'k heb me ingeschreven...ben van Kontich. Ne maat van mij zou zich ook inschrijven en dan kunnen we met 3 in den auto. En nu hopen dat we er bij zijn (misschien best safe spelen...de transmaurienne lijkt me ook wel wat)Tabula Rasa wrote:wil me hier ook graag voor inschrijven. ga vrijdag doktersattest vragen en dan inschrijven. is de eerste keer dat ik zou meedoen aan een dergelijke raid. zijn er mensen uit het antwerpse die - indien uitgeloot - deze raid op de planning hebben staan?
le chemin du soleil
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
donderdagavond laat een mailtje van de org. gekregen: ze hebben het reglement aangepast en alsnog de inschrijvingen gewoon laten doorlopen. De laatste 200 plaatsen worden ingevuld volgens inschrijfdatum en ik mag dus gaan. Alleen moest het inschrijvingsbedrag binnen de 10 dagen betaald worden --> vandaag dus naar de bank geweestWilly D wrote:'k heb me ingeschreven...ben van Kontich. Ne maat van mij zou zich ook inschrijven en dan kunnen we met 3 in den auto. En nu hopen dat we er bij zijn (misschien best safe spelen...de transmaurienne lijkt me ook wel wat)Tabula Rasa wrote:wil me hier ook graag voor inschrijven. ga vrijdag doktersattest vragen en dan inschrijven. is de eerste keer dat ik zou meedoen aan een dergelijke raid. zijn er mensen uit het antwerpse die - indien uitgeloot - deze raid op de planning hebben staan?
- ATEGEV
- Mountainbiker
Geen paniek , er is nog plaats genoeg volgens de site zijn er nog waar zeer weinig inschreven; Wat me vooral stoort is dat er nog maar 11teams bij de elites ingeschreven rijn.
in 20010 zou ik gaan met Johan, een oudgediende ginder, al meerdere malen op het podium, hopelijk samen bovenaan deze keer; Ik zal er alles aan doe om tegen dan 100% te zijn, en onderts ook mij andere spieren laten trainen op allerlei alternatieve manieren. Ik hoop, maar daar ben ik wel bijna zeker van, dat ook Johan wee zo sterk els altijd zal zijn.
In de auto komt het ook goed: we luisteren naar dezelfde muziek, en we kunnen beiden eindeloos en oeverloos uitweiden over programmastructuren en frameworsk allerhande.
'tZal tof wezen
in 20010 zou ik gaan met Johan, een oudgediende ginder, al meerdere malen op het podium, hopelijk samen bovenaan deze keer; Ik zal er alles aan doe om tegen dan 100% te zijn, en onderts ook mij andere spieren laten trainen op allerlei alternatieve manieren. Ik hoop, maar daar ben ik wel bijna zeker van, dat ook Johan wee zo sterk els altijd zal zijn.
In de auto komt het ook goed: we luisteren naar dezelfde muziek, en we kunnen beiden eindeloos en oeverloos uitweiden over programmastructuren en frameworsk allerhande.
'tZal tof wezen
Ik vermoed dat jij op de verkeerde site gaan kijken bent hoorATEGEV wrote:Geen paniek , er is nog plaats genoeg volgens de site zijn er nog waar zeer weinig inschreven;
Van de 508 plaatsen, zijn er momenteel 491 bezet, dus nog 17 plaatskes over, dat was de stand gisteren 15/12 om 16u.
Dus ondertussen zal het wel vol zitten.
Ik hoop dat ik mijn naam nog zie verschijnen
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
De inschrijvingen voor de Elite lopen altijd laat binnen. Er is ook geen risico op uitverkoop dus ook geen reden om zo snel mogelijk in te schrijven. Wij hebben ons vroeger voor de elite altijd maar op het einde van januari ingeschreven en toen waren er ook maar rond de 10-15 teams ingeschreven op dat moment.

KLIK HIER: http://rennsport.skynetblogs.be/post/75 ... e-cds-2010
KLIK HIER: http://rennsport.skynetblogs.be/post/75 ... e-cds-2010
door een gelukkig toeval lijkt het er op dat er een ticket voor de chemins hier aan het nederdalen is. en khad zo graag nog eens waimes gereden... dedzju he.
Tis een solo ticket, dus heb ik een probleem : hoe van de aankomst aan het vertrek geraken ? Is er een carpooling te organiseren misschien met iemand (één auto aan de aankomst gaan plaatsen, één aan het vertrek laten) ? Iemand ?
Nog een vraagsken : hoe werkt dat heden ten dage met de bagagetransport tussen de verschillende ritten ? Is dat nog altijd 25kg maximum ?
Tis een solo ticket, dus heb ik een probleem : hoe van de aankomst aan het vertrek geraken ? Is er een carpooling te organiseren misschien met iemand (één auto aan de aankomst gaan plaatsen, één aan het vertrek laten) ? Iemand ?
Nog een vraagsken : hoe werkt dat heden ten dage met de bagagetransport tussen de verschillende ritten ? Is dat nog altijd 25kg maximum ?