Wo 30/12/2009 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den Tetter en Heise komen mee met den Gigi. Zet er ons maar bij, bakkertje. Voor mij de 3de rit van dit jaar, maar als ik met de ladies mee kan ben ik al content. Misschien met de fiets naar Gits via de Gitsberg om op te warmen(kom van Kortemark)?! Is de eerste keer voor mij in Gits, maar als ik het mag geloven, één van de betere ritten in de streek.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
De Gitsberg moet ge nie hebben als ge van kortemark komt ze.Tetter wrote:Den Tetter en Heise komen mee met den Gigi. Zet er ons maar bij, bakkertje. Voor mij de 3de rit van dit jaar, maar als ik met de ladies mee kan ben ik al content. Misschien met de fiets naar Gits via de Gitsberg om op te warmen(kom van Kortemark)?! Is de eerste keer voor mij in Gits, maar als ik het mag geloven, één van de betere ritten in de streek.
De gryspeerdstaat nemen over kortemark Elle door centrum van gits eens wuiven aaan bakkerij de nieuwplatse bij passeren en dan zo naar de start.
Om dan terug te keren voor de extra bev.
open van 8u30 tot 9u30
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Teegn joen kuj klapn si !den wakkere bakker gits wrote:Ik werk altijd s'nachts en mijn conditie heeft daar ook last van somsfast2 wrote:Jammer , ik moet passen !
Moet werken s'nachts en da komt den conditie nie ten goede![]()
Maar er zullen andere Erika's Baaikers zeker present zijn !
Veel geluk met jullie toertocht gewenst![]()
kben 18 joar bakker gewist .
Het paintball-terrein is net uitgelint, en ligt er momenteel zelfs nog beter bij dan verleden jaar
(Bissen of trippelen is heel goe mogelijk,)
Eerst een opwarmertje bij fietsen Maes, dan draaien en keren tussen de vaten, en dan naar de warme bakker.... ,
en dit alles voor de 1e bevoorrading.....
'k zal de pijltjes dubbel moeten hangen zekers?!?
Eerst een opwarmertje bij fietsen Maes, dan draaien en keren tussen de vaten, en dan naar de warme bakker.... ,
- Mountainbiker
ze zullen ze vanzelf dubbel zien emarnoek wrote:Het paintball-terrein is net uitgelint, en ligt er momenteel zelfs nog beter bij dan verleden jaar![]()
- Mountainbiker
3BAZIEL wrote:jow de mannenalles verloopt daar naar wens geloof ik, zie er al naar uit.![]()
![]()
Hoe laat moeten we bij het bakkertje zijn??Mijn copain voor morgen marcievus is juist terug van het skien zal op het gemak zijn hoop ik
zodat mijn nieuw fietsje op zijn gemak kan inrijden,tot morgen mannen Ciao
tss 8u30 en 9u30 ongeveer allee voor 10u