtingen van deze rit. Maar ik heb mij duidelijk vergist. Ik vond dit een zeer mooie rit met veel off road, door bos, over veldwegels en een paar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange singletracks langs de vaart. =D> =D> =D>
Het parcours was overal goed berijdbaar. En op 1 strookje na, lag het er zelfs niet vettig bij.
De bepijling was duidelijk en zeer goed. Ook de lintjes na iedere afslag of bocht waren dik in orde. Er stonden overal gevaarsbordjes waar gevaar was. =D> =D> =D>
De bevoorrading was ok. En warm.
De afspuitstand was voor mij ok.
Den apres heb ik laten aan me voorbij gaan wegens andere verplichtingen.

Deze rit was voor mij zeker 3* waard.

Sijsele deze Grysperre heeft zich geamuseerd. Tot de volgende

grtz
wes :bounce: :bounce: :bounce:

http://users.telenet.be/de_grysperre/home.html
betonboerke
Mountainbiker

Sijsele

Post by betonboerke »

Inderaad mooi tochtje, vooral langs de Damse vaart, diegene die de weg kozen hadden groot ONGELIJK ,en missen zo toch en beetje het moutainbiken , had dit nog nooit gereden en moet zeggen , kom zeker volgend jaar terug !!
svintje
Mountainbiker

Post by svintje »

Ik vond het ook super. Met de crossfiets gereden, en toch enkele heel mooie stukjes. En net voor de regen terug binnen =D>

Trouwens ook het vermelden waard: mooie infrastructuur aan de startplaats, goede douches en omkleedgelegenheid. Volgend jaar terug!
kevin87
Mountainbiker

Post by kevin87 »

vond de rit ook oke.
Mocht wel nog een stukje meer off-road zijn maar er zaten wel leuke stukken bij.

Aan diegene die op de weg reden=> koop een goeie KOERSFIETS :wink:
gps-tracks.be
Mountainbiker

Post by gps-tracks.be »

Met mijn zoon de 30 km gereden, het waren uiteindelijk 33 km vol fun, fun en nog eens fun. Verkeerd rijden was niet mogelijk. We reden een overdaad aan heerlijk speelse singletracks. Voor ons was er zeker voldoende off-road. Had er in de bevoorrading (juist hoor: IN) een tirolermuziekje gespeeld, dan had ik me in een oostenrijkse bergstube gewaand. En 'goeie soepe zeg'.
Proficiat aan de organisatie. Bedankt en tot volgend jaar.
gps-tracks.be
Last edited by gps-tracks.be on Tue 29 Dec 2009 18:49, edited 1 time in total.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

DonFre wrote:
Scale wrote:Zijn er nog die starten tss 12u30 en 13u ..?? of zal ik het parcour voor mij alleen hebben...?? :lol:
Geen geluk man, wij starten normaal rond 12u30 :-)
ze waren op twee handen te tellen, diegene die na 12.00u zijn vertrokken
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Hmm beetje ziek vandaag,kben dus niet verder dan mijne zetel geraakt. :cry:

c
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

deze morgen heb ik mij ook eens aan deze rit gewaagd, en deze was best te pruimen. Beginnen met wat bos en wat dreven, om dan op de stroken die ik ken van Moerkerke te komen (langs de vaart, op 2m van den asfalt). Op den duur begonnen ze wel ééntonig te worden. Eenmaal weg van de dijken kon het tempo nog iets omhoog in de lange stukken offroad, met zelfs nog wat bos, om dan de laatste 2km via de oude spoorweg rustig uit te bollen.
Een mooi eindejaarstochtje zonder uitschieters, en de offroad lag er verrassend goed bij.
Post Reply