Zo 13/12/2009 Beerse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

moddercrosser wrote:
Sandcrawler wrote:
moddercrosser wrote: Als ik die Gps-track bekijk, amai saai parcours dan ja. Gisteren wat doorgezakt en dus vandaag niet echt overtuigd om te toeren, heb blijkbaar niks gemist.

Wss mochten de wielertoeristen weer niet de mooie stukjes benutten die Beerse en Vosselaar wel degelijk bieden. Afgezaagde lange stukken ipv de leukere singletracks die links en rechts ervan liggen. Zal ze van de week wel rijden :-).
Als ge uwe commentaar baseert op ne Gps-track kunt ge beter uwe mond houden.
Er is hier niks anders te lezen dan goede comment,behalve die van u

Elk stukske van die Gps-track ken 'k in realiteit van buiten en herken hier vele saaie stukken in, waar er vele plezantere stukken in Beerse en omstreken te doen zijn, ik val hier niet de organisatie aan, want die mogen deze 99% kans niet gebruiken, val enkel het 'onpersoonlijk' parkoers aan, wat ik saai vind, mijn mening hehe.

Wat een ander 'n schitterend parkoers vind (lange rechte stukken om hun ideale gemiddeldes te halen) vind ik daarom niet goed, snappie
Snappie,
Ik rij ook veel liever op geaccidenteerde singletracks,maar we moeten het doen met wat ze hier toelaten.
En ik vind ze er iets leuk van hebben gemaakt voor wat toegelaten is.
Daarom vond ik je reactie niet echt gepast.
franske323
Mountainbiker

Post by franske323 »

nen biker wrote:heel veel moeite gedaan om een mooi parcours te bouwen, wat ik echter niet begrijp waaarom we dan ook nog eens door het centrum van Beerse het gevaar moeten gaan zoeken, dit vond ik maaar niks
H ier had ik ook mijn bedenkingen bij ! als je op den hout 44 km hebt is het echt niet meer nodig van het centrum nog op te zoeken mja ik snap langs de andere kant ook wel dat ze zoveel mogelijk offroad willen binnen rijden en anders was het vanaf het kanaal allemaal beton.

persoonlijk vond ik dit de mooiste tocht die ik hier in de buurt al gereden heb dankzij het eerste deel ( vosselaar) dit maakte deze tocht anders als al de andere die 80% blosso gebruiken en dit was hier wel echt beperkt tot het minimum dikke proficiat voor de organisatie =D> =D> =D>
Ad
Mountainbiker

Post by Ad »

Geachte Belgische mountainbikers, ik kom bijna iedere week wel een toertocht in jullie mooie land rijden. m
Maar wat de naam bloso betekend is voor mij nog een raadsel, wat bedoelen jullie hiermee? Singletracks ken ik, veldwegen ken ik, maar bloso?

tot de 31e

groet,

Ad, Rotterdam (NL)
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Ad wrote:Geachte Belgische mountainbikers, ik kom bijna iedere week wel een toertocht in jullie mooie land rijden. m
Maar wat de naam bloso betekend is voor mij nog een raadsel, wat bedoelen jullie hiermee? Singletracks ken ik, veldwegen ken ik, maar bloso?

tot de 31e

groet,

Ad, Rotterdam (NL)
Als je op deze link klikt word alles duidelijk!
http://www.bloso.be/public/Bloso/mountainbikeroutes.asp
Ad
Mountainbiker

Post by Ad »

Gilbo, mag ik hartelijk danken? ik ga deze site eens grondig bestuderen

De 31e is er toch wel weer een tocht in Beerse?

groet,

Ad
Ad
Mountainbiker

Post by Ad »

Heb inmiddels de site bezocht van de wtbeerse en gezien dat er idd een tocht is op de 31e
dus, tot dan!!

groet,

Ad
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

zijn er ondertussen al foto's te vinden ?
waar ?
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

devil biker wrote:zijn er ondertussen al foto's te vinden ?
waar ?
Foto's vind je hier. http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/m ... se/galerij
Post Reply