Za 26/12/2009 Poederlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ickxke
Mountainbiker

Post by ickxke »

ik ga ook van de partij zijn
zondag neem ik er dan nog westmalle bij,kwestie van de feestkilo's onder controle te houden :P
vliegende biker
Mountainbiker

Het Vliegend Wiel verovert Poederlee ?

Post by vliegende biker »

Het Vliegend Wiel komt ook af. Daarjuist effens op den Galgenberg gaan oefenen. En voor mij is het al duidelijk: het zal niet hard vliegen zijn. Hopelijk vriest het niet deze nacht en dan kan het nogal meevallen.
In elk geval ligt er veel smeltwater en in de vastgereden gereden sneeuw; die er nog ligt; is het sporen trekken en af en toe slippen.

Sven ( Nijs ) welke banden leggen we best ? Licht profiel of grof profiel ?

Grtz, Marco Belami :drunk:
SlowOne
Mountainbiker

Post by SlowOne »

Ik ben benieuwd naar morgen.
Laat het maar regenen vannacht dat dieje sneeuw weg is! :wink:
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

Wil niemand afschrikken maar het is deze nacht op de wegen spiegelglad geworden. Als je vertrekt toch best uitkijken! :wink:
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Vanwege enkele afgelastingen bij ons in de regio (Haelen, Valkenswaard en Lommel) afgezakt naar Poederlee. Toch dik 80 km rijden met de auto en wat denkt je, geen moment spijt van gehad. Het was, mede door de staat van het parcour, een geweldig tochtje. Alles moest uit de kast gehaald worden om overeind te blijven en dit was met verve gelukt. Ik had de indruk dat het in deze regio gister lang niet zo gedooid heeft als bij ons.
Ondanks de omstandigheden toch nog dik 20 km/h op de teller gekregen over 43 kilometer. Op naar het kerstbuffet nu! :-D
smalle13
Mountainbiker

Post by smalle13 »

Ik lig nu met m'n benen omhoog, ben daarstraks 5 keer tegen de grond gegaan! Den 3de keer was serieus, resultaat, een dikke knie en een dik dijbeen #-o
slijkslager
Mountainbiker

mtb poederlee

Post by slijkslager »

Ben vandaag ook naar Poederlee afgezakt. Ik had op dit forum gelezen dat de meeste bossen er goed bijlagen. In welke bossen heeft die gezeten ? Ik zakte overal tot aan mijn naaf in het slijk. En dat was niet het ergste. Op de 45 lag een strook van 15 minuten in waarbij ik niets anders gezien heb dan ijs. LEVENSGEVAARLIJK!!! Ik ben zeker 10 maal uit men pedalen gemoeten omdat ik anders lelijk op mijn bek zou gegaan zijn. De bepijling hangde net iets te laat , maar dit was niet zo heel erg.
De bevoorrading was goed. Ik vond toch dat er meer inspanningen hadden mogen worden ondernomen om sommige stukken veiliger te maken!
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Dit had meer weg van een 11 stedentocht. Onverantwoord om hierdoor te rijden. Dit was echt om ongevallen vragen.
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

=D> Je moet niet gestudeerd hebben om te weten dat het vandaag gevaarlijk zou kunnen zijn op bepaalde plaatsen. Je bent vrij om te vertrekken of in je luie zetel te blijven liggen. Spui dan toch geen kritiek op een organisatie.... :^o
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

flikkie wrote:=D> Je moet niet gestudeerd hebben om te weten dat het vandaag gevaarlijk zou kunnen zijn op bepaalde plaatsen. Je bent vrij om te vertrekken of in je luie zetel te blijven liggen. Spui dan toch geen kritiek op een organisatie.... :^o
Er zijn mensen die met de wagen een verplaatsing doen van 75 km of zelfs meer , dan kan het qua parkoer al een hemels verschil geven . Er zijn verschillende organisaties die hun toertocht vandaag hebben afgelast voor de veiligheid van de fietsers en die hierdoor toch wel een flinke financiële kater hebben opgelopen . Maar voor zulke organisaties toon ik wel mijn respect en ik hoop echt dat deze volgend jaar 2x zoveel deelnemers gaan hebben dan anders , want deze zitten wel meer in met de veiligheid dan met de clubkas ! Het is natuurlijk niet gemakkelijk om een grens te trekken vanaf wanneer er dient afgelast te worden dat weet ik ook wel .
Post Reply