Do 24/12/2009 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ze hadden eigenlijk die borden moeten wegnemen toen ze beslisten om dat stuk over te slaan. Eigenlijk stond dat bord er dus voor niks.UBO wrote:Dat cross koot hadden ze weg gelaten, waarschijnlijk wegens te gevaarlijk. Vond deze splitsing wel raar, want zonder cross koot waren het gewoon 2 hellingskes. En of je hier veel ervaring voor nodig had??
- UBO
- Mountainbiker
Heeft mijn vriendin ook opgemerkt toen ze achter een koppelke reed die traag, als je het zo mag noemen, reden. Hier begon volgens haar ook ne gast enorm hard te tieren op die 2. Jammer dat ik net was doorgereden, anders had ik die gast eens op zijn plaats gezet.nickt wrote:Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijdwacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen
Echt triestig! Je weet met dit weer dat het enorm moeilijk is om andere door te laten en zeker op dit parkoer.
Spijtige zaak is het ,enige resultaat wat daar van gaat komen is dat er mensen gaan wegblijvenUBO wrote:Heeft mijn vriendin ook opgemerkt toen ze achter een koppelke reed die traag, als je het zo mag noemen, reden. Hier begon volgens haar ook ne gast enorm hard te tieren op die 2. Jammer dat ik net was doorgereden, anders had ik die gast eens op zijn plaats gezet.nickt wrote:Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijdwacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen
Echt triestig! Je weet met dit weer dat het enorm moeilijk is om andere door te laten en zeker op dit parkoer.
Inderdaad, op het laatste moment hebben we beslist om de greppels eruit te laten, wegens 1 ijspiste. De bordjes met ervaren-onervaren zijn daardoor een beetje overbodig geworden.kawa wrote:Ze hadden eigenlijk die borden moeten wegnemen toen ze beslisten om dat stuk over te slaan. Eigenlijk stond dat bord er dus voor niks.UBO wrote:Dat cross koot hadden ze weg gelaten, waarschijnlijk wegens te gevaarlijk. Vond deze splitsing wel raar, want zonder cross koot waren het gewoon 2 hellingskes. En of je hier veel ervaring voor nodig had??
De foto's komen zo snel mogelijk op onze site
- UBO
- Mountainbiker
u zeker niet laten wegslaan door zo een paar onnozelaars. Conditie bouw je op o.a. door toertochten te rijden.nickt wrote:Spijtige zaak is het ,enige resultaat wat daar van gaat komen is dat er mensen gaan wegblijvenUBO wrote:Heeft mijn vriendin ook opgemerkt toen ze achter een koppelke reed die traag, als je het zo mag noemen, reden. Hier begon volgens haar ook ne gast enorm hard te tieren op die 2. Jammer dat ik net was doorgereden, anders had ik die gast eens op zijn plaats gezet.nickt wrote:Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijdwacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen
Echt triestig! Je weet met dit weer dat het enorm moeilijk is om andere door te laten en zeker op dit parkoer.en dan zwijg ik nog over de mensen die inhalen langs rechts en niks van zich laten horen
voorlopig dan maar geen toertochten meer tot ik terug in conditie ben en de rug beter is
-
Oxygen
- Mountainbiker
- Location: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er
Inderdaad! Niks van aantrekken en gewoon je eigen tempo rijden. Als iedereen een beetje hoffelijk is, is er geen enkel probleem. En wie wil laagvliegen en daarbij niks of niemand ontzien, hoort niet thuis op een TT, volgens mij.nickt schreef:
UBO schreef:
nickt schreef:
Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijd wacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen
Heeft mijn vriendin ook opgemerkt toen ze achter een koppelke reed die traag, als je het zo mag noemen, reden. Hier begon volgens haar ook ne gast enorm hard te tieren op die 2. Jammer dat ik net was doorgereden, anders had ik die gast eens op zijn plaats gezet.
Spijtige zaak is het ,enige resultaat wat daar van gaat komen is dat er mensen gaan wegblijven d'oh! en dan zwijg ik nog over de mensen die inhalen langs rechts en niks van zich laten horen voorlopig dan maar geen toertochten meer tot ik terug in conditie ben en de rug beter is
u zeker niet laten wegslaan door zo een paar onnozelaars. Conditie bouw je op o.a. door toertochten te rijden.