Zo 03/01/2010 Snellegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Allez how,Moustache wrote:Allez, vertel eens wat meer over het parcours... 't Is niet voor mij hoor, maar voor al die andere mensen !!!Moustache wrote:Maak onze kop eens wat zot met wat meer details....
een eerste deel details.
Ikzelf ben nog maar net terug van een weekske in de dardennen, maar mijn collega's hebben al wat gewerkt.
Ze hebben vandaag een volledige voormiddag met hark en houw gewerkt om een kleine 2 kilometer spelebos aan te leggen. Da's één van de zeven -krinkeldewinkel, bultjes,privé en alles wat je wil- bosjes die we weer voor jullie zullen klaarleggen.
Morgen ga ik nog een nieuw stukske bekijken. We hebben al toestemming, maar moeten het nog aanleggen, en de rijrichting bepalen.
Morgen nog wat meer info, kwestie van de ganse week wat info te verspreiden.
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
zoals ieder jaar kom ik af en pik ik aan aan de controle en dan braafkes inschrijven aan de start.
Verleden jaar was dit een zeer tof toerke en die 2km minder is niet zo erg; dat kan je compenseren door met de fiets naar de rit te rijden en nog wat stukskes mee te pikken
Verleden jaar was dit een zeer tof toerke en die 2km minder is niet zo erg; dat kan je compenseren door met de fiets naar de rit te rijden en nog wat stukskes mee te pikken
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Vandaag te voet een splinternieuw stukske verkendMoustache wrote:Nu hoor ik u klappen...kilted biker wrote:Morgen nog wat meer info, kwestie van de ganse week wat info te verspreiden.
Morgen ochtend gaan we weer op pad, en daarna krijg je weer wat meer info.
mss ist voor EZELS zal weer in orde zijn .was het met of zonder brugse zotkilted biker wrote:Vandaag te voet een splinternieuw stukske verkendMoustache wrote:Nu hoor ik u klappen...kilted biker wrote:Morgen nog wat meer info, kwestie van de ganse week wat info te verspreiden.![]()
.Ik ben er enorm blij mee. Het is een privé parcours voor paarden. Met een put en daarachter een bergske waar de paarden moeten op springen. Verder nog enkele hindernissen, maar vooral weer een schoon off-road stukske erbij.
Morgen ochtend gaan we weer op pad, en daarna krijg je weer wat meer info.