Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
tot hier toe staat de K78 in zwitserland als hoofddoel gemarkeerd.MAD MAX wrote:Hey P, over zomerdoelen gesproken: NEERPELT !P wrote:mss kunnen we met zo veel mogelijk volk iets op poten zetten voor volgend jaar ? Zou tof zijn als al onze energie ook naar een goed doel zou gaan !! Maar ja is nog lang hé ... Pff weeral een jaar wachten...
Kastel is toch een van de meest verslavende games die ik ken. Jammer van mijn ,toch nog toe onverklaarbare, slechte tweede run.
Eerst terug wat zomderdoelen opzoeken...en dan terug voor de 7ste keer vlammen in kastel !!!!!!!!!!
@ FIT: zet me ook maar bij op de lijst vrijwilligers voor Music 4 Life voor 2010!
Een mooie ultramarathon van 78km in de bergen van Swiss...
Keuzes, keuzes ... er zouden meer wedstrijden moeten zijn zoals Kastel !!
-
Kevin Wagemans
- Mountainbiker
Post by Kevin Wagemans »
Mad Max, doe je in Neerpelt de hele of de halve? Ik ga de halve meedoen? Heb je daar vorig jaar meegedaan?
Als ik het parcours bezie en de commentaren lees moet dat wel een mooie wedstrijd zijn en een goede organisatie.
Welke doelen hebben jullie nog allemaal voor ogen in 2010?
Als ik het parcours bezie en de commentaren lees moet dat wel een mooie wedstrijd zijn en een goede organisatie.
-
run'n biker
- Mountainbiker
Post by run'n biker »
Wou er niet direct over beginnen maandag, maar ik en mijn maat hadden zondagavond ook al zo'n vermoeden.WebEdje wrote:Deze hel heeft blijkbaar ook een zwart kantje. Men heeft blijkbaar het vermoeden dat sommige deelnemers maar 6 ipv 7 rondjes hebben gereden owv geen controle aan de mast.
Bart Van De Water heeft ons dat gisteren bevestigd. Zou wel heel spijtig zijn moest dit waar zijn.
Al doende leert men zekers.
Sommigen die we persoonlijk kennen hebben we ons niet zien dubbellen, toch hebben ze zo'n 45 min sneller gefietst, anderen die wij wel gedubbeld hebben verliezen uiteindelijk bijna geen tijd op ons.
Als je kijkt naar sommige fietstijden van de top honderd in de uitslag en vergelijkt met de toppers, dan hebben die toppers wel heel voorzichtig gereden.
Trouwens, toen ik na mijn 7de ronde naar de sporthal reed, vroeg de scheidsrechter of ik het ganse parcour had afgelegd, waarop ik hem antwoordde, dat moet jij toch weten, waarna hij tegen mij zei, we hebben enkel de eerste 14 geteld.
De valsspelers moeten het het zelf maar weten, als je je er maar goed bij voelt zeker?
-
Griet
- Mountainbiker
Zie ik ook wel zitten om voor het goede doel af te zien.MAD MAX wrote:Hey P, over zomerdoelen gesproken: NEERPELT !P wrote:mss kunnen we met zo veel mogelijk volk iets op poten zetten voor volgend jaar ? Zou tof zijn als al onze energie ook naar een goed doel zou gaan !! Maar ja is nog lang hé ... Pff weeral een jaar wachten...
Kastel is toch een van de meest verslavende games die ik ken. Jammer van mijn ,toch nog toe onverklaarbare, slechte tweede run.
Eerst terug wat zomderdoelen opzoeken...en dan terug voor de 7ste keer vlammen in kastel !!!!!!!!!!
@ FIT: zet me ook maar bij op de lijst vrijwilligers voor Music 4 Life voor 2010!
We kunnen ons per kilometer laten sponsoren.
Dat zou pas goed opbrengen.
Qua doelen.......is hier niemand die Zofingen ziet zitten?
http://www.powerman.ch/sites/powerman.c ... r_2010.pdf
Is denk ne prachtige wedstrijd maar één nadeel.... vrij duur qua inschrijving.
-
Griet
- Mountainbiker
Tja ik versta het ook niet.run'n biker wrote:Wou er niet direct over beginnen maandag, maar ik en mijn maat hadden zondagavond ook al zo'n vermoeden.WebEdje wrote:Deze hel heeft blijkbaar ook een zwart kantje. Men heeft blijkbaar het vermoeden dat sommige deelnemers maar 6 ipv 7 rondjes hebben gereden owv geen controle aan de mast.
Bart Van De Water heeft ons dat gisteren bevestigd. Zou wel heel spijtig zijn moest dit waar zijn.
Al doende leert men zekers.
Sommigen die we persoonlijk kennen hebben we ons niet zien dubbellen, toch hebben ze zo'n 45 min sneller gefietst, anderen die wij wel gedubbeld hebben verliezen uiteindelijk bijna geen tijd op ons.
Als je kijkt naar sommige fietstijden van de top honderd in de uitslag en vergelijkt met de toppers, dan hebben die toppers wel heel voorzichtig gereden.
Trouwens, toen ik na mijn 7de ronde naar de sporthal reed, vroeg de scheidsrechter of ik het ganse parcour had afgelegd, waarop ik hem antwoordde, dat moet jij toch weten, waarna hij tegen mij zei, we hebben enkel de eerste 14 geteld.
De valsspelers moeten het het zelf maar weten, als je je er maar goed bij voelt zeker?
Zoveel voor getraind en je dan laten kennen om 1ne toer minder te doen.
Dat kan toch niet anders dan dat ge uw daar achteraf slecht bij voelt.
Een jaar gewetensproblemen krijgen ze als straf ..... neh!!!
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
@ Griet: Zofingen zie ik ook wel zitten zenne! Helaas een verre verplaatsing en inderdaad vrij duur
M'n grootste doel voor volgend jaar zal het epic weekend worden met 3-coach, de 3/4 triatlon Stein (of volledige Neerpelt), de trailrun Olne-spa-Olne (65km) en uiteraard de hel
grtz
M'n grootste doel voor volgend jaar zal het epic weekend worden met 3-coach, de 3/4 triatlon Stein (of volledige Neerpelt), de trailrun Olne-spa-Olne (65km) en uiteraard de hel
grtz
-
Tsjernobyl
- Mountainbiker
Post by Tsjernobyl »
Mijn grote droom is ooit deelnemen aan de Norseman triathlon in Noorwegen. 's Morgens vroeg met een boot in een groot meer gedropt worden, aan wal zwemmen, fietske op voor een pittige tocht vol stevige beklimmingen, en dan afsluiten met een marathon waarbij ze u nog tracteren op een heuse bergbeklimming.
Zou natuurlijk tof zijn als we met meerdere landgenoten kunnen deelnemen aan dit evenement. En waar anders kan ik mensen vinden die freak genoeg zijn dan tussen de helgangers?:p
Hierbij dus een oproep naar geïntresseerden voor deze uitdaging! Hoeft niet persee volgend jaar te zijn!
Alvast voorsmaakjes:
http://www.youtube.com/nxtri
Zou natuurlijk tof zijn als we met meerdere landgenoten kunnen deelnemen aan dit evenement. En waar anders kan ik mensen vinden die freak genoeg zijn dan tussen de helgangers?:p
Hierbij dus een oproep naar geïntresseerden voor deze uitdaging! Hoeft niet persee volgend jaar te zijn!
Alvast voorsmaakjes:
http://www.youtube.com/nxtri
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
staat bij mij ook op verlanglijstje. Ze maken nu wel een selectie, je moet bij je inschrijving je motivatie bijvoegen waarom je wil deelnemen. Dit jaar waren er 620 aanvragen voor 230 startbewijzen...valt eigenlijk nog mee...
Neerpelt wordt net als vorig jaar een hele voor mij.Kevin Wagemans wrote:Mad Max, doe je in Neerpelt de hele of de halve? Ik ga de halve meedoen? Heb je daar vorig jaar meegedaan?
Was mooie wedstrijd en ook tof voor supporters om volgen.
Afsluitende marathon was behoorlijk pittig door het enorme lange rechte stuk langs het kanaal. C U !!!