Je stond er om de 5 min mee plat
Ik had er na mijn eerste ritje al 3 sneetjes in men band
Post by Mister Vangee »
Woeps dacht dat het om een andere ging srrykamikaze wrote:Correct. Dit is geen Tubeless.eekhoorn wrote:jamaar ne air light is ook geen tubeless als ik me niet vergis :DGenius wrote:Ik ben er ook absoluut NIET tevreden over, heb uit miserie binnen banden gestoken.
Je stond er om de 5 min mee plat![]()
![]()
Ik had er na mijn eerste ritje al 3 sneetjes in men band
Post by Mister Vangee »
oowkee japs, ik beschik nie over uw expertise, nog over de bandensets om die expertise op te krikken....Japs wrote:De Spider voor droog weer?
Ik heb de UST versie en als achterband is die heel goed in echte modder. Op hardere ondergrond vind ik 'm minder. Op natte wortels en stenen slipt die gemakkelijk door. Voor droog steek ik liever Big Jims of Racing Ralphs. Vooraan rij ik trouwens altijd met die Big Jims. Echt een aanrader als voorband. Die Spider is mss wel vrij allround, maar toch eerder voor modder.
Een mens is nooit te oud om te leren ...Thierry wrote:Voor de volledigheid : ik monteer mijn tubeless-banden altijd DROOG, t.t.z. zonder dreft of zoiets aan de band te smeren. 't Kan inderdaad zijn dat daardoor de band niet perfect op de velg aansluit.Eric B wrote:Denk toch dat het dan aan de montage ligt en niet aan de band zelf ...
Eric B
Maar dan wil ik er ook ineens bijvertellen dat ik die wielen eens in bad gestoken heb, en dan zie je na 5 minuten een hele hoop kleine luchtbelletjes op de flank van die pythons staan, aan de velgrand was niks te zien. Zeer poreuze flanken, m.a.w. ...
Het één met het ander zorgt er waarschijnlijk voor dat mijn banden na een nachtje stilstaan nog amper lucht bevatten ...