Een parcours met veel bos, is altijd een voltreffer: bijna altijd bereidbaar, mooie plekjes, ..., de zon die priemt door de boomkruinen, ...
De rit deed gedeeltelijk denken aan 'de Bossen van Vlaanderen' (Hertsberge 05/12/2009), doch bossen vervelen nooit.
Het was slechts in de bochten goed opletten, maar iedereen was duidelijk voorzichtig. Kwestie van de volgende ritten niet te hypothekeren.
De boterham na de rit met lekkere soep, heeft gesmaakt.
Za 26/12/2009 Wingene
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
trekske8500
- Mountainbiker
Prachtig parcours
Alles goed berijdbaar
Bepijling, bike wash, parking, douches en den APRES dik in orde
Bevoorrading in orde voor de voeding maar iets te weinig keuze in drank (water of limo)
EEN bevoorrading voor de 47 Km OK maar dan zo vroeg niet
ofwel opteren voor een tweede bevoorrading 
tot 26 dec 2010
Bepijling, bike wash, parking, douches en den APRES dik in orde
Bevoorrading in orde voor de voeding maar iets te weinig keuze in drank (water of limo)
tot 26 dec 2010
Oostnieuwkerke was ook met een man of 10 aanwezig, en 'k moet zeggen ondanks alles goed berijdbaar was, heb ik na een km of 10 de rol moeten lossen. Zoals die mannen momenteel rijden zal ik nog een beetje training nodig hebben.
Deze zal er wel zijn na de voorbereiding van onze tocht, zal er na zondag wel een paar honderd km achter de kiezen hebben.
4de brigidatocht te Oostnieuwkerke
25 tot 60 km met het lussensysteem
Voor iedereen 2 bevoorradingen
Deze zal er wel zijn na de voorbereiding van onze tocht, zal er na zondag wel een paar honderd km achter de kiezen hebben.
4de brigidatocht te Oostnieuwkerke
25 tot 60 km met het lussensysteem
Voor iedereen 2 bevoorradingen
-
JustForFun
- Mountainbiker
Leuke tocht
Post by JustForFun »
Gisteren heb ik samen met mijn echtgenote de tocht gereden. Een heel mooi parcours met veel afwisseling en off-road. Zoals iemand anders opmerkt, doet de tocht wel wat denken aan de Bossen van Vlaanderen. Dat kan ook moeilijk anders aangezien de tocht in dezelfde streek doorgaat maar toch slagen de organisatoren erin om een parcours uit te stippelen dat voor een groot deel anders is.
Ik kom volgend jaar zeker terug!
Ik kom volgend jaar zeker terug!
Gisteren met een andere Copain de 45km gereden, en we hebben er van genoten. Hier en daar was het opletten voor ijsplekken, maar we hebben ons goed kunnen rechthouden, ook op het "gevaarlijk" brugje.
Jammer dat er maar 1 bevoorrading was, en waarom geen sportdrank ipv limo ?
Mooi parcours met veel offroad, mooie bosdreven, goede bepijling, prachtige bikewash, warme douches
.
Na een tweetal Duveltjes tevreden terug naar huis .
Tot volgend jaar.
Jammer dat er maar 1 bevoorrading was, en waarom geen sportdrank ipv limo ?
Mooi parcours met veel offroad, mooie bosdreven, goede bepijling, prachtige bikewash, warme douches
Na een tweetal Duveltjes tevreden terug naar huis .
Tot volgend jaar.
- Corleone
- Mountainbiker
Zeer leuke tocht,veel bos en alles goed berijdbaar.Soms wel moeite om te zien
waar je aan het rijden was daar de zon laag stond..nu ja..theeft ook z'n charmes.
Bepijling inorde maar der mocht inderdaad wel een bevoorrading meer zijn voor degene die de 45km gereden hebben.
Bedankt aan de organisatie!
c
waar je aan het rijden was daar de zon laag stond..nu ja..theeft ook z'n charmes.
Bepijling inorde maar der mocht inderdaad wel een bevoorrading meer zijn voor degene die de 45km gereden hebben.
Bedankt aan de organisatie!
c
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
'k heb de TOF-dames na aankomst gezien en ze hadden zich geamuseerd. Wellicht dus vervolg...BAZIEL wrote:Mijn vrouwtje vandaag voor de eerste keer met de mtb een tocht gereden![]()
![]()
hopelijk viel het mee want daar mijn eerste tocht gereden en toen,wist ik dit word mij sport met de mtb rijden. Zal haar zo overtuigen ook eens een reactie op het forum te plaatsen.![]()
Wingene was overigens vijf jaar geleden ook mijn allereerste TT en 'k had ook meteen de smaak te pakken. Een week later had ik er al vier op mijn palmares staan...
Als voor de 6de keer Wingene gereden en een parcours zoals altijd, aarzelend begin met opwarmweiden, dan veel bosdreven in Sint-Pietersveld en Beernem en lange asfaltstrook terug. Mooi afwisselend en in de namiddag geen sikkepit last gehad van gladheid (was me dat vandaag in Moen bij onze eindejaarsrit even anders, d'er ligt daar nog ijs op de wegen) 'k had wel de indruk dat de bevoorrading in de namiddag een beetje te kort kwam? (kan me vergissen hoor) Voor de rest mooie organisatie en welkom na de kerstfeesten.