Do 24/12/2009 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KMA
Mountainbiker

Foto's

Post by KMA »

:( Ik heb ook gezien dat er foto's zijn gemomen maar ik kan ze nergens vinden. Ik heb ook al gekeken op de site van de Doortrappers maar hier staan alleen foto"s op van de toertocht in 2007. :(
nickt
Mountainbiker

Post by nickt »

Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijd :( wacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen :oops:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

UBO wrote:Dat cross koot hadden ze weg gelaten, waarschijnlijk wegens te gevaarlijk. Vond deze splitsing wel raar, want zonder cross koot waren het gewoon 2 hellingskes. En of je hier veel ervaring voor nodig had??
Ze hadden eigenlijk die borden moeten wegnemen toen ze beslisten om dat stuk over te slaan. Eigenlijk stond dat bord er dus voor niks. :wink:
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

nickt wrote:Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijd :( wacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen :oops:
Heeft mijn vriendin ook opgemerkt toen ze achter een koppelke reed die traag, als je het zo mag noemen, reden. Hier begon volgens haar ook ne gast enorm hard te tieren op die 2. Jammer dat ik net was doorgereden, anders had ik die gast eens op zijn plaats gezet.
Echt triestig! Je weet met dit weer dat het enorm moeilijk is om andere door te laten en zeker op dit parkoer.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

ik vond het een zalig tochtje, op maat voor single speed gemaakt
nickt
Mountainbiker

Post by nickt »

UBO wrote:
nickt wrote:Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijd :( wacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen :oops:
Heeft mijn vriendin ook opgemerkt toen ze achter een koppelke reed die traag, als je het zo mag noemen, reden. Hier begon volgens haar ook ne gast enorm hard te tieren op die 2. Jammer dat ik net was doorgereden, anders had ik die gast eens op zijn plaats gezet.
Echt triestig! Je weet met dit weer dat het enorm moeilijk is om andere door te laten en zeker op dit parkoer.
Spijtige zaak is het ,enige resultaat wat daar van gaat komen is dat er mensen gaan wegblijven #-o en dan zwijg ik nog over de mensen die inhalen langs rechts en niks van zich laten horen :-? voorlopig dan maar geen toertochten meer tot ik terug in conditie ben en de rug beter is :(
nebur
Mountainbiker

Post by nebur »

kawa wrote:
UBO wrote:Dat cross koot hadden ze weg gelaten, waarschijnlijk wegens te gevaarlijk. Vond deze splitsing wel raar, want zonder cross koot waren het gewoon 2 hellingskes. En of je hier veel ervaring voor nodig had??
Ze hadden eigenlijk die borden moeten wegnemen toen ze beslisten om dat stuk over te slaan. Eigenlijk stond dat bord er dus voor niks. :wink:
Inderdaad, op het laatste moment hebben we beslist om de greppels eruit te laten, wegens 1 ijspiste. De bordjes met ervaren-onervaren zijn daardoor een beetje overbodig geworden.

De foto's komen zo snel mogelijk op onze site
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

nickt wrote:
UBO wrote:
Spijtige zaak is het ,enige resultaat wat daar van gaat komen is dat er mensen gaan wegblijven #-o en dan zwijg ik nog over de mensen die inhalen langs rechts en niks van zich laten horen :-? voorlopig dan maar geen toertochten meer tot ik terug in conditie ben en de rug beter is :(
u zeker niet laten wegslaan door zo een paar onnozelaars. Conditie bouw je op o.a. door toertochten te rijden. :wink:
Oxygen
Mountainbiker
Location: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er

Post by Oxygen »

nickt schreef:
UBO schreef:
nickt schreef:
Heerlijke tocht alleen spijtig dat er altijd idioten zijn die moeten schelden op iemand die rustig rijd wacht maar tot ze zelf eens met pijn in de rug kampen

Spijtige zaak is het ,enige resultaat wat daar van gaat komen is dat er mensen gaan wegblijven d'oh! en dan zwijg ik nog over de mensen die inhalen langs rechts en niks van zich laten horen voorlopig dan maar geen toertochten meer tot ik terug in conditie ben en de rug beter is

u zeker niet laten wegslaan door zo een paar onnozelaars. Conditie bouw je op o.a. door toertochten te rijden.
Inderdaad! Niks van aantrekken en gewoon je eigen tempo rijden. Als iedereen een beetje hoffelijk is, is er geen enkel probleem. En wie wil laagvliegen en daarbij niks of niemand ontzien, hoort niet thuis op een TT, volgens mij.
miebe
Mountainbiker

Post by miebe »

Wanneer komen de foto's online?
Post Reply