Zo 03/01/2010 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Er zullen waarschijnlijk wel heel wat ezels passeren :P , maar dat nieuw stukske is echt wel voor paarden. Vandaar gaan we wel door naar het gedeelte met de ezels. En van daar naar boer Valère om dan voorbij jouw (Kajobiker) deur te passeren.
Vandaag zijn de "genietroepen" uitgerukt om bruggen te plaatsen.
Alle drie zonder probleem geplaatst, en te voet getest. Morgen worden ze met de fiets getest bij het uitpijlen.
Verder hebben we zowat alle spelebosjes aangelegd en gedeeltelijk uitgepijld of linten gespannen. Het zijn er , op de grote toer, effectief ACHT geworden. =P~ =P~ . Het aantal off-road stukken ben ik nog aan het natellen. Maar het is ook weer meer dan de moeite. :-D :lol:
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

kilted biker wrote:Er zullen waarschijnlijk wel heel wat ezels passeren :P , maar dat nieuw stukske is echt wel voor paarden. Vandaar gaan we wel door naar het gedeelte met de ezels. En van daar naar boer Valère om dan voorbij jouw (Kajobiker) deur te passeren.
Alle drie zonder probleem geplaatst, en te voet getest. Morgen worden ze met de fiets getest bij het uitpijlen.
Verder hebben we zowat alle spelebosjes aangelegd en gedeeltelijk uitgepijld of linten gespannen. Het zijn er , op de grote toer, effectief ACHT geworden. =P~ =P~ . Het aantal off-road stukken ben ik nog aan het natellen. Maar het is ook weer meer dan de moeite. :-D :lol:
brugje aan mijn deur zal wel getest worden door klein mannen hebben er al zin in
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

kilted biker wrote:Er zullen waarschijnlijk wel heel wat ezels passeren :P , maar dat nieuw stukske is echt wel voor paarden. Vandaar gaan we wel door naar het gedeelte met de ezels. En van daar naar boer Valère om dan voorbij jouw (Kajobiker) deur te passeren.
dezen ezel uit kuurne komt af.
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Update van de activiteiten en de staat van het parcours.
Deze morgen begonnen met uitpijlen, en borden plaatsen.
Met twee man op de fiets om uit te pijlen. En drie man met de auto om de off-road zones te nummeren (32 stuks) =D> , de gevaarlijke oversteekplaatsen en de privé-stukken aan te geven, en intussen ook hier en daar wat bepijling aan te brengen.
Ik was content :lol: om nog eens al die prachtige privé-stukken te kunnen doorkruisen. (Jawel, wij mogen er anders ook niet in hoor)
Alles ligt perfect berijdbaar, zelfs de paardewegel van Tudor.
Wij hebben 20 meter te voet gedaan :oops: in een weide-doorsteek, maar ik weet heel zeker dat menig biker geen voet aan de grond zal zetten.
Deze middag nog met twee man verder borden geplaatst, en twee anderen hebben wat andere belangrijke zaken gedaan. Vaten aankopen om drank te mengen, bekertjes en servietten aankopen, brandslangen bijhalen voor afspuit,...
Morgen wordt de rest normaalgezien uitgepijld, en dan geef ik nog wat meer details over het parcours.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

@ kilted biker: boterham met kaas ook vo de ni vleeseters :lol:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Zal er zondag ook bij zijn vanuit Moerkerke om even uit te waaien na de nieuwjaarsdagen.
Ideaal om terug te keren naar het gewone leven en de dag nadien terug aan het werk te kunnen gaan.
Zo te lezen word hier veel energie ingestoken en zal deze tocht dik in orde zijn.
We kijken er naar uit, tot zondag.

Groeten

geertje :wink:

Zaterdag 23 januari 2010 15de Damse Smokkeltocht in Moerkerke
St Ritatrappers Moerkerke
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

MX jorgy wrote:@ kilted biker: boterham met kaas ook vo de ni vleeseters :lol:
Er is meer kaas besteld dan ham. Maar da's natuurlijk nog geen garantie dat er nog één over is als jij er bent. :lol:
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

We zijn net terug van de tweede manche van het uitpijlen. Het sop loopt uit onze kl...eurpotloden. Maar toch niet moeten afstappen. We zijn wel allebei door ons stalen ros uit het zadel geworpen. :oops: #-o .
Er moest nog 1 stuk gereden en gekeurd worden, maar ... dat zal echt niet gaan. Er werd gefreesd tot 50cm diep. Mijn voorwiel bleef gewoon staan :evil: en ik ben zo weeral van de grond geweest :lol: . Het alternatief mag er ook zijn hoor, dus dat is geen probleem.
Verder hebben we, naast de regen, weer genoten van onze job.(Als ik voor mezelf moet spreken, moet je het maar zeggen hé,Fré)
Nog twee lusjes van een kilometer of vijf en we zijn rond. Misschien deze middag nog, en anders morgenochtend nog een keer de baan op.(of beter : het bos in)
DieterVHW
Mountainbiker

Post by DieterVHW »

Allee wij komen af! 3 man extra! :-D
Chiemel
Mountainbiker
Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Post by Chiemel »

In principe kom ik hier ook de feestdagen uit mijn lijf rijden.
t Is te hopen dat het al genoeg gaat vriezen, zodat de zompige stukken toch iets berijdbaar worden!
Post Reply