er komt een nieuwe winkel,volgend jaar regio zuid west vlaanderen.
interne bron,de plaats zou ook al bekend zijn,
plaats en openings datum laat ik over aan de VAN EYCK
ze zullen wel spoedig met het nieuws naar buiten komen.
beetje afwachten...
grt heuveltje
Nieuwe winkel Van Eyck
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Ik hoor ook praten van een vestiging in Dadizele (deizelrebels8 wrote:In DADIZELE gaat er een winkel van merkkledij de deuren sluiten en volgens één van de verkoopsters zou er een winkel van fietsmateriaal komen !!! Wordt dit misschien de nieuwe Van Eyck ??????? De uitverkoop is al begonnen en zou worden stopgezet eind januari .
D-Line stopt ermee. uitverkoop is reeds begonnenTicA wrote:Ik hoor ook praten van een vestiging in Dadizele (deizelrebels8 wrote:In DADIZELE gaat er een winkel van merkkledij de deuren sluiten en volgens één van de verkoopsters zou er een winkel van fietsmateriaal komen !!! Wordt dit misschien de nieuwe Van Eyck ??????? De uitverkoop is al begonnen en zou worden stopgezet eind januari .), maar ben benieuwd waar precies het dan zal worden. Welke winkel houdt er precies mee op? Qua kledijwinkels kan ik aan D-line of ro time denken, of gaat het om nog een andere?
Het gaat inderdaad om D-lineTicA wrote:Ik hoor ook praten van een vestiging in Dadizele (deizelrebels8 wrote:In DADIZELE gaat er een winkel van merkkledij de deuren sluiten en volgens één van de verkoopsters zou er een winkel van fietsmateriaal komen !!! Wordt dit misschien de nieuwe Van Eyck ??????? De uitverkoop is al begonnen en zou worden stopgezet eind januari .), maar ben benieuwd waar precies het dan zal worden. Welke winkel houdt er precies mee op? Qua kledijwinkels kan ik aan D-line of ro time denken, of gaat het om nog een andere?
Nieuwe winkel van eyck
Vandaag het nieuwe boekje ontvangen van de VWB en daarin staat dat komend voorjaar er in DADIZELE ( Meensesteenweg ) de nieuwe winkel van Van Eyck geopend wordt met als naam "Parts & Fashion Shop "
JOEPIE !
JOEPIE !