Zijn jullie die 'blauwe' kempenaars?Ridley Racer wrote:Heb vandaag met mijne pa de 45km aangevat maar ongeveer na 27km kortere weg moeten nemen naar de start/aankomst omdat het een beetje te veel werd voor de papa (het zal de leeftijd zijn zeker).
Toch bedankt aan de organisatie om het te laten doorgaan.
ik heb mij toch geamuseerd.
Zo 20/12/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- .joeri.
- Mountainbiker
- Location: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Nee, we waren alletwee overwegend in het geel gekleed en we zijn van Oud-Heverlee..joeri. wrote:Zijn jullie die 'blauwe' kempenaars?Ridley Racer wrote:Heb vandaag met mijne pa de 45km aangevat maar ongeveer na 27km kortere weg moeten nemen naar de start/aankomst omdat het een beetje te veel werd voor de papa (het zal de leeftijd zijn zeker).
Toch bedankt aan de organisatie om het te laten doorgaan.
ik heb mij toch geamuseerd.
ik was vrij laat daar omwille van de slechte weersomstandigheden onderweg,denk dat ik rond 10u45 vertrokken ben
oorspronkelijk was het plan dat ik de 45km zou doen,maar aangezien ik pas rond 13u aan de bevoorrading arriveerde maar wijselijk beslist om vanaf dan de 25km te volgen,zodoende was ik rond 14u terug aan de start
ik heb me echt kostelijk geamuseerd,3x gevallen maar zonder erg(met dank aan de losse sneeuw)
wel jammer voor de organisatoren dat er zo weinig volk kwam opdagen...
ook wil ik nog even die mannen bedanken die me losgeduwt hebben,doodat mijn wielkasten vol ijs zaten en de auto op gewone banden staat zat ik helemaal vast op de parking
oorspronkelijk was het plan dat ik de 45km zou doen,maar aangezien ik pas rond 13u aan de bevoorrading arriveerde maar wijselijk beslist om vanaf dan de 25km te volgen,zodoende was ik rond 14u terug aan de start
ik heb me echt kostelijk geamuseerd,3x gevallen maar zonder erg(met dank aan de losse sneeuw)
wel jammer voor de organisatoren dat er zo weinig volk kwam opdagen...
ook wil ik nog even die mannen bedanken die me losgeduwt hebben,doodat mijn wielkasten vol ijs zaten en de auto op gewone banden staat zat ik helemaal vast op de parking
Ik heb ook wel interesse in foto's, laat maar weten als iemand ze vindtsparkx wrote:Vandaag om 7u30 in Kontich vertrokken met den auto richting Antwerpen om daar mijne sparring partner op te pikken en dan koers gezet richting Aarschot, een helse rit rond 9u 15 daar aangekomen en klaar voor te starten. Wilden eerst de 45 km doen maar dan toch wijselijk beslist de 35 te doen moesten ook een beetje op tijd thuis zijn (kwestie van de kerk een beetje int midden te houden) en dan terug naar huis met auto, maat terug gaan afzetten om dan eindelijk om 14u mijn beentjes onder tafel te schuiven.
Ik heb me vandaag bangelijk geammuseerd proficiat aan organisatie om tocht te laten doorgaan, bevoorading toppie, en met al die sneeuw was het meer dan technische genoeg. Aan diegenen die er niet bij waren groot ongelijk, al kan ik het wel begrijpen vanwege het weer. Voor ons was het onvergetelijke dag.
Iemand enig idee of er nog foto's online komen, was namelijk iemand foto's aan het trekken
Nogmaals mercikes