Di 29/12/2009 Sijsele / Damme
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hoi hoi
deze morgen omstreeks 08.30 uur aangezet te Sijsele. Ik had eerlijk gezegd weinig verwachtingen van deze rit. Maar ik heb mij duidelijk vergist. Ik vond dit een zeer mooie rit met veel off road, door bos, over veldwegels en een paar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange singletracks langs de vaart.
Het parcours was overal goed berijdbaar. En op 1 strookje na, lag het er zelfs niet vettig bij.
De bepijling was duidelijk en zeer goed. Ook de lintjes na iedere afslag of bocht waren dik in orde. Er stonden overal gevaarsbordjes waar gevaar was.
De bevoorrading was ok. En warm.
De afspuitstand was voor mij ok.
Den apres heb ik laten aan me voorbij gaan wegens andere verplichtingen.
Deze rit was voor mij zeker 3* waard.
Sijsele deze Grysperre heeft zich geamuseerd. Tot de volgende
grtz
wes
http://users.telenet.be/de_grysperre/home.html
deze morgen omstreeks 08.30 uur aangezet te Sijsele. Ik had eerlijk gezegd weinig verwachtingen van deze rit. Maar ik heb mij duidelijk vergist. Ik vond dit een zeer mooie rit met veel off road, door bos, over veldwegels en een paar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange singletracks langs de vaart.
Het parcours was overal goed berijdbaar. En op 1 strookje na, lag het er zelfs niet vettig bij.
De bepijling was duidelijk en zeer goed. Ook de lintjes na iedere afslag of bocht waren dik in orde. Er stonden overal gevaarsbordjes waar gevaar was.
De bevoorrading was ok. En warm.
De afspuitstand was voor mij ok.
Den apres heb ik laten aan me voorbij gaan wegens andere verplichtingen.
Deze rit was voor mij zeker 3* waard.
Sijsele deze Grysperre heeft zich geamuseerd. Tot de volgende
grtz
wes
http://users.telenet.be/de_grysperre/home.html
- betonboerke
- Mountainbiker
Sijsele
Post by betonboerke »
Inderaad mooi tochtje, vooral langs de Damse vaart, diegene die de weg kozen hadden groot ONGELIJK ,en missen zo toch en beetje het moutainbiken , had dit nog nooit gereden en moet zeggen , kom zeker volgend jaar terug !!
-
gps-tracks.be
- Mountainbiker
Post by gps-tracks.be »
Met mijn zoon de 30 km gereden, het waren uiteindelijk 33 km vol fun, fun en nog eens fun. Verkeerd rijden was niet mogelijk. We reden een overdaad aan heerlijk speelse singletracks. Voor ons was er zeker voldoende off-road. Had er in de bevoorrading (juist hoor: IN) een tirolermuziekje gespeeld, dan had ik me in een oostenrijkse bergstube gewaand. En 'goeie soepe zeg'.
Proficiat aan de organisatie. Bedankt en tot volgend jaar.
gps-tracks.be
Proficiat aan de organisatie. Bedankt en tot volgend jaar.
gps-tracks.be
Last edited by gps-tracks.be on Tue 29 Dec 2009 18:49, edited 1 time in total.
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
ze waren op twee handen te tellen, diegene die na 12.00u zijn vertrokkenDonFre wrote:Geen geluk man, wij starten normaal rond 12u30Scale wrote:Zijn er nog die starten tss 12u30 en 13u ..?? of zal ik het parcour voor mij alleen hebben...??
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
deze morgen heb ik mij ook eens aan deze rit gewaagd, en deze was best te pruimen. Beginnen met wat bos en wat dreven, om dan op de stroken die ik ken van Moerkerke te komen (langs de vaart, op 2m van den asfalt). Op den duur begonnen ze wel ééntonig te worden. Eenmaal weg van de dijken kon het tempo nog iets omhoog in de lange stukken offroad, met zelfs nog wat bos, om dan de laatste 2km via de oude spoorweg rustig uit te bollen.
Een mooi eindejaarstochtje zonder uitschieters, en de offroad lag er verrassend goed bij.
Een mooi eindejaarstochtje zonder uitschieters, en de offroad lag er verrassend goed bij.