Bizar toch, ik heb ook de 40km gedaan en kwam binnen na precies 39.5km. En nee, ik ben geen 22km misgereden ofzo.
Mooi tochtje, een paar gladde stroken maar dat zag je telkens ook wel, dus niet echt gevaarlijk. Een paar keer voetje uit het klikpedaal voor de zekerheid, maar nodig was het nooit. Redelijk wat slijk op het parcours, mijn achterderailleur heeft afgezien vandaag. De aangekondigde hoogtemeters ben ik niet echt tegengekomen. Ik vond de bepijling en bevoorrading goed, en was verrast door het talrijk opgedaagde bikerspubliek.
Zo 27/12/2009 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
ahja trouwens , Tommeke B. was ook vd partij? ...heb hem zien rijden denkik op zijne koersvelo
De 40 stond btw goed afgepijld, ik heb geen idee waar ik was misgereden op die andere afstanden...
De 40 stond btw goed afgepijld, ik heb geen idee waar ik was misgereden op die andere afstanden...
-
junior72
- Mountainbiker
Ik heb vandaag de 20km gedaan en had 21 km aan de aankomst.
Normaal ging ik voor de 40km maar het was nog zo goed in bed dat ik onbewust de wekker had afgeduwd en terug ingedommeld was.
Het vrouwtje heeft me dan afgezet aan de carpool en na de tocht ben ik naar huis gefietst en had dan toch nog een dikke 35km op de teller staan.
Ik ben ook gevallen op de eerste ijsstrook maar die achter mij hebben ze moeten komen halen.
Maar goed dat ik mijne gsm voor ne keer bij had en het noodnummer kon bellen .
Zijn schouder zag er echt nie goed uit en bij deze wens ik hem een spoedig herstel toe.
Normaal ging ik voor de 40km maar het was nog zo goed in bed dat ik onbewust de wekker had afgeduwd en terug ingedommeld was.
Het vrouwtje heeft me dan afgezet aan de carpool en na de tocht ben ik naar huis gefietst en had dan toch nog een dikke 35km op de teller staan.
Ik ben ook gevallen op de eerste ijsstrook maar die achter mij hebben ze moeten komen halen.
Zijn schouder zag er echt nie goed uit en bij deze wens ik hem een spoedig herstel toe.
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
hahahajunior72 wrote:looneycooney wrote:ahja trouwens , Tommeke B. was ook vd partij? ...heb hem zien rijden denkik op zijne koersvelo![]()
..
Tommeke is mij voorbijgegleden. Hij stak mij voorbij en net op dat moment schuift hij het boske in.
Hij kon zich net rechthouden
amaai, iemand afgevoerd...aiai , heel fijn van je alleszins je gsm mee te nemen...ik vertrek niet meer zonder , heb het ook al nodig gehad .Ik ben ook gevallen op de eerste ijsstrook maar die achter mij hebben ze moeten komen halen.
Ik wens hem ook een spoedig herstel bij deze , nooit leuk ...
Misschien weet de organisatie meer over dit voorval , hoe het is afgelopen?
Last edited by looneycooney on Sun 27 Dec 2009 15:10, edited 1 time in total.
Ik heb wel een ambulance gezien, waarschijnlijk voor de persoon met zijn gebroken sleutelbeen.davefsr wrote:prachtige tocht!
paar gladde stroken maar met een beetje voorzichtigheid en geluk overal recht gebleven.
ik hoorde iemand van de organisatie iets zeggen van iemand met een gebroken sleutelbeen en nog een paar gekwetsten maar niets erg...
Jammer maar ongelukken gebeuren nu eenmaal.