zondag neem ik er dan nog westmalle bij,kwestie van de feestkilo's onder controle te houden
Za 26/12/2009 Poederlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vliegende biker
- Mountainbiker
Het Vliegend Wiel verovert Poederlee ?
Post by vliegende biker »
Het Vliegend Wiel komt ook af. Daarjuist effens op den Galgenberg gaan oefenen. En voor mij is het al duidelijk: het zal niet hard vliegen zijn. Hopelijk vriest het niet deze nacht en dan kan het nogal meevallen.
In elk geval ligt er veel smeltwater en in de vastgereden gereden sneeuw; die er nog ligt; is het sporen trekken en af en toe slippen.
Sven ( Nijs ) welke banden leggen we best ? Licht profiel of grof profiel ?
Grtz, Marco Belami
In elk geval ligt er veel smeltwater en in de vastgereden gereden sneeuw; die er nog ligt; is het sporen trekken en af en toe slippen.
Sven ( Nijs ) welke banden leggen we best ? Licht profiel of grof profiel ?
Grtz, Marco Belami
- Lau Loenen
- Mountainbiker
Post by Lau Loenen »
Vanwege enkele afgelastingen bij ons in de regio (Haelen, Valkenswaard en Lommel) afgezakt naar Poederlee. Toch dik 80 km rijden met de auto en wat denkt je, geen moment spijt van gehad. Het was, mede door de staat van het parcour, een geweldig tochtje. Alles moest uit de kast gehaald worden om overeind te blijven en dit was met verve gelukt. Ik had de indruk dat het in deze regio gister lang niet zo gedooid heeft als bij ons.
Ondanks de omstandigheden toch nog dik 20 km/h op de teller gekregen over 43 kilometer. Op naar het kerstbuffet nu!
Ondanks de omstandigheden toch nog dik 20 km/h op de teller gekregen over 43 kilometer. Op naar het kerstbuffet nu!
-
slijkslager
- Mountainbiker
mtb poederlee
Post by slijkslager »
Ben vandaag ook naar Poederlee afgezakt. Ik had op dit forum gelezen dat de meeste bossen er goed bijlagen. In welke bossen heeft die gezeten ? Ik zakte overal tot aan mijn naaf in het slijk. En dat was niet het ergste. Op de 45 lag een strook van 15 minuten in waarbij ik niets anders gezien heb dan ijs. LEVENSGEVAARLIJK!!! Ik ben zeker 10 maal uit men pedalen gemoeten omdat ik anders lelijk op mijn bek zou gegaan zijn. De bepijling hangde net iets te laat , maar dit was niet zo heel erg.
De bevoorrading was goed. Ik vond toch dat er meer inspanningen hadden mogen worden ondernomen om sommige stukken veiliger te maken!
De bevoorrading was goed. Ik vond toch dat er meer inspanningen hadden mogen worden ondernomen om sommige stukken veiliger te maken!
-
Loser Killer
- Mountainbiker
Post by Loser Killer »
Dit had meer weg van een 11 stedentocht. Onverantwoord om hierdoor te rijden. Dit was echt om ongevallen vragen.
Er zijn mensen die met de wagen een verplaatsing doen van 75 km of zelfs meer , dan kan het qua parkoer al een hemels verschil geven . Er zijn verschillende organisaties die hun toertocht vandaag hebben afgelast voor de veiligheid van de fietsers en die hierdoor toch wel een flinke financiële kater hebben opgelopen . Maar voor zulke organisaties toon ik wel mijn respect en ik hoop echt dat deze volgend jaar 2x zoveel deelnemers gaan hebben dan anders , want deze zitten wel meer in met de veiligheid dan met de clubkas ! Het is natuurlijk niet gemakkelijk om een grens te trekken vanaf wanneer er dient afgelast te worden dat weet ik ook wel .flikkie wrote:Je moet niet gestudeerd hebben om te weten dat het vandaag gevaarlijk zou kunnen zijn op bepaalde plaatsen. Je bent vrij om te vertrekken of in je luie zetel te blijven liggen. Spui dan toch geen kritiek op een organisatie....