Wo 30/12/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Tetter
Mountainbiker

Post by Tetter »

Den Tetter en Heise komen mee met den Gigi. Zet er ons maar bij, bakkertje. Voor mij de 3de rit van dit jaar, maar als ik met de ladies mee kan ben ik al content. Misschien met de fiets naar Gits via de Gitsberg om op te warmen(kom van Kortemark)?! Is de eerste keer voor mij in Gits, maar als ik het mag geloven, één van de betere ritten in de streek.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Tetter wrote:Den Tetter en Heise komen mee met den Gigi. Zet er ons maar bij, bakkertje. Voor mij de 3de rit van dit jaar, maar als ik met de ladies mee kan ben ik al content. Misschien met de fiets naar Gits via de Gitsberg om op te warmen(kom van Kortemark)?! Is de eerste keer voor mij in Gits, maar als ik het mag geloven, één van de betere ritten in de streek.
De Gitsberg moet ge nie hebben als ge van kortemark komt ze.
De gryspeerdstaat nemen over kortemark Elle door centrum van gits eens wuiven aaan bakkerij de nieuwplatse bij passeren en dan zo naar de start.
Om dan terug te keren voor de extra bev.
open van 8u30 tot 9u30 =P~
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

juist pijlkes gehangen :lol:
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

ga der nie bij zijn, zal veel te smerig liggen. geef mij maar de zomer veel beter. nochthans verleden jaar mij zeer geamuseerd op deze rit. veel plezier aan iedereen die hem rijd e
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

den wakkere bakker gits wrote:
fast2 wrote:Jammer , ik moet passen !
Moet werken s'nachts en da komt den conditie nie ten goede :oops:
Maar er zullen andere Erika's Baaikers zeker present zijn !
Veel geluk met jullie toertocht gewenst
Ik werk altijd s'nachts en mijn conditie heeft daar ook last van soms :wink: :lol:
Teegn joen kuj klapn si !
kben 18 joar bakker gewist . #-o
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

Komaan Fast 2, ik heb ook de nacht en zal er wel zijn =D>
marnoek
Mountainbiker

Post by marnoek »

Het paintball-terrein is net uitgelint, en ligt er momenteel zelfs nog beter bij dan verleden jaar :lol:
(Bissen of trippelen is heel goe mogelijk,)
Eerst een opwarmertje bij fietsen Maes, dan draaien en keren tussen de vaten, en dan naar de warme bakker.... ,
en dit alles voor de 1e bevoorrading.....
'k zal de pijltjes dubbel moeten hangen zekers?!? :drunk:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

marnoek wrote:Het paintball-terrein is net uitgelint, en ligt er momenteel zelfs nog beter bij dan verleden jaar :lol:
(Bissen of trippelen is heel goe mogelijk,)
Eerst een opwarmertje bij fietsen Maes, dan draaien en keren tussen de vaten, en dan naar de warme bakker.... ,
en dit alles voor de 1e bevoorrading.....
'k zal de pijltjes dubbel moeten hangen zekers?!? :drunk:
ze zullen ze vanzelf dubbel zien e :drunk: :-D
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

jow de mannenalles verloopt daar naar wens geloof ik, zie er al naar uit. :roll: :roll:
Hoe laat moeten we bij het bakkertje zijn?? #-o Mijn copain voor morgen marcievus is juist terug van het skien zal op het gemak zijn hoop ik :-D zodat mijn nieuw fietsje op zijn gemak kan inrijden,tot morgen mannen Ciao
den wakkere bakker gits
Mountainbiker

BAZIEL wrote:jow de mannenalles verloopt daar naar wens geloof ik, zie er al naar uit. :roll: :roll:
Hoe laat moeten we bij het bakkertje zijn?? #-o Mijn copain voor morgen marcievus is juist terug van het skien zal op het gemak zijn hoop ik :-D zodat mijn nieuw fietsje op zijn gemak kan inrijden,tot morgen mannen Ciao
3

tss 8u30 en 9u30 ongeveer allee voor 10u

:wink:
Post Reply