Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

Tsjernobyl wrote:Mijn grote droom is ooit deelnemen aan de Norseman triathlon in Noorwegen. 's Morgens vroeg met een boot in een groot meer gedropt worden, aan wal zwemmen, fietske op voor een pittige tocht vol stevige beklimmingen, en dan afsluiten met een marathon waarbij ze u nog tracteren op een heuse bergbeklimming.
Zou natuurlijk tof zijn als we met meerdere landgenoten kunnen deelnemen aan dit evenement. En waar anders kan ik mensen vinden die freak genoeg zijn dan tussen de helgangers?:p

Hierbij dus een oproep naar geïntresseerden voor deze uitdaging! Hoeft niet persee volgend jaar te zijn!

Alvast voorsmaakjes:

http://www.youtube.com/nxtri
de P heeft me daar ook over gesproken en ik ben daar helemaal warm voor! en als je in de motivatie zet dat je al een paar keer in de hel de streep hebt gehaald..
of dat voor 2010 is weet ik zo nog niet. dat jaar zou ik niks te duur doen om zo mijn bike te kunnen verantwoorden. Indien we op reis naar frankrijk gaan zou ik daar wel triatlon alpe 'd huez bijnemen. 2.2k in een meer, 115 bike in de colls en afsluiten met net geen 22 lopen met aankomst op alpe 'd huez. ook niet te onderschatten denk ik.
ik zou ook de powerman in geel meedoen.. miss platter dan zofingen maar in het kader van mijn "budgetvriendelijk" jaar een mooie optie.
ja, P. jammer dat er maar 1 hel is maar als er zo 5 zouden zijn zouden onze wederhelften daar ni mee kunnen lachen me dunkt.
[-X
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Tsjernobyl wrote:Mijn grote droom is ooit deelnemen aan de Norseman triathlon in Noorwegen. 's Morgens vroeg met een boot in een groot meer gedropt worden, aan wal zwemmen, fietske op voor een pittige tocht vol stevige beklimmingen, en dan afsluiten met een marathon waarbij ze u nog tracteren op een heuse bergbeklimming.
Zou natuurlijk tof zijn als we met meerdere landgenoten kunnen deelnemen aan dit evenement. En waar anders kan ik mensen vinden die freak genoeg zijn dan tussen de helgangers?:p

Hierbij dus een oproep naar geïntresseerden voor deze uitdaging! Hoeft niet persee volgend jaar te zijn!

Alvast voorsmaakjes:

http://www.youtube.com/nxtri
Al opgevallen dat de finishers die ze gefilmd hebben bijna allemaal vrouwen zijn. :wink:

Is wel een bangelijke wedstrijd precies.
Zou zoiets ook nog willen meemaken.......alleen dat zwemmen is een dilemma :-k
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

superschoep wrote:@ Griet: Zofingen zie ik ook wel zitten zenne! Helaas een verre verplaatsing en inderdaad vrij duur :cry:

M'n grootste doel voor volgend jaar zal het epic weekend worden met 3-coach, de 3/4 triatlon Stein (of volledige Neerpelt), de trailrun Olne-spa-Olne (65km) en uiteraard de hel :lol:

grtz :evil:
Dees jaar onze aankomst als team in Stein, gefilmd door de Mad Max himself.
Balance
Mountainbiker

Post by Balance »

De hel was voor mij een aangestipt punt in mijn schema voor het uiteindelijke doel nl
R.A.A.M.

Toch is de hel zodanig meegevallen in alle opzichten, voor mezelf, de organisatie, de toeschouwers. Ik woon hier en echt kweetnihoeveel SFEER. zelfs nu nog

Ik kom ooit nog wel is terug, en ga ik er ook eens een doel op zich van maken.

Maar eerst dus dit.
P
Mountainbiker

Post by P »

Balance wrote:De hel was voor mij een aangestipt punt in mijn schema voor het uiteindelijke doel nl
R.A.A.M.

Toch is de hel zodanig meegevallen in alle opzichten, voor mezelf, de organisatie, de toeschouwers. Ik woon hier en echt kweetnihoeveel SFEER. zelfs nu nog

Maar eerst dus dit.
Dat is het ene gevaar aan kastel , je kunt er verslaafd aan geraken !!
Wel cool die RAAM , dwars door de USA, hoeveel km's moet je overlappen ?
mightymerto
Mountainbiker

Post by mightymerto »

Balance wrote:De hel was voor mij een aangestipt punt in mijn schema voor het uiteindelijke doel nl
R.A.A.M.

Maar eerst dus dit.
The route is over 3000 miles, touching 14 states and climbing over 100,000 feet. Teams typically cross the country in 6 to 9 days, averaging 350 to over 500 miles per day. Solo racers finish in 9 to 12 days, averaging 250 to 350 miles per day. Teams have a relay format and race 24 hours a day. Solo racers have the challenge of balancing a few hours of sleep each night against race deadlines.

amai
toeternietoe
Mountainbiker

Post by toeternietoe »

Bij reportage exqi licht daar iemand te spartelen in de sneeuw.
Ofwel ligt hij of zij daar te kermen van de pijn :-? of wel heeft die de lol van zijn leven :bounce:
Iemand een gedacht van van wie of wat daar tegen de vlakte is gesmakt?
Last edited by toeternietoe on Thu 31 Dec 2009 20:43, edited 2 times in total.
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

ik denk dat da de Jan Verelst was.die heeft achteraf verteld tegen mij dat hij werd ingehaald door iemand en daardoor viel , dat er ne kramp in zijn kuit schoot en dat hij daar toen even heeft ligen brullen van de pijn.
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Op de Sylvester TT in Retie vandaag nog wat helleduivels gezien waaronder natuurlijk ook Catwoman! :wink:
Spijtig dat de mannen uit "de Vlaanders" er niet bij waren dus daarom nogmaals onderstrepen dat we zeker in het voorjaar een trainingsdagje in Kasterlee in den hof van Griet plannen! Ook het animo voor het glazen huis is hoog merkte ik al bij velen! Als ze idd met StuBru in Antwerpen kamperen in 2010, dan raad ik iedereen aan niet het voorbeeld van den Deen te volgen en zijne bike in de prak te knallen tegen nen boom. Ge hebt hem immers 's anderendaags nodig om naar MFL te bollen! Wordt vervolgd en alle ideeën zijn welkom. Coördinator van alles is de meter van ons forum: Griet!
Verder aan alle helleduivels een knallende jaarwisseling en daana plannen smeden om weer te schitteren in 2010! :evil:
gube
Mountainbiker

Post by gube »

Ik ben ingeschreven voor La Marmotte en Zofingen.
Post Reply