Toch goe gedaan van de organisatie.
Za 26/12/2009 Poederlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Metalcat
- Mountainbiker
Schonen tocht. Doch mee den CX was het geen senicure, kweetet, vree stom om mee dees weer diene te gebruike. Mee den MTB had ik wel meer kunnen genieten denk ik. Goed afgepijld, goei bevoorrading. Doch hierna wel voorspelbaar. Het eerste stuk super, schoon nief stukskes ontdekt

"Dit had meer weg van een 11 stedentocht. Onverantwoord om hierdoor te rijden. Dit was echt om ongevallen vragen." Dit is toch jou opmerking, nie?The Lion King wrote:Ik heb geen kritiek op de organisatie. Maar sommige mensen zijn nu éénmaal niet stuurvast of kinderen hebben niet dezelfde reflexen als volwassenen. En trouwens, in m'n luie zetel liggen? Ik had er vandaag 180, en gij?flikkie wrote:Je moet niet gestudeerd hebben om te weten dat het vandaag gevaarlijk zou kunnen zijn op bepaalde plaatsen. Je bent vrij om te vertrekken of in je luie zetel te blijven liggen. Spui dan toch geen kritiek op een organisatie....
Wat betreft je aanval, waar waarde gij....? - wordt volwassen man en vat nie alles persoonlijk op - trouwens ik deed er 1000; inclusief Alpe d'huez....
Ik heb hier eigenlijk niet veel kritiek gelezen hoor jongens?
Eerder begrip en empathie voor de organisatie die een hoop bikers en dus centen door hun neus geboord zien.
En voor de rest aleen situatieschetsen, maar geen echte kritiek me dunkt?
Ik vind wel dat sommigen op dit forum serieus rap op hunnen teen zijn getrapt.
Iedereen mag zijn mening geven, daar dient een forum voor.
Maar niet iedereen kan er me omgaan dat iemand anders er een verschillende mening op na houdt precies.
Ik denk niet dat hier iemand vd organisatie zich aangesproken voelt door de commentaren, deze omstandigheden , daar kon niemand wat aan doen.
Maar langs de andere kant zijn er gisteren en vandaag wel TT's afgelast en op de verslagen van andere TT's die wel door gingen lees je dezelfde meningen als hier, toch?
Oh ja, nog eens bedankt aan de 2 bikers die me hielpen toen ik met min auto vast zat achter die banden! Anders had ik daar nu no gestaan!
Groeten, Kris ( by the way, dit jaar 3000 km
)
Eerder begrip en empathie voor de organisatie die een hoop bikers en dus centen door hun neus geboord zien.
En voor de rest aleen situatieschetsen, maar geen echte kritiek me dunkt?
Ik vind wel dat sommigen op dit forum serieus rap op hunnen teen zijn getrapt.
Iedereen mag zijn mening geven, daar dient een forum voor.
Maar niet iedereen kan er me omgaan dat iemand anders er een verschillende mening op na houdt precies.
Ik denk niet dat hier iemand vd organisatie zich aangesproken voelt door de commentaren, deze omstandigheden , daar kon niemand wat aan doen.
Maar langs de andere kant zijn er gisteren en vandaag wel TT's afgelast en op de verslagen van andere TT's die wel door gingen lees je dezelfde meningen als hier, toch?
Oh ja, nog eens bedankt aan de 2 bikers die me hielpen toen ik met min auto vast zat achter die banden! Anders had ik daar nu no gestaan!
Groeten, Kris ( by the way, dit jaar 3000 km
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
http://www.heggestoempers.be/index.php? ... &Itemid=57Trekboy wrote:IEMAND ENIG IDEE WAAR IK DE FOTOS KAN VINDEN DIE ER GEMAAKT ZIJN IN HET BOS ?????
daar vind je die en aanvragen kan via het juiste formulier rechts bovenaan in het menuutje
mvg